Partyflock

Forumonderwerp · 727622
DEN HAAG - De omstreden Haagse rappers van DHC, Den Haag
Connection, bedreigen rapper Ali B in een nummer dat op internet staat.

De formatie DHC raakte in juli in opspraak toen ze Tweede-Kamerlid Hirsi Ali met de dood bedreigden in een van hun nummers. De politica deed daarvan aangifte bij de politie en de drie bandleden zaten hierop korte tijd vast.

In het nieuwe nummer hebben de rappers het over "een kogel die je hoofd doorboort" en zeggen ze dat Ali B zich zou vergissen "als je denkt dat de kogels je zullen missen". Verder maken zij in de tekst toespelingen dat Ali "billenkoek" moet krijgen en iedere dag door zijn moeder naar bed wordt gebracht.

Ali B laat bij monde van zijn management weten niet te willen reageren op het rapnummer. "Het is het reageren niet waard", aldus de rapper.
laatste aanpassing

.........

Meneer Pascal Griffoen (Def P) zanger van Osdorp Possé, heeft zoals je ziet een grote mond.
Alleen als ze hem komen opzoeken rent hij weg...
Beetje laf dus

dit zeg jij

en Meneer def P zegt rapt over skinheads die hij tegen komt in neonazi kleren......

daarom verdient hij klappen volgens jou........

ik snap het niet????????/

(en als deze pagina geladen is kan je alles lezen hoor maakt geen zak uit of je snel of traag internet heb :S)

en als deze pagina geladen is kan je alles lezen hoor maakt geen zak uit of je snel of traag internet heb

Ik zeg toch, heb meer te doen!!!!

Hoezo klappen verdient??
Hij vraagt er toch zelf om!!!
Moet ie niet zo'n liedje maken ;)
permanent verbannen, jij hebt die tekst kunnen vinden, dan weet je ook vast wel de titel van dat nummer??? :o

"Nazi Skinhead" geloof ik Evert....

(zijn 2 heel verschillende dingen, maar goed)
Ik heb inderdaad net een nummer gedownload met die titel en de goede tekst. Kan me CDtje nie vinden... :S

Nazi of racistische skinhead = beide nix waard.

Fuck neo,skins,etc.
Allemaal meeloperij:S

Wel een goeie zet van Ali B, hij doet het goed!!!

meeloperij??????

Whahahahahahahahahahaha :respect:

Hoezo klappen verdient??
Hij vraagt er toch zelf om!!!
Moet ie niet zo'n liedje maken

hij maakt een liedje over racistische skinhead.. dat jij die verdedigt zegt meer over jouw normen en waarden besef :S
@Hatebreed, je zegt dat je andere dingen te doen heb maar je reageert wel in deze topic alleen je replyed niet op dingen die mensen jou zeggen of vragen? beetje apart.

Of weet je nie meer wat je moet zeggen?

Ja so??

Luister PRoblem Child (lekker toepasselijk)
Zoals ik al eerder zei: heb meer dingen te doen

Vind ook beetje dom van Def P om dat type teksten te schrijven.
Kan me er ook niet in vinden.
Dat type gasten moet je niet gaan liggen uitschelden. helpt toch niet. Land uit er mee.
Luister PRoblem Child (lekker toepasselijk)
Zoals ik al eerder zei: heb meer dingen te doen

Haha leuk dat je me naam d'r in betrekt.. vink ook wel toepasselijk ;p

Nee maar k wil je niet aanvallen ofzo, alleen tsja als je wel reageerd met bepaalde antwoorden en dan niet ff reageerd op bepaalde vragen naar jou toe gesteld vink dat een beetje raar.. en als je nou egt zulke andere dingen te doen heb waarom ga je dan ondertussen in een actueel onderwerp zitten waar meestal aardig wat tekst aan te pas komt? Hou je dan daar mee bezig, want 't is juist de bedoeling hier te discussieren ergens over en te reageren op elkaar.. of heb k het nou mis?

Hatebreed, je begint de laatste tijd echt in de herhaling te vallen meis.

Ondertussen weet iedereen wel dat jij denkt een goede reden te hebben om een hekel te hebben aan buitenlanders. :gaap:

We weten het nu wel. Heb je ook wat anders te melden? Over het weer bijvoorbeeld? :)

Lijkt wel of het je leven beheerst ofzo. :S

Inge

Hatebreed lekker communiceren dan met jou :) beter verkas je naar het monologen forum.....

maar ja het is natuurlijk duidelijk dat je alleen lezen wilt wat je wil lezen, nazi hoertje!!
holland hardcore is een mogelijkheid :P

das leuk nu gaan ze elkaar afknallen:p:D

Hahahaha Inge, ga jij lekker spelen ofzo en val mij niet lastig!!!

