Partyflock

Forumonderwerp · 726972

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Zo nieuwe jaar komt er aan...
Nu is er ook nog eens een super tof afterparty...In de Hemkade...
Iedereen weet dat in de Hemkade altijd super feesten zijn geweest....En die er nog steeds zijn...
Wie komt ook naar deze afterparty toe...
En viert mee het begin van het nieuwe jaar door.....
Vertel gelijk ook even of je hier sexy en kinky heen komt..
En of je dit ook gepast vindt voor een afterfeest van Unique en Crazyland party's

laatste aanpassing door een beheerder

Line-up

Area 1

Jochen Miller
José
Melvin Reese
Mike S
Richard
Spider
Stephen J. Kroos
The Freak

Area 2

Darkraver
Fausto
Rob & Mc Joe
Stanton

Area 3

Ferry Nice
Mab
Melvin Warning
Quest

Daarom goede Dj's en een goed feesje is dit het gaat maar liefst 16 uur door .. wat wil je nog meer :P
laatste aanpassing

Zou best willen gaan, voor area 2 maar moet oudjaarsnacht werken, maar wie weet wat later op de middag van de 1e ;)

Nou dan moet je komen naar dit feest begind om 7:00 uur en houd op om 23:00 uur in de avond op nieuw jaar avond....
wat wil je nog meer feest gaat gewoon door in de morgen tot in de avond :P:P

yupz lekker lang 8) ben er ook aanwezig denk ik, is ook wel dichtbij amsterdam dus :)

Ja en wat moet je nog meer doen op zo een dag.. meestal als je gaat feesten en je hebt het net goed naar je zin .....is het af gelopen.....nou is er ook nog eens met nieuw jaar een feest dat door gaat:D:D:D....Tot laat in de uurtjes :P:D:X

Kan gewoon niet beter toch....
laatste aanpassing

nja daarom, ik feest ook meestal door, maar zat nog ff te kijkenw at er nog meer te doen die dag...maar verder niets byzonders.....tot nu toe...zal nog wel komen...

maar zal wel dit worden ook omdat het makkelijk overstappen is van qrimtetime :P en line up is wel chill

Ja klopt ik keek daar ook al naar.....en goede Dj's en ik weet zekker dat de Dj's zelf ook wel goed uit chille......

Op dit feesje... ze zijn namelijk ook heel de nacht door gegaan.......:d

ow ik wil dan wel ff mixen als hun lope te chille :P

niet dat er nog iets fatsoenlijks aan elkaar gemixt wordt, zal dan ook wel zat zijn 8) maarja meer om t id :P

ahahahaha... ik vraag wel aan Rob of ik weer een keer mag :P

Of ik krijg weer de mic in me hand gedrukt zo als op Nightmare in Rotterdam een tijdje terug ... wis toen echt niets meer te zeggen hahaha... een maat van me Roel die heeft toen wel even over genoemen met de mic... daar zo... misschein is hij er ook bij dan weet ik zekker ... dat hij weer de mic krijgt..:P:P

Hij kent Rob nog beter dan.. mij ;)
laatste aanpassing

haha lache ja

wel lol die mic in je klauwe en daar sta je dan als mc met een bek vol tanden 8)

Ja dan weet je echt even niets meer....

Ik wilde eerst kei hard Gaan schreeuw hahaha. maar bleef maar stil bij mij..:S:(

hehe gewoon wat bleren van drop that beat, beat overflown :p ofweetik veel, iedereen is toch zat :P, als je t maar op de maat doet :P

hahahaa ja is goed zal ik doen als ik weer die mic in me hande krijg :P:P

(y)

ik ga me doche nu en dan naar me bedje

slaap ze...(Y)

oke truste (y)
Dit gaat mijn newyearsparty worden. Eerst even opwarmen in Organza en dan hup hier heen:P

Dit moet wel een super feest worden met zo een line up

kijk zelf maar mensen..
laatste aanpassing door een beheerder
Er mag gedanst worden :bounce: Whoeiiiii :D

Dit feest is (y)
Hoop dat het mij gaat lukken
Artiest Dima
Hier gaan wij zeker heen :yes:

Echt super dat dit gedaan wordt:D

Ja ik krijg al zin in nieuw jaar :P:P;d
Krijg zin? Ik heb al zin :P :bounce:

jij hebt altijd zin :P

SEX:p;D:D
Niet zo overdrijven hoor:P Deze week al december, gaat lekker hard, nog effe :bounce:
ik ga het lekker om 12 uur thuis vieren even slapen en dan als ik wakker ben ....................................... (rond een uur of 11)mmmmmmmmmmmhhhhhhhhhhhhhhhh er is toch niks leuks met nieuw jaar !
Er zijn juist zat leuke dingen met nieuw jaar :jaja: :bounce: ;)
Toch gaat dit feestje wel heel lekker worden denk ik. Eerst werken en dan lekker stappuh!!!!:P:P:P
Precies :jaja: Komt helemaal goed dat weet ik zeker! :bounce:
Heb nu zekers zin in Oud en Nieuw! Dit gaat super worden.... Erotiek in het nieuwe jaar :)
Oh en ik ga sexy kinky gekleed... ;)
Kinky is lekker:P Ik ga lekker hier beginnen met oud en nieuw en misschien daarna even door naar extra large.

Heb er nu al zin in.

Wil alleen weten of je met spijkerbroek binnenkomt, of met een spijkerrokje
Ik zal het er maar niet op gokken. De feesten van Crazyland zijn nooit met spijkerkleding. Doe gewoon een ander rokje aan.

Ik ga misschien eerst naar Awekenings. Dus zal wel een extra setje meenemen.

Klinkt allemaal erg lekker in ieder geval.
Spijkerbroek doe je maar aan in een kroeg niet naar een gave feest lijkt mij :no:

Ik vond het feest van unique al belachelijk dat er vrouwen binnenkwamen met een spijkerrok :O? Ik had ze mooi geweigerd als ik doorbitsch was, geen spijkerbroek dus ook geen spijkerrok/jurk :D :bounce:
op de flyer staat dat je mag komen hoe je zelf wil, om dat het nieuw jaar is en een afther.
maar ik kom toch altijd sexy.ook naar multi.
op de flyer staat dat je mag komen hoe je zelf wil, om dat het nieuw jaar is en een afther.

Klopt omdat het een uitzondering is omdat ze mee hebben gemaakt dat de mensen van overal vandaan komen (dus ook betreft kleding) en die niet willen weigeren...

Ik vind het jammer, maargoed..ik kom ook altijd sexy naar welk feest dan ook ;)

Wat vet!! :respect:

Alleen jammer dat ik er niet bij kan zijn! :cry:
Ik denk dat ik gewoon weer een outfit ga kopen bij Diabolo in Amsterdam, ff kijken of het me dan nog wel past na de feestdagen;)
Ik begin langzaam aan een kleine collectie met kinky kleding te krijgen.... Dus ik moet strax eerst eens verzinnen WAT ik in vredesnaam aan zal doen :P

Weet wel dat dit een van mijn mooiste Jaarwisselingen zal gaan worden.
Superfeest met TOP DJ's ! :-D :P

Was het maar vast zover :bounce:
Ik denk dat ik gewoon weer een outfit ga kopen bij Diabolo in Amsterdam, ff kijken of het me dan nog wel past na de feestdagen

Zal best wel meevallen;) :D

Kinky kleding heb ik zat en sexy ook, maar aangezien ik altijd wat nieuws aanwil met een feest :bloos: (ja heb mijzelf gewoon verpest :P )
wie verpest nou zichzelf niet met kleding:P

Ik ga vandaag de stad in en kijken. Kan ik gelijk even een kadotje kopen van/voor Sinterklaas;)

:C Ik kan niet!!!!!!!!!
Ik kan niet!!!!!!!!!

sniff snif :(
Afzeggen al je afspraken. Kan niet:P

Dat woord ken ik niet;)
:D:D:D soms kun je niet anders;)
Dat heb ik ook wel eens. Ik heb in ieder geval geluk dat ik niet hoef te werken op zaterdag. Dat hebben er toch wel meer denk ik?
Ik werk niet in t weekend, zeker dit jaar niet;) (heb ik t even over mijn eigen werk natuurlijk :D ) Volgend jaar is weer een andere zaak :P:P:P :D
laatste aanpassing