The Whisper 26 november 2004 16:27
Jump
Zolang het maar niet te hardstyle en te nederlands is
Zolang het frans en belgisch is
Jump
Zolang het maar niet te hardstyle en te nederlands is
Zolang het frans en belgisch is
U Just Read My Mind
in jump zit er tenminste variatie..
hardstyle is.. ALTIJD dezelfde lelijke bassen.. melodie dat je bijna niet hoor door die lelijke bassen..
en pof nu heb jij een nieuwe release!
laatste aanpassing
Gooo Steef
Laat die Rukkers maar wat horuh dan ! ! !
Totalition To The Max ! ! !
Jumpstyle Sucked ???
Zien Jullie die vinger op mn foto ???
Ja dan weet je ook wat je dr me kan doen ! ! !
Gewoon Zielig dit Topic Shit ! ! !
Vind je dr niets aan Luister er dan niet naar ga niet naar feesten waar jump is en REAGEER niet Hou gewoon je bek en ga reageren in topics waarvan de style jou wle ligt ! ! !
Stelletjuh Neusjuhs ! ! !
Laterrrrrrrrrr
Laat die Rukkers maar wat horuh dan ! ! !
Totalition To The Max ! ! !
Jumpstyle Sucked ???
Zien Jullie die vinger op mn foto ???
Ja dan weet je ook wat je dr me kan doen ! ! !
Gewoon Zielig dit Topic Shit ! ! !
Vind je dr niets aan Luister er dan niet naar ga niet naar feesten waar jump is en REAGEER niet Hou gewoon je bek en ga reageren in topics waarvan de style jou wle ligt ! ! !
Stelletjuh Neusjuhs ! ! !
Laterrrrrrrrrr
laatste aanpassing
The whole thing is based on respect
respect to the music
respect to the dj's
respect to the crowd
& respect to one another
music never seperated people
no one style music is better then the other
no style is true-er then the other
its all music
its not about fuckin aditude
ITS ABOUT MUSIC
Maar dat heb ik natuurlijk uit de HC gejat dus zal ook wel erg kortzichtig van me zijn
respect to the music
respect to the dj's
respect to the crowd
& respect to one another
music never seperated people
no one style music is better then the other
no style is true-er then the other
its all music
its not about fuckin aditude
ITS ABOUT MUSIC
Maar dat heb ik natuurlijk uit de HC gejat dus zal ook wel erg kortzichtig van me zijn
Ging dit topic niet over jumpstyle?
Veeg de traantjes eerst eens uit je ogen voordat je begint te lezen.
Ik heb ook niet meer dan 3 woorden nodig om jou af te zeiken, je hoofd ziet er namelijk al uit als een ingegooid bushokje...
Veeg de traantjes eerst eens uit je ogen voordat je begint te lezen.
Maar als je die 3 "kwetsende" woordjes al afzeiken vind dan is je iq waarschijnlijk ook niet hoger dan dat van een ingegooid bushokje
Ik heb ook niet meer dan 3 woorden nodig om jou af te zeiken, je hoofd ziet er namelijk al uit als een ingegooid bushokje...
laatste aanpassing
S.o.
Natural Born Chiller..
Je naam is vlgs mij verkeerd..
vlgs mij moet et zijn natural born child.. want zo gedraag je je ook.. 28 jaar en dan zo kinderachtig doen
.. ZWAAR ZIELIG! ! ! 
Je naam is vlgs mij verkeerd..
vlgs mij moet et zijn natural born child.. want zo gedraag je je ook.. 28 jaar en dan zo kinderachtig doen
Ach, gooi het maar weer op me leeftijd...
Jouw naam is ook verkeerd, volgens mij moet het zijn: DJ de la Sneu a.k.a. Pathetic Sound
een 16 jarig kneusje die denkt dat ie stoer en volwassen is door zich er mee te bemoeien
Jouw naam is ook verkeerd, volgens mij moet het zijn: DJ de la Sneu a.k.a. Pathetic Sound
een 16 jarig kneusje die denkt dat ie stoer en volwassen is door zich er mee te bemoeien
Nee.. Ik doe mee kinderachtig zijn
ben t niet eens met deze stelling. tuurlijk zit er bij de jump releases ook n stapel meuk waar je bang van wordt en waar alles bij elkaar gesampled is van andere houseplaten, maar dit is ten opzichte van hardstyle een relatief klein percentage. hardstyle is dus toch net nog ff wat minder origineel en triester.
Ik ga echt lekker op hardstyle(=my style)! Maar daarnaast vind ik Jump ook nog heerlijk om op te feesten... En schuringssss er wordt hier gevraagd om een mening(om jou dat ook maar even duidelijk te maken) en die is voor iedereen dus persoonlijk, als JIJ daar niet tegen kan ben JIJ diegene die zich niet in dit topic moet gaan mengen!