En dan zeggen dat IK in herhaling val hahahaha

Oh, val ik je nu lastig? :lief:

Leuk! :devil:

Inge

Ja hé :D

Hatebreed, je hebt een kleurtje nodig. Je ziet er uit alsof je opgebaard ligt! :)

ff hatebreed
voe je, je nu aan gesproken met de tekst van Def P,
ik liep tegen een skinhead in neonazikleren.
Hij riep: Stomme eikel, kijk voortaan uit je smoel.
Heerlijk, hij gaf mijn woede een doel.
Ik zei: Je bent een vieze huidhoofd, die voor zijn buit rooft,
terwijl een ander zich voor jouw uitkering uitslooft.
Je promoot een idioot, die een poot of jood
of wegens kleur van huid doodt

zoja moeten we dan nog verder discussieren?
Het heeft geen nut met het type mensen te discussieren.

ze is een nazi hoertje...... dat is Klare Koek

Inge beetje jammer om over haar uiterlijk te beginnen, ze is tenminste geen goor breezer sletje

des te jammerder dat ze foute poepertjes likt :S

Ja, Korfbal. Laat ik maar niet over jouw uiterlijk beginnen, kan een boek over geschreven worden. :[

Blijf erbij dat ze onnatuurlijk wit uitziet, een normaal mens zou die huidskleur niet overleven. :D

Inge
laatste aanpassing

1. ik heb nu een beugel
2. voordat ik bij de spray-over shop van fajah laurens kwam, was ik ook spierwit.. who cares?
een gothic nazi :o

ach dat ze het zelf niet doorhebben is gewoon kwalijk, net als die Satanica...... domme wichten

spierwit..

...is nog niet lijkwit.

And who fucking cares? Ik heb ook jaaaaaren een beugel gehad... en nu een rij rechte witte tanden. :D

Inge
satanica is geen nazi :no:

althans ik dacht van niet :$
laatste aanpassing

Gothic= depressive

dus over een tijdje ben ik net zo cool als jij :D

ze is een nazi hoertje...... dat is Klare Koek

waar,waar, laats ze hier maar komen dan:P:P:D
Dhc zijn gewoon mannetjes die graag shockeren en AliB is niet de eerst marokkaan de ze aanvallen of bedreigen want ze deden dit eerder tegen een Marokkaanse Rap formatie uit Amersfoort en uit Haarlem Schalkwijk.

Tja triest maar echt niet gevaarlijk hoor!!

Mijn zusje is 19 en heeft ook nog een beugel. Wacht maar tot ze die niet meer hoeft. Van een verrot gebit naar een stralend wit gebit. Maakt haar veeeel mooier!!
god nog 1...

geen idee moet je haar ff bellen......indogermaan
laatste aanpassing

Wat lul je nu man. ;)

over bellen gesproken Inge..... mijn PB sectie verlangt naar mobiele nummers nu ik afgeknapt ben op Hatebreed(y)
:z
inderdaad

:gaap:

Och, rafa is in slaap gevallen. Ik stop 'm eens lekker in. :lief:

Inge
Dhc zijn gewoon mannetjes die graag shockeren en AliB is niet de eerst marokkaan de ze aanvallen of bedreigen want ze deden dit eerder tegen een Marokkaanse Rap formatie uit Amersfoort en uit Haarlem Schalkwijk.

Tja triest maar echt niet gevaarlijk hoor!!

Die uit amersfoort zullen wel SBM, schuilenburgsemafia zijn.. heb k zo'n vermoeden. Ook van die gastjes. Ah ze weten niet waar ze het over hebben, DHC had tog ook eerst dat nr: kk racisten ofzo? tegen alle mensen die lonsdale droegen enzo. Maarja je kan niet zeggen dat er geen nazi nr's tegen "buitenlanders" gemaakt worden, en hij valt alleen de nazi's aan dus k zit er niet zo mee. Domme mensen heb je overal.
Dubbel
laatste aanpassing

Gothic???IK??? :no:
:yes: schuilenburg :gaap: kut buurt... net zo erg als delen van liendert en kruiskamp...

Gothic???IK???

Kkkksssssst! AF! lIG! In je kist!

Inge

:gaap: