Partyflock

Forumonderwerp · 726245
Nieuwsbericht van www.udc.nl:

Laatste HQ in de Melkweg, de kaartverkoop begint!

Na bijna 10 jaar HQ in de Melkweg is het 24 december dan zover, de laatste editie in de oude melkfabriek. De sfeer, de chemie, de DJ’s, de party people, het café, de Max, de Oude zaal en al die andere aspecten die HQ @ The Melkweg kleur gaven, zijn nog 1 keer in oude stijl te beleven.

Er is al eerder gesteld dat HQ doorgaat in een andere locatie. De reden dat dit nog niet bekend kan worden gemaakt, is dat HQ behoorlijk kritisch is en er dus nog niet helemaal uit is. Maar voor deze speciale emotionele HQ zullen de DJ’s van deze avond alle stijlen, tracks en sounds van het afgelopen decennium ter gehore brengen. Wij roepen dan ook iedereen op die de afgelopen 10 jaar, iedere laatste vrijdag van de maand genoten heeft van deze unieke avond nog een keer van de sfeer te proeven. Het ideale kerstavond uitje!

De line-up:

The Max (a decade of harddance)
- Tom Harding & JP
- Fausto & Rossi

The Old Hall (tecno & tech-house)
- Darren Kay
- Rick Charles

MC Paul T

In de Max gaan JP & Tom Harding 5 uur lang jammen met z’n tweeën. Zoals eerder vermeld gaan alle sounds van de laatste 10 jaar laten horen. Fausto & Rossi nemen de eerste 3 uur gezamenlijk voor hun rekening.

In de Old hall gaat Darren Kay wederom de allerbeste Techno laten horen en zal hij deze keer worden bijgestaan door Rick Charles, het aanstormende talent die tijdens het Amsterdam Dance Event de zaal had opgewarmd en in het café heeft gedraaid.

De laatste keer in de Melkweg wordt een speciale avond voor iedereen. HQ heeft afgelopen 10 jaar niet zo succesvol kunnen zijn en zoveel sfeer uit kunnen stralen zonder het publiek. Dankzij jullie bestaat HQ en zal het ook 100% zeker zijn dat dat na 1 januari, weliswaar in een andere locatie, nog steeds zo is.

!!TICKETS!!

vanaf vrijdag 26 november verkrijgbaar via Ticketservice en vanaf volgende week bij de reguliere voorverkoopadressen.
__________________________________________________­_________

Nou mensen, 5 uurtjes Tom Harding & JP b2b is wel een mooie afsluiting dacht ik zo.
HQ :lief:

Vette avond was het.

Van mij mogen ze die nieuwe locatie wel bekend maken, duurt allemaal vrij lang.

1ste Zaterdag van het nieuwe jaar steek ik mijn zaken wel even in jouw

ff dimmen he :[

anders weet ik datzelfde weekend nog wel een sjoelbak om in jouw zaken te rammen ;)
Wordt het trouwens op de nieuwe locatie ook elke laatste vrijdag van de maand?
Ja was weer helemaal top!!
Wat een sfeertje en tot over vijven GAAN!
Ook weer relaxte people ontmoet.

Om 13.00 aan de kersttafel, maar gewoon nog strakkie en dat zonder snoepgoed. Pure vette shit was het weer!
CU next time en op naar die 20 jaar HQ ja!

Kunnen we bovenstaand groepje feestvolk niet standaard op ieder feest neerzetten waar ik aanwezig ben? 8)

Vond het eigenlijk wel prima gezelschap.. :9
Haha, ik herken jou van centraal station na HQ, vroeg nog een vloeitje maar die had je niet :[

;)

Whahaha inderdaad! :d

Heb je Central nog gevonden? ;P
Central was dicht :'(
Nog voordat ik naar buiten kon lopen had een vriend van me al vloeitjes geregeld :D

Mooi! (y)

Ik had ergens al de indruk dat half A'dam CS bestond uit HQ-gangers die ochtend.. :D
Hahaha, ja zag er wel opvallend druk uit voor kerstochtend

De Melkweg in het teken van "Heilig Qerstfeest"... 8)
:)

ik denk dat Panama de nieuwe locatie wordt...

en ik hoop wel dat het gewoon elke laatste vrijdag van de maand zal blijven, als we nu alvast ff afspreken dat we allemaal elke volgende editie ook komen, dan hebben we des te meer kans dat het maandelijks is, omdat het druk is dan :yes:
Hoop ik ook. Laatste vrijdag van de maand is relaxt.

1. Iets om naar uit te kijken gedurende de maand.
2. De vrijdag is gewoon relaxt omdat je dan nog een extra dag hebt om bij te komen. Of om te feesten natuurlijk. ;)

Beetje meer gedronken en gesnoept dan gepland, maar dat kwam omdat het weer zo vreselijk gezellig was.

Beuh....ja dat had ik ook al. Was aardig :vaag: op een geven moment, iets te eigenlijk. :P

Ik vond de muziek lekker, maar er had wat mij betreft wat meer gas op gemogen.

Vond ik ook. Muziek en platen keuze was zeker lekker maar bleef naar mijn idee qua tempo steken. Miste net ff die 'big bang' op het eind. Desalniettemin was het een geweldig feest die de laatste keer in de Melkweg waardig is!

Ik hoop iedereen weer terug te zien bij de nieuwe HQ locatie in feb/maart. Nu eerst lekker wintesporten. :yes:
Iedereen een gezond en gelukkig 2005 toegewenst!!! ;)
laatste aanpassing

Panama zou perfect zijn; goed te bereiken en handig met parkeren.. :jaja:
Artiest Raven
HQ Teaser pictures ;)

Rest komt vanavond of morgen avond online op partyvibes.nl ;)
Het ging idd niet zo hard, maar dat vond ik voor de veranderig juist goed!

En het tempo was helemaal niet laag, tempo is juist hoger als Tommie Hardhouse draait. Het is alleen niet zo hard.
Mooie foto's Denny!
Idd. mooie foto's! :yes:
Haha, ik herken jou van centraal station na HQ, vroeg nog een vloeitje maar die had je niet

:o Echt iedereen staat op pf :bloos:

Mooie foto's ®aven :jaja:
laatste aanpassing

Paar extra teasertjes :P

Ga zo direct aan alle foto's beginnen... Op z'n laatst staat alles om 23:00 vanavond online :)
Even iets anders... :

Twee blikjes bier
"Een leraar stond voor zijn klas. Hij had allerlei dingen voor hem op zijn bureau gezet. Toen het lesuur begon pakte hij zonder iets te zeggen een grote, lege mayonaisepot en deed hem vol met golfballetjes. Toen de pot tot de rand toe gevuld was, vroeg hij de jongeren of de pot vol was.
Ze zeiden: ja. Toen pakte de leraar een doos met kleine kiezelsteentjes en goot die uit in de pot. Hij schudde de pot een beetje, en de kiezelsteentjes rolden in de open plekjes tussen de golfballetjes. Toen vroeg hij zijn leerlingen opnieuw of de pot vol was. En ze beaamden het. Nu pakte de leraar een doos met zand en goot hem uit in de pot. En natuurlijk, het zand vulde alles verder op, en weer vroeg hij of de pot nu vol was. En weer zeiden ze: ja, nu is de pot vol,
Daarop nam de leraar twee blikjes bier van de tafel, maakte ze open en goot ze leeg in de pot. en het bier vulde de ruimte tussen de zandkorrels. De jongeren lachten. Toen het weer rustig was zei de leraar: "Deze pot staat voor je leven. De golfballetjes zijn de belangrijkste dingen in je leven, je familie, je kinderen, je gezondheid, je vrienden, je grootste hobby. Het zijn de dingen die zó belangrijk voor je zijn, dat als al het andere in je leven er niet meer zou zijn maar dit nog wel, je leven nog steeds meer dan de moeite waard zou zijn”.

Stel Prioriteiten
“De kiezelsteentjes zijn de andere dingen die er toe doen – je werk, je huis, je auto, etc. Het zand is al het andere, de kleine dingen. Doe je het zand eerst in de pot, dan is er geen ruimte meer voor de kiezelsteentjes of de golfballetjes. Dit geld ook voor je leven. Als je de hele dag al je tijd en energie geeft aan de kleine dingen, zul je nooit ruimte hebben voor de dingen die echt belangrijk voor je zijn. Let op de dingen die belangrijk zijn voor geluk in je leven. Speel met je kinderen. Neem tijd om naar een dokter te gaan als je je niet goed voelt. Neem je partner mee uit eten. Neem de tijd voor ontspanning. Er zijn altijd tijd zijn om je huis te poetsen of om boodschappen te doen. Zorg eerst voor de golfballetjes, de dingen die er echt toe doen. Stel je prioriteiten – de rest is zand”.
Toen hij uitgesproken was, bleef het een poosje stil. Toen stak een van de leerlingen haar hand op en vroeg waar het bier voor stond. De leraar glimlachte. “ik ben blij dat je dit vraagt. Het laat je zien dat, hoe vol je leven ook lijkt te zitten, er altijd ruimte is voor een paar biertjes”.

:respect: :D
Biiiiijna klaar met de foto's.... :)

Het is helemaal handig als je grootste hobby ook golfen is! ;)

Ik kijk uit naar de foto, ook al sta ik er zelf toch op geen... :[
Tja je kon me altijd nog aanspreken ;) volgens mij zag ik jou toen bij pascalle bij de garderobe, maar kan met mis hebben :P
Foto's HQ 24-12-04 Online @ PARTYvibes.nl :)

Gave foto's...!!! Vooral die laatste...!! :jaja: :9
Vette pics weer hoor Reef!

Mooi, geen enkele onzedelijke handeling van mij vastgelegd! (y) 8)

ik moet het gewoon nogmaals kwijt:

Ik vond het echt een ge-wel-dig feest:yes: (Y)

Was mn eerste ervaring met HQ en zeker niet mn laatste...helaas wel gelijk de laatste in de Melkweg :/
Maar dit is echt 1 van mn beste feesten geweest :D

de sfeer...de mensen...de muziek...:respect: :yes:

:P
laatste aanpassing
Heb een superfeest gehad.

:respect: voor alle DJ's en vooral voor mijn favoriet

:respect::respect: DJ JP :respect::respect: draaide weer als altijd, lekker.. mmm :-k:-k

De foto's op partyvibes.nl zijn echt super (y). Vooral omdat ik wel op 5 foto's sta. Ik stond nl. op het balkon.

Jou heb ik gezien ja...

je had die witte broek aan toch?
Hey grappig, conza is op dezelfde datum als ik jarig B)

Small world :P
Jou heb ik gezien ja...

je had die witte broek aan toch?

Is dat zo?

en welk topje had ik aan dan?
laatste aanpassing

rood als ik het me nog goed herinner?

of oranje?

of zit ik nu helemaal verkeerd?

Hey grappig, conza is op dezelfde datum als ik jarig b)

alleen ik ben ouder...broekie :P

:D
Power to teh brookies ja! :[ ;)

;p
rood als ik het me nog goed herinner?

of oranje?

of zit ik nu helemaal verkeerd?

Je mag niet meer raden.... Rood was het idd. (y)

b)
Ik weet het ik weet het! Je had een rood topje aan of niet? Wooohoooo!!

What's my price what's my price?

ik was eerder:[

je hebt het van mij afgekeken:yes:

nee...ik zag je staan...zag er erg goed uit:$...vandaar dat ik dat nog weet:P

ben nou eenmaal gek op witte kleren O:)
laatste aanpassing
Jij zei 2 dingen, ik maar 1 :jaja:

I'm not a brat, i'm not i'm not i'm not! :X

jij kon 1 ding zeggen omdat je het juiste van mij afgekeken had!!:yes:

cheater!!:P