Partyflock

Forumonderwerp · 726245
Nieuwsbericht van www.udc.nl:

Laatste HQ in de Melkweg, de kaartverkoop begint!

Na bijna 10 jaar HQ in de Melkweg is het 24 december dan zover, de laatste editie in de oude melkfabriek. De sfeer, de chemie, de DJ’s, de party people, het café, de Max, de Oude zaal en al die andere aspecten die HQ @ The Melkweg kleur gaven, zijn nog 1 keer in oude stijl te beleven.

Er is al eerder gesteld dat HQ doorgaat in een andere locatie. De reden dat dit nog niet bekend kan worden gemaakt, is dat HQ behoorlijk kritisch is en er dus nog niet helemaal uit is. Maar voor deze speciale emotionele HQ zullen de DJ’s van deze avond alle stijlen, tracks en sounds van het afgelopen decennium ter gehore brengen. Wij roepen dan ook iedereen op die de afgelopen 10 jaar, iedere laatste vrijdag van de maand genoten heeft van deze unieke avond nog een keer van de sfeer te proeven. Het ideale kerstavond uitje!

De line-up:

The Max (a decade of harddance)
- Tom Harding & JP
- Fausto & Rossi

The Old Hall (tecno & tech-house)
- Darren Kay
- Rick Charles

MC Paul T

In de Max gaan JP & Tom Harding 5 uur lang jammen met z’n tweeën. Zoals eerder vermeld gaