Partyflock

Forumonderwerp · 728170
Nieuwsbericht op www.udc.nl:

Dance or Dump?

Dump?

De afgelopen week heeft iedereen die ook maar enigszins betrokken is bij de dance in Nederland, als bezoeker, journalist, organisator of anders, het er wel over gehad: de toegangsprijzen voor dance events.

De aanleiding hiervoor is de tegenvallende kaartverkoop van de dance evenementen Thunderdome en Innercity waardoor organisator ID&T zich genoodzaakt zag een dump actie te ondernemen: per entreekaart van Innercity en Thunderdome mogen twee bezoekers naar binnen. De vraag van afgelopen week aan UDC, vanuit de pers en bezoekers, was dan ook of wij met dezelfde problemen geconfronteerd worden en wat onze (re)actie op deze beslissing van ID&T is.

Toegegeven, ook een kaartje voor een UDC dance event is niet goedkoop en ook wij constateren dat bezoekers steeds kritischer worden en waar ze voorheen alle dance events bezochten ze tegenwoordig een bewuste keuze maken. Zo zal ook Dance Valley – the winter edition op 4 december as. niet volledig uitverkocht zijn, maar met naar verwachting 25.000 echte dance liefhebbers zullen publiek en UDC er samen een onvergetelijke belevenis van maken.

Dance!

De ontwikkeling van de prijzen van een dance ticket en het gevecht om de gunst van de bezoeker is er niet één van de afgelopen maanden. Deze trend is voor UDC al langer zichtbaar en wij hebben ons daarom al eerder gerealiseerd dat (ondanks stijgende productiekosten) de prijzen van entree tickets een grens hebben bereikt. Vanuit dit besef werd de entreeprijs voor Dance Valley afgelopen zomer verlaagd terwijl ook de toiletten, de pendelbussen en het parkeren dit jaar gratis waren. Daarnaast zijn de toegangsprijzen van de andere UDC events in het afgelopen jaar niet of nauwelijks gestegen. Maar wij hebben niet alleen op de entreeprijzen gelet; ook de consumptie-prijzen hebben wij de afgelopen jaren niet verhoogd en van een aantal consumpties zelfs verlaagd.

In reactie op het verlagen van de toegangsbewijzen van dance events constateren wij dat de prijzen van tickets van UDC events al zo'n 15 – 20 % lager zijn dan bij vergelijkbare evenementen. UDC zal in de toekomst evenementen blijven organiseren waarbij er op één event meerdere area's zijn waar verschillende dance stromingen worden vertegenwoordigd door een groot aantal internationale & nationale topartiesten. Wij hebben gemerkt dat de dance liefhebbers deze evenementen zeer waarderen en zich ook ervan bewust zijn dat de kosten van een dergelijk evenement een stuk hoger zijn dan van een event met 1 area met slechts een handvol Nederlandse DJ's (zoals bijv. Sensation). Niettemin zullen wij ook in 2005 blijven proberen om de prijs van onze entreetickets lager te houden dan bij vergelijkbare events, echter de kwaliteit blijft voorop staan !

Wij zien jullie graag op 4 december bij Dance Valley – the winter edition. Veel plezier !

__________________________________________________­_________

25.000 tickets is best weinig bij een capaciteit van 40.000. UDC's reactie op de prijsverlagingen van ID&T is helaas niet terug te zien dus in de prijskaartjes, jammer.
Is zeer zeker leuk, of vind jij het soms leuk om minimaal 50 euro neer te leggen voor een feest?

en je reageert verder niet op mijn opmerking, daar leg ik juist uit wat ik daarmee probeer te zeggen

K moet wel zeggen dat je nu voor de prijs van een dancevalley-kaartje naar Thunderdome en innercity kan gaan (als je de prijzen van de kaartjes split met een ander)

ding-ding-ding vind ik wel verdomd toevallig....

en ik ben het wel met Hardhouse Raver eens, als ik een feest echt goed vind en ik wil er hele graag heen dan maakt mij de prijs niet uit....
Maar ja dat ben ik

maar ik wil niet zeggen dat dat de pure partypeople zijn das ook weer een beetje té
Sommige feesten zijn het inderdaad waard om er veel geld voor neer te leggen, en ik ben de laatste die dat niet zou doen. Mijn punt is juist dat als je door een dump-actie of omdat iemand gratis toegang heeft geregeld of gewonnen, dat ik dan ook gewoon ga. Ik vind daarom niet dat mensen oordelen moeten geven over wie echte partypeople zijn en dat die naar dance valley gaan...
Ik heb het vooral over massale dump acties, daar zijn vaak niet de partypeople aanwezig. Die hebben ervoor gekozen om niet te gaan. Kijk bv naar een NJOY. Daar merk je dat de echte paryliefhebber niet aanwezig is en dat de gewone mensen er rond lopen. Dat is toch sfeerverlagend. Je merkt gewoon wanneer een organisator heb lopen strooien met gratis kaarten. Daar komt toch ander publiek op af over het algemeen. Ik heb het dus over de individu, maar het algehele plaatje.
Nu weet je bv dat er amper gratis kaarten zijn geweest voor dance valley, dus ga ik ervan uit dat het net zo gezellig gaat worden als dance valley zomer, omdat het mensen zijn die speciaal hun (dure) kaartje zijn wezen halen.
Snappie me een beetje? ;) Bedoel het dus echt over de grote lijn.

Je ziet dat ook terug in thunderdome topic. De die hard hardcore dude is bang dat er nu wazi's komen die niet komen om een feessie te bouwen.
Ik vind het maar een jammer bericht van UDC. ID&T heeft een goede actie, en UDC moet het meteen weer afzeiken. Het is ook altijd het zelfde liedje met die twee!
Toegegeven, Dance Valley 2004 was echt een absolute topper, maar het was ook het duurste kaartje dat ik tot nu toe heb gezien. Zo "goedkoop" zijn ze echt niet.
En "
Wij hebben gemerkt dat de dance liefhebbers deze evenementen zeer waarderen en zich ook ervan bewust zijn dat de kosten van een dergelijk evenement een stuk hoger zijn dan van een event met 1 area met slechts een handvol Nederlandse DJ's (zoals bijv. Sensation)

"...wtf? Wat is Innercity dan, waar juist de prijs van omlaag ging?
En dan dit verhaal: "
werd de entreeprijs voor Dance Valley afgelopen zomer verlaagd terwijl ook de toiletten, de pendelbussen en het parkeren dit jaar gratis waren."

Waren de pendelbussen altijd al niet gratis? En gratis toiletten; nou nou, wat een prestatie. Voor een dergelijke toegangsprijs zou ik het genant vinden als dat niet zo was.
En Mysteryland was dit jaar ook een stuk goedkoper dan Dance Valley.
Ze zien gewoon de bui al hangen en proberen zich in te dekken tegen de onvermijdelijke prijzenoorlog.
Laat zowel UDC als ID&T nou eens kappen met op elkaar zeiken en zich bezig gaan houden met waar ze goed in zijn: feesten organiseren.
Ik snap em maar wilde gewoon ff het onderscheid maken. Hoop dat het op innercity meevalt met dat soort mensen, maar ik verkmaak me toch wel in de Q-dance. En de helft blijft toch 27,50 dus is voor de echte zwerver nog te veel hopen we dan maar.
Ach, ze hebben wel gelijk, als je deze line-up vergelijkt met die van innercity, is dit zeker 10 X beter, en 50 euro voor een feest. valt eigenlijk nog heel erg mee, concerten betaal je gauw 70 pleuro. heb je 1 1/2 uur. Hier voor 50 euro, 12 uur. En ik weet zeker dat ik hier waar voor me geld krijg. En wat ID&T betreft. Ik ga NOOIT meer naar ID&T feest. Wat een kutorganisatie.
Blijkbaar gaat dit topic nu over geld. Ja, slechte economie hè? Owh ja, en volgens mij is het kaartje van DV altijd al duurder geweest dan Mysteryland... Voor mij was dat ook het duurste kaartje dat ik ooit heb betaald. En toiletten, nou laten we daar niet over beginnen want dat is in mijn oogpunt nog nooit goed geweest. Gratis of niet, het is altijd een bende.

Ik geef ook toe dat als de kaartjes goedkoper zijn dan kom ik er vanzelf wel eerder op af. Wie niet toch? Maar ja, als het feest er minder van wordt...dan is het erg jammer. En tja, dan weet je het voor volgende keer.

Men zegt hier wel van "als de kaartjes goedkoper worden en ze hier en daar wat bezuinigen aan de decoraties, horeca etc. dan komt het allemaal wel goed". Nou, het duurste zijn toch de dj's die komen draaien. Apparatuur, opbouw, decoratie, personeel etc. Het zijn allemaal dingen die onmisbaar zijn voor een goed feest. Kan je werkelijk daarop bezuinigen? Ik vraag me af...

haha fucking cunt, ik zit hier gewoon hetzelfde verhaal als jou te tikken tot ik ineens jouw reply zag :S Mijn aanvulling op je concert gebeuren is ook nog ipv 1 artiest/band véél artiesten :)

Toen ik begon met feesten was t allemaal anders, maar toen had je veel minder feesten en minder stijlen en stond je met 30.000 man in een hal waar de dag ervoor bijvoorbeeld koeien geveild werden los te gaan. Amper decoratie, amper aparte lichten, zelfs de kwaliteit van de apparatuur was vaak niet echt super. Maar t sfeertje was er in ieder geval en daar ging t om. Nu is er zoveel aanbod en diversiteit in stromingen dat de organisaties steeds gekker uit moeten pakken om ons verwende feestgangers te pleasen, logisch dan dat t duurder word toch?

Vind het een heerlijk idee dat we zaterdag niet tussen 40.000 mensen staan waarvan 15.000 man alleen maar komt omdat t goedkoop/gratis is. Alsjeblieft zeg. Heb ik t liever zo, 25.000 man en waarschijnlijk alle ruimte om onwijs uit je dak te gaan met mensen die de muziek net zo waarderen als jou!
Jij snapt het gogogirlie! Laten we feesten en lekker uit ons (heerlijke) dak gaan!

(k)
wat een triest en schijnheilig stukje zeg. ongelovelijk zeg hebben ze daar een minderwaardigheidscomplex ofzo. volgens mij is udc begonnen met die idiote prijsverhogingen, het ene jaar kosste dance valley nog 100 gulden, het volgende jaar 67,50 euro. rekenen we ff mee? das een prijstijging van bijna 50 %. en wie de laatste jaren nog voor een feesie als impulz betaalde was gewoon gek, de gratis kaarten waren volgens mij niet aan te slepen. ik heb er zelf nooit voor betaald en mn vrienden ook niet. en sorry hoor maar als je gaat wijzen naar sensation is dat natuurlijk supertriest, udc kan met haar feesten niet tippen aan wat idt neerzet, alleen maar slecht kopieren.
zegt de 'feesthoer' die hier voor het eerst is........
voor dit soort onzin meld ik mij graag aan

haha fucking cunt, ik zit hier gewoon hetzelfde verhaal als jou te tikken tot ik ineens jouw reply zag Mijn aanvulling op je concert gebeuren is ook nog ipv 1 artiest/band véél artiesten

Toen ik begon met feesten was t allemaal anders, maar toen had je veel minder feesten en minder stijlen en stond je met 30.000 man in een hal waar de dag ervoor bijvoorbeeld koeien geveild werden los te gaan. Amper decoratie, amper aparte lichten, zelfs de kwaliteit van de apparatuur was vaak niet echt super. Maar t sfeertje was er in ieder geval en daar ging t om. Nu is er zoveel aanbod en diversiteit in stromingen dat de organisaties steeds gekker uit moeten pakken om ons verwende feestgangers te pleasen, logisch dan dat t duurder word toch?

Vind het een heerlijk idee dat we zaterdag niet tussen 40.000 mensen staan waarvan 15.000 man alleen maar komt omdat t goedkoop/gratis is. Alsjeblieft zeg. Heb ik t liever zo, 25.000 man en waarschijnlijk alle ruimte om onwijs uit je dak te gaan met mensen die de muziek net zo waarderen als jou!

jah wat dat zijn dan tenminste echt 25000 die hard party people

dream on wil je!
De prijzen zijn gewoon te duur! net als je wel ineens naar een feest gaat omdat het de helft goedkoper is je midner party minded bent.

Die hard party people? Iemand hoeft geen die hard te zijn om de muziek onwijs te waarderen. Ik ken genoeg mensen die onwijs gek zijn op de muziek maar amper feesten, om verschillende redenen. Dat maakt je niet minder. T is gewoon een feit dat je niet zómaar naar een "duur" feest gaat als er genoeg andere goedkopere opties zijn, dit doe je omdat je t ervoor over hebt. Dat jij t te duur vindt wil niet zeggen dat het te duur ís!
ik weet echt niet wat je met die laatste zin bedoelt, maar ter uitleg- het ging niet om dat je dan minder party minded bent, het ging er om dat veel mensen toch naar feesten gaan waar ze niet t volle bedrag voor willen betalen maar wel willen als ze voor de helft of gratis kunnen. Wat we bijvoorbeeld vorig jaar op HQ XL meemaakten- veel hardstyle fans die het feest geen flikker aanvonden en t afzeikten omdat de muziek niet hard genoeg was. Ja t is geen hardstyle maar hardhouse, das gewoon anders. En de sfeer is ook anders. Dat krijg je met zulke dumpacties vaak en dat is jammer! Dan kies ik liever voor een halfvolle zaal met mensen die iig wel van die muziek houden.

Elizabeth en Daaan: zaterdag zeker lekker los!! :yes:
(K)
laatste aanpassing
ja hoor! ze gaan de prijzen niet omhoog gooien dit jaar!! wat koste een kaartje voor dance valley??? 65 euro hoor! nergens betaal je daar zoveel geld voor een vergelijkbaar feest! kom op he!

ik zou best es naar dance valley willen maar tis me gewoon te duur, iedereen kan wel zeggen geweldige line up dit dat maar je gaat nooit naar een feest voor 30 goede djs, altijd maar een paar dus die prijs van DV mag best een heel stuk omlaag, andere festivals kunnen het ook dus waarom DV niet dan?
Ik denk dat een hoop mensen een ding vergeten: we hebben zelf met z'n allen die prijzen opgedreven! Steeds meer eisen, steeds meer wensen, steeds verwender. Niéts is meer goed. Moet je eens kijken tussen al die topics, echt op élk feest is van alles door iedereen aan te merken, het lijkt wel of mensen soms zoéken naar dingen! DJ's krijgen gages waar je eng van wordt! Die zouden 10 jaar geleden vierkant uitgelachen zijn, nu worden ze op handen gedragen. Het is gewoon véél te ver doorgeslagen! :(

Ik vind ook dat we niet hoeven te pikken dat die prijzen zo hoog zijn, maar maak dan gewoon je statement en ga dan gewoon niét!

Wat ID&T nu aan het doen is, baart me grote zorgen. Dit is zó'n paniek reactie! Ze killen zichzelf hiermee als ze niet uitkijken.
Wat ik al eerder van iemand anders las in dit topic, we zijn Nederlanders. Voglend jaar gaan mensen net zo lang wachten tot de kaartjes wéér weggegeven worden. Dit houden ze nog een tijdje vol, tot de boel op z'n gat licht. Ze kunnen niet blijven voortbestaan op deze manier, gebaseerd op een paar goedlopende feesten.
Wat dat betreft ben ik erg blij dat de rest van de organisaties hier (nog) niet in meegaat.

Ik denk dat het tijd is dat zowel de organisaties als de dj's zich eens iets minder arrogant moeten opstellen, weer eens normale prijsafspraken moeten gaan maken en dat de partypeople eens iets minder als verwende kinderen rond moeten gaan lopen. Tuurlijk kan eens iets tegenvallen, maar aankleding e.d. moet gewoon bijzaak zijn, geen halszaak!
Ik denk dat je dan al een heel stuk gewonnen hebt en kunnen de prijzen ook weer normaal worden.

Een prijzenoorlog is alleen maar negatief (ok, tijdelijk is het erg leuk vanwege de lage prijzen) maar kijk nu maar naar Ahold, die ligt ook op het randje van de afgrond.
Willen we nou werkelijk dat de party organisaties daar ook naar toe gaan?

jah laat ze maar eens goed zakken met de prijzen weten ze ook wat de bezoekers soms voelen als die amper geld hebben, een beetje minder winst zou ook niet verkeerd zijn.
Ik ga niet zo vaak naar die mega feesten. Hooguit 2 a 3 x in het jaar.
Geef mij maar de wat kleinere locaties. Daar draaien de toppers ook. Meestal veel beter geluid en een betere sfeer.

UDC en ID & T kunnen zeker wel zakken met hun prijzen.
Je moet is weten wat die lui aan een feest verdienen.
de feesthoer

Schrijf bericht · Maak vriendinnetje · Negeren

Naam: SJAAK
Geboortedatum: 7 maart 1980
Leeftijd: 24
Geslacht: vrouw
Geaardheid: hetero
Relatie: ja

Aangemeld op: 2 december 2004 16:30

I rest my case....

heb je niets beters te doen ofzo dan hier dingen te komen afzeiken

ALLES is twee keer zo duur geworden sjongejonge....

Elizabeth en Daaan: zaterdag zeker lekker los!!

hell yeah!! :hug:
Bring it on

X-ception: ooit van sparen gehoord?

ennuh ik vind het al meer en meer op een hetze tegen UDC gaan lijken, ga dan lekker naar je goedkope feestjes of naar je feestjes met acties maar hou verder lekker je waffel dicht als iemand anders het geen probleem vind om wat meer voor een feest neer te leggen

trouwens degene die hier geloven dat prijzen naar beneden hooien de boel zal oplossen leven in een fantasie wereldje
Het is gewoon moeilijker en duurder nu get over it, als je iets wilt wat duurder is zal je ercoor moeten sparen, PUNT
Doe ik ook

Get real....
laatste aanpassing
Wat lees ik toch weer een hoop onzin, niet normaal. Beetje laat om inhoudelijk te reageren, ik ga :z

tja ik ga wel naar innercity, vind een goeie actie van ID-T

Wij hebben gemerkt dat de dance liefhebbers deze evenementen zeer waarderen en zich ook ervan bewust zijn dat de kosten van een dergelijk evenement een stuk hoger zijn dan van een event met 1 area met slechts een handvol Nederlandse DJ's (zoals bijv. Sensation). Niettemin zullen wij ook in 2005 blijven proberen om de prijs van onze entreetickets lager te houden dan bij vergelijkbare events, echter de kwaliteit blijft voorop staan !

moddergooien?? ff sensation noemen, sensation is ook iets waar veel dagjesmensen op af komen en de sfeer was top!! dus daar ligt het niet aan lijkt mij.
en die concurrentiestrijd blijft toch wel doorgaan, moet wel met het aanbod van feesten op het moment!

dat niemand meer een kaartje zo gaat halen voor zijn andere feesten in 2005. Iedereen gaat nu lekker wachten totdat hij weer in nood zit en weer gaat dumpen.

Dit denk ik exact het zelfde :yes:

Of ze gooien de prijs gewoon meteen vanaf het begin omlaag.

hell yeah!!
Bring it on

X-ception: ooit van sparen gehoord?

ennuh ik vind het al meer en meer op een hetze tegen UDC gaan lijken, ga dan lekker naar je goedkope feestjes of naar je feestjes met acties maar hou verder lekker je waffel dicht als iemand anders het geen probleem vind om wat meer voor een feest neer te leggen

trouwens degene die hier geloven dat prijzen naar beneden hooien de boel zal oplossen leven in een fantasie wereldje
Het is gewoon moeilijker en duurder nu get over it, als je iets wilt wat duurder is zal je ercoor moeten sparen, PUNT
Doe ik ook

Get real....laatste aanpassing: 3 december 2004 00:43

alles is duurder geworden jah, ongeveer 2x zelfs, maar is iedereen ook 2x zoveel gaan verdienen niet echt...en sparen tuurlijk kan ik sparen maar het moet niet te gek worden. de kosten moeten het plezier niet overheersen en dat gebeurt nu steeds vaker. Als je alleen op zaterdags een paar uurtjers werkt wordt het erg lastig om voor zon grote feesten al dat geld neer te tellen!
Ik vind dit een beetje een zielige reactie van UDC op ID-T, als het echte mannen waren geweest hadden ze er NIET op gereageerd, maar goed.

Tja, volgens mij heeft brian bout nou eenmaal wat tegen duncan :yes:
(duncan had brian er bij ID-T uitgeflikkerd, en toen heeft brian zich ingekocht bij DV en zo is UDC ontstaan)

Als ID-T niet met die actie van IC was gekomen had UDC echt wel met kaarten rondgestrooid:yes:
Want dat doen ze echt wel vééél vaker :yes:

Ik vind dit net kleine kinderen die ook altijd roepen van : Ik heb het niet gedaan hoor ;)
Flikker toch op
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Maar denk jij dan dat die dan allemaal voor niets komen draaien, omdat ze UDC zo lief vinden ofzo?

Nee, ik denk dat ze een heel stuk minder kosten aangezien ze al gecontracteerd staan... Dat is een kostendrukking, boek je ze dan ook nog op ongeveer elk feest... Minder kosten, meer winst :yes:

Bijvoorbeeld:

HQ DV WE

Yoji Biomehanika - JAP
Proteus - FIN
Scot Project - GER
Lisa Lashes - UK
Tom Harding - UK
Anne Savage - UK
JP - NL
Fausto - NL
Dave Randall - UK
Rossi - NL
MC Da Silva - NL

Lab 4 Live - UK

Onder contract bij Concept Bookings: Dave Randall, Tom Harding, JP, Rossi, Proteus en Fausto...

50% is dus van eigen label... Kan je mij niet gaan vertellen dat dat niet een behoorlijk verlaging van de kosten is...

Of: Het is goed voor mij, op deze manier hebben ze meer geld te besteden aan techno dj's... 8) :flower:
laatste aanpassing
tuurlijk word er genoeg verdient, de cash-cow van UDC is toch DV
(maar of er wat aan die WE wordt verdient :/ )

maar voor de mensen die gaan, veel plezier,

o,ja , nog ff over dagjesmensen.....

Wat voor publiek komt er in de brabanthallen.......
laatste aanpassing
ach, laat iedereen maar lekker denken dat ID&T dit doet voor het publiek, enige wat waar het om gaat is $$$$. Hiermee willen ze gewoon weer meer publiek naar zich toe trekken voor volgende feesten. Het heeft bij id&t altijd om cash gedraaid. Net zoals die stomme actie dat ze kaarten alleen nog via internet en de telefoon gaan verkopen, Echt trieste zooi, hiermee vangen hun de transactiekosten, en niet de ticketbox. ID&T is gewoon een kutorganisatie, en het is tevens een feit dat line-up van dance valley veel vetter is dan innercity
ach, laat iedereen maar lekker denken dat ID&T dit doet voor het publiek, enige wat waar het om gaat is $$$$.

en bij UDC niet :/
laatste aanpassing
ochja. Tis altijd leuk om contracten af te sluiten met bv Paul van Dijk dat ie op 3 Id&t feesten staat waardoor die een stuk goedkoper kan geboekt worden, zelfde geldt voor Eric Morillo.
Eric Morillo vinnik top :D Lekker lekker lekker. Das eigelijk de enige reden waarom ik naar IC eventueel zou willen gaan.

Maar eerst DV WE! :bounce:

hiermee vangen hun de transactiekosten

Beetje je huiswerk doen jongen... Hierdoor vervallen de transactiekosten...
alles is duurder geworden jah, ongeveer 2x zelfs, maar is iedereen ook 2x zoveel gaan verdienen niet echt...en sparen tuurlijk kan ik sparen maar het moet niet te gek worden. de kosten moeten het plezier niet overheersen en dat gebeurt nu steeds vaker. Als je alleen op zaterdags een paar uurtjers werkt wordt het erg lastig om voor zon grote feesten al dat geld neer te tellen!

Ja en denk je dat het voor mij wel makkelijk is om te sparen? Ik werk weliswaar dan wel, maar heb ook een eigen woning, vaste lasten etc. etc. Dus ik moet net zo goed sparen, okay zal misschien iets makkelijker gaan dan bij jou, maar toch
Al zou je nu al elke maand 5 euro wegleggen dan kan je strax wel dat dure kaartje halen....

Al was het 4 halen 1 betalen voor innercity, naar zo'n klote feest ga ik nooit meer.
Ik heb echter wel met plezier 53 euro's uitgetrokken om morgen bij dancevalley te zijn, ik hoop dat het geen weggegooid geld is zoals bij veel id-t feesten die ik meemaakte.
tja ik prefereer een prijzenoorlog.

\maar de kosten voor een feest zitten niet alleen in het kaartje

ook het vervoer, het drinken en de wc's kosten minstens net zo veel.
het prijskaartje omlaag is fijn,maar dat hoeft niet drastisch.

ik heb liever alles wat goedkoper dan alleen mn kaartje goedkoper en vervolgens 3x zo veel neerleggen voor wat drinken.....
Transactie kosten zijn de grootste grap van die klote ticketbox en ticketservice. Al koop je nog 10 kaarten tegelijk, dan moet je 10x transactiekosten betalen. Vuile smerige afleggers dat het zijn. Dat zouden ze een keer flink aan moeten pakken.

Al was het 4 halen 1 betalen voor innercity, naar zo'n klote feest ga ik nooit meer.
Ik heb echter wel met plezier 53 euro's uitgetrokken om morgen bij dancevalley te zijn, ik hoop dat het geen weggegooid geld is zoals bij veel id-t feesten die ik meemaakte.

helemaal mee eens!!! denk dat juist ook veel van de innercity-fans het helemaal niet zo erg zouden vinden als de helft van de kaarten maar verkocht zouden zijn, die asociale teringdrukte en eenrichtingsverkeer... blegh, niet weer!!! misschien dat t juist met een drastisch kleiner publiek weer een leuk feest zou worden, maar das mijn mening..
:gaap: Dancevalley Indoor is gewoon een Impulz Indoor alleen met een ander naampje zodat ze weer een reden hadden om de prijs van kaartje omhoog te gooien.

Transactie kosten zijn de grootste grap van die klote ticketbox en ticketservice. Al koop je nog 10 kaarten tegelijk, dan moet je 10x transactiekosten betalen. Vuile smerige afleggers dat het zijn. Dat zouden ze een keer flink aan moeten pakken.

:jaja:
vind het dan trouwens ook slap dat organisaties de prijs niet altijd gewoon inclusief noemen. In de supermarkt zetten ze toch ook geen prijzen neer waar nog geen btw bij zit %|

Wel bij de Makro :yes:
Maar goed, daar erger ik me er ook altijd rot aan want t is misleidend! Ben dat wel met je eens ja :)

andere festivals kunnen het ook dus waarom DV niet dan?

die line-up van dv was te goed: elke dj die je je maar kon verzinnen was er, in tegenstelling tot andere festivals. mooi dat ik daar best 65 euries voor wil betalen :yes:
ff sensation noemen, sensation is ook iets waar veel dagjesmensen op af komen en de sfeer was top!! dus daar ligt het niet aan lijkt mij.

ga toch weg: was prima feest, maar veelal een staande receptie. ik heb feesten met veel betere sfeer gezien
Dancevalley Indoor is gewoon een Impulz Indoor alleen met een ander naampje zodat ze weer een reden hadden om de prijs van kaartje omhoog te gooien.

moet je voor de gein is de line-up van de laatste impulz zien en dv we ernaast houden: 10 keer beter, dus echt niet alleen naampie veranderd :no:

en idd: door dat geintje van id-t met thunderdome en IC kopen alleen de echte partygangers kaarten voor DV WE: die gaan voor de line-up en zijn bereid daar dan de hoofdprijs voor te betalen. Tuurlijk is het veel geld, maar wordt zkers vet feest :yes: c u there...
laatste aanpassing

Dancevalley Indoor is gewoon een Impulz Indoor alleen met een ander naampje zodat ze weer een reden hadden om de prijs van kaartje omhoog te gooien.

Echt weer zo'n loze opmerking zonder enige vorm van argumentatie...:no:
Hou dan gewoon je kop dicht (Y)

die line-up van dv was te goed: elke dj die je je maar kon verzinnen was er, in tegenstelling tot andere festivals. mooi dat ik daar best 65 euries voor wil betalen

ff sensation noemen, sensation is ook iets waar veel dagjesmensen op af komen en de sfeer was top!! dus daar ligt het niet aan lijkt mij.

ga toch weg: was prima feest, maar veelal een staande receptie. ik heb feesten met veel betere sfeer gezien

moet je voor de gein is de line-up van de laatste impulz zien en dv we ernaast houden: 10 keer beter, dus echt niet alleen naampie veranderd

en idd: door dat geintje van id-t met thunderdome en IC kopen alleen de echte partygangers kaarten voor DV WE: die gaan voor de line-up en zijn bereid daar dan de hoofdprijs voor te betalen. Tuurlijk is het veel geld, maar wordt zkers vet feest c u there...laatste aanpassing: 3 december 2004 17:11

jep alleen de echte party gangers:S
Mensen zeggen dat omdat ze zich beter voelen dan anderen. Zien zichzelf dus als "echte partyganger" en (vele) andere feestbezoekers niet.
In reactie op het verlagen van de toegangsbewijzen van dance events constateren wij dat de prijzen van tickets van UDC events al zo'n 15 – 20 % lager zijn dan bij vergelijkbare evenementen

MWOEHAHAHAHAHAHAHAWHAHAHAAHAHAHA UDC HOU TOCH ES OP MAN!ZEG DAN NIETS!!

Tering he hun kaartjes 15 tot 20 % goedkoper?? haha die mafketels vroegen 75 freaking euro's voor hun kaartje voor dance valley 2002!! nou zoveel geld heb ik gelukkig maar een x ooit moeten betalen maar dat doe ik dus nooit meer schandalig dat ze dan zeggen dat ze 15 tot 20 % goedkoper zijn! LARIEKOEK of te wel hele grote BULLSHIT!
hangt er dan wel vanaf wáár je het mee vergelijkt he...

Mensen zeggen dat omdat ze zich beter voelen dan anderen. Zien zichzelf dus als "echte partyganger" en (vele) andere feestbezoekers niet.

:S dat maak jij ervan: met partygangers bedoel ik de mensen die echt graag naar zo'n feest willen: en dus 55 euries betalen om daar bij te zijn. dit in tegenstelling tot mensen die niet naar DV WE gaan, aangezien innercity of thunderdome goedkoper zijn. als mensen relatief veel geld kwijt zijn voor een kaartje, willen mensen ook echt: sfeer (y). anders heb je die mensen die iets hebben van "oke vooruit, ik ga wel mee: kost toch weinig": komt de sfeer meestal niet ten goede.
maar hé, da's mijn mening. k'heb er iig zin in :yes:
laatste aanpassing
Ik heb wel een goed gevoel over Dance Valley.

En ik ben wel benieuwd hoe Thunderdome gaat verlopen met al die extra mensen die er naar toe gaan.
Ik heb een vaag vermoeden dat het nog best een rotzooitje kan gaan worden daarzo.
dat maak jij ervan: met partygangers bedoel ik de mensen die echt graag naar zo'n feest willen: en dus 55 euries betalen om daar bij te zijn.

Ooit aan gedacht dat er mensen zijn die het graag willen maar het domweg niet kunnen betalen en dan dus toch maar kiezen voor een feest van 27,50 als Innercity? Zijn dat dan ook geen "echte partygangers" volgens jou?

Vind het sowieso onzin om mensen te kwalificeren als "party gangers" en "dagjesmensen". Als ik zoiets lees, dan krijg ik het idee dat mensen zichzelf als "echte partyganger" zien. Kotssmiley
laatste aanpassing