Partyflock

Forumonderwerp · 726245
Nieuwsbericht van www.udc.nl:

Laatste HQ in de Melkweg, de kaartverkoop begint!

Na bijna 10 jaar HQ in de Melkweg is het 24 december dan zover, de laatste editie in de oude melkfabriek. De sfeer, de chemie, de DJ’s, de party people, het café, de Max, de Oude zaal en al die andere aspecten die HQ @ The Melkweg kleur gaven, zijn nog 1 keer in oude stijl te beleven.

Er is al eerder gesteld dat HQ doorgaat in een andere locatie. De reden dat dit nog niet bekend kan worden gemaakt, is dat HQ behoorlijk kritisch is en er dus nog niet helemaal uit is. Maar voor deze speciale emotionele HQ zullen de DJ’s van deze avond alle stijlen, tracks en sounds van het afgelopen decennium ter gehore brengen. Wij roepen dan ook iedereen op die de afgelopen 10 jaar, iedere laatste vrijdag van de maand genoten heeft van deze unieke avond nog een keer van de sfeer te proeven. Het ideale kerstavond uitje!

De line-up:

The Max (a decade of harddance)
- Tom Harding & JP
- Fausto & Rossi

The Old Hall (tecno & tech-house)
- Darren Kay
- Rick Charles

MC Paul T

In de Max gaan JP & Tom Harding 5 uur lang jammen met z’n tweeën. Zoals eerder vermeld gaan alle sounds van de laatste 10 jaar laten horen. Fausto & Rossi nemen de eerste 3 uur gezamenlijk voor hun rekening.

In de Old hall gaat Darren Kay wederom de allerbeste Techno laten horen en zal hij deze keer worden bijgestaan door Rick Charles, het aanstormende talent die tijdens het Amsterdam Dance Event de zaal had opgewarmd en in het café heeft gedraaid.

De laatste keer in de Melkweg wordt een speciale avond voor iedereen. HQ heeft afgelopen 10 jaar niet zo succesvol kunnen zijn en zoveel sfeer uit kunnen stralen zonder het publiek. Dankzij jullie bestaat HQ en zal het ook 100% zeker zijn dat dat na 1 januari, weliswaar in een andere locatie, nog steeds zo is.

!!TICKETS!!

vanaf vrijdag 26 november verkrijgbaar via Ticketservice en vanaf volgende week bij de reguliere voorverkoopadressen.
__________________________________________________­_________

Nou mensen, 5 uurtjes Tom Harding & JP b2b is wel een mooie afsluiting dacht ik zo.

Klaar voor de avond :P

Nu ff in :bier: -en en dan naar de Melkweg :bounce:
laatste aanpassing
Neem je Thijs ook mee? 8)

hmmzz best wel jammer......

heb in ene fuckin kerstdiner met familie..:vaag:.......en ben nog zo brak van gister 8)

we slaan deze over......ookal is het de laatste......too bad:/

morgen en overmorgen ook weer feest (Y)

veel plezier iedereen:)
Oh my God het was zo verschrikkelijk vet :yes: 1 van de beste HQ's die ik heb meegemaakt, de sfeer, de mensen, zo vaak kippevel en nog nooit zoveel goede platen in 1 nacht gehoord :respect: Fausto, Rossi, JP en Tom Harding :respect: HQ :respect:

Till next year as HQ continues....

Hell Yeah!!!
laatste aanpassing

Wat een waanzinnig lekker feestje was dit zeg!

De muziek, de mensen en de sfeer helemaal goed, was mijn eerste HQ feestje in de Melkweg maar heb nu al spijt dat ik niet vaker ben geweest.
Super.
Whoei!! :bounce:

Ben ook weer terug op mijn stekkie na een onvergetelijke nacht inderdaaan. :)
En ga nu lekker dromen erover...

ik kan maar 1 ding zeggen over mijn eerste HQ ervaring :

:respect:

Het was ook mijn 1e keer HQ in de Melkweg en wat jammer dat het ook gelijk de laatste keer hier is.

Wat een top feest. (y)

Alles klopte gewoon: De DJ's, de party people, de sfeer.. En wat maakt het dan nog uit als de draaitafels het af en toe niet deden wat ze moesten doen :-D.

Iedereen bedankt die mij deze topavond heeft bezorgd :respect:

HQ Rocks :bounce:
:kwijl: het begin tot het einde alleen maar lekkere platen. Erg gezellig en alles klopte precies. De drukte, het genieten, de vrouwen (deze editie had wel erg veel mooie vrouwen aanwezig b) ) het drinken halen ging snel (gewoon in de andere zaal halen 8) de temperatuur echt alles :D

Mensen bednakt voor deze onvergetelijk avond :respect:
laatste aanpassing

Was leuk :bier:

Maar voortaan span ik schrikdraad om mijn tietjes en kont heen.. (he snacky :[ :p )
:bloos: zou invervolg wat minder honing op je lichaam smeren als je uitgaat :9

En pas had ze zolang gemist 8)
laatste aanpassing

Deze editie is er één voor in de boeken, denk ik..! :jaja:

Er is wel héél wat aan bepaalde lichaamsdelen getrokken en gedaan. Ach, moet kunnen op een cool feest als HQ! ;)
Unf*cking believable!!! :respect: :D

Woeieeeeeeeee het was helemaal super!!!

was helemaal te gek :d
Dus volgend jaar gaan we dus allemaal op die nieuwe locatie komen :yes: :yes: en maken daar ook een SUPERfeest ervan

Maar mijn God, wat ben ik gaar nu... :p dat wordt halfdood op de bank liggen bij mijn zus ;)
Ik leef ook nog, maar ben echt gaar als ik weet niet wat :D
Wat een superfeestje :yes:
:yes: :yes:

op een gegeven moment dat JP en Tom H. daarboven op het balkon stonden, kippevel over mijn hele lijf, dat was wel ff het moment dat even de tranen bijna in mijn ogen wilden springen :yes:

ennuh Hassan was Nightingale nou het laatste nummer van Tom of de een na laatste?
laatste aanpassing
Laatste natuurlijk :D

Tom Harding zn een na laatste nr was Phat B - Da Drum machine (BK Mix)

ECHT EEN VET FEEST

Ik vond het eerst helemaal niet zo erg dat het uit de melkweg gaat, maar nu......:cry:
laatste aanpassing

De reactie van de zaal nadat JP helemaal aan het begin wat last had met z'n platenspeler(later Tom Harding ook) was fenomenaal! Het geklap en het gefluit........op welk ander feestje hoor je dat nog..? :)

Ik ben er volgend jaar gewoon weer zo vaak mogelijk bij, whereverhet gehouden zal worden! :jaja: :bier:
Zo net wakker :gaap: maar wat een SUPER vet feest alles was perfect!
I.d.d eentje voor in de boeken.
En Tom heeft ook weer eens gedaan waar die goed in is(is wel eens minder geweest)

Jammer dat het de laatste was @ Melkweg, hoop dat op de volgende lokatie de sfeer en het plubliek terug komen want het zou zonde zijn als dat verloren gaat(heb het namelijk met de Lexion ook al eens zien gebeuren,na de brand is het er nooit meer zo geworden als voor de brand)

Dus een oproep aan U.D.C wacht niet te lang!!!
Voor de rest :respect: voor dit vette feest
laatste aanpassing
1 na laatste nummer van Tom Harding vond ik ook errug :kwijl:

Ik moet wel zeggen dat ik het wel jammer en raar vond, dat het gisteren bijna weer ouderwets druk was, waar waren al die mensen het afgelopen jaar?

En ja kom alsjeblieft dan allemaal weer op de nieuwe locatie, des te meer kans dat we 20 jaar HQ gaan halen :yes: :yes:

Topavond gehad :)

Beetje jammer dat ik mn horloge ben kwijt geraakt :(
Anders moet je even de melkweg bellen, misschien hebben ze hem gevonden :)

Helaas nix afgegeven :( Maar thanx voor de tip :)

Gelukkig overheersen de goede gedachte van de nacht

Tjezus wat had ik het slecht bij het kerstontbijt (11uur 's morgens) :vaag: 8)

Neem je Thijs ook mee?

Thijs woont inmiddels samen in Wierden :D (een dorp bij Hengelo Whahahaha)
Dacht na de editie met Organ Donors dat het niet beter kon.........

How wrong can you be!!!!!

:yes: :yes: :respect: :yes: :yes:

To Rossi, Fausto, Tom and JP..........!!!!!

Wat een avond, de muziek, publiek & de sfeer, PFFFFFF......

Ooh ooh, wat een sukkels van de Melkweg dat je deze avonden laat gaan...... :frusty:

Spijt, dat zullen ze krijgen!

Till next year at the ......? :D
Zooooo, net als iedereen hier boven een topavondje gehad!! :-D

Mooie kerstavond... op naar het volgende feestje vanaaf!! :yes:

Beetje jammer dat ik mn horloge ben kwijt geraakt

8) (6)

ik weet van niks O:)

Maarre iemand horloge kopuh? b)

enne marsjoel, dank je dat ik mijn neus in jouw zaken mocht steken (L)

Ik ben nog steeds wakker...krijg die mooie beelden maar niet van mijn netvlies.. 8)

:kwijl:
Turntable Junkie in tha house ;-)
Definately ;-)
Revolution ;-)
Throw your hans up ;-)
99.9 ;-)

Waar moet k nu heen om deze oldies nog te horen? :P

en volgens mij is het hele hardhouse repetoir van the prodigy de revue gepasseerd!
laatste aanpassing

krijg die mooie beelden maar niet van mijn netvlies..

ja sorry ;)

ik zag er inderdaad misdadig lekker uit b)

:p
:/ als ik dat bevestig krijg ik weer te horen dat het niet zo is :P

ghehe JIJ vindt alles dat zittend piest lekker.. dus jouw mening telt niet mop :p

B)

Welkom terug trouwens...lekker monstertje.. :lief:

dank u geitenliefhebbertje (L)

en thnx voor je smsje :p

(jij ook fijne kerst..doe het ff zo,scheelt me een smsje.. OI 8) )
Ik heb een superavond gehad. Beetje meer gedronken en gesnoept dan gepland, maar dat kwam omdat het weer zo vreselijk gezellig was. Dan wil ik altijd MEER, MEER MEER O:)

Om 11 uur ook aan het kerstontbijt nadat ik 4 uur lang verwoede slaappogingen had gedaan, tevergeefs :/ :gaag:

Ik vond de muziek lekker, maar er had wat mij betreft wat meer gas op gemogen.

dank je dat ik mijn neus in jouw zaken mocht steken

1ste Zaterdag van het nieuwe jaar steek ik mijn zaken wel even in jouw 8)
laatste aanpassing
'T was echt super B-) ben nog steeds :vaag:
8) Hoi!

't was erg leuk :yes:

Snackyman...... je mag het vaker bij me doen :lief: :bloos: je weet wel...... ;)

HighQualityGirl :lief:

Busines$, Equilibria, Lauwz... leuk jullie ontmoet te hebben (y) 8)
Busines$, Equilibria, Lauwz... leuk jullie ontmoet te hebben

:o Je vergeet Fuk Me Ho ;)

Insgelijks :jaja: :hug:
laatste aanpassing
Was een leuke avond/nacht.. B)

Busines$, Equilibria, Lauwz... leuk jullie ontmoet te hebben (y) 8)

Ingelijks ;p 8)

Na ruim een jaar geen HQ was het echt weer een beetje thuiskomen gister.. Weer leuk nieuw volk ontmoet (Y) Ik zal de avondjes HQ in de Melkweg erg missen! :cry:

Chrisje :lief:

D.D.O.D. the place to be 7 januari in de Trappist

de Trappist,....wasda....? :D

Hmmmmm,.......die avond ben ik misschien nog wel in Amsterdam.... :jaja: :bier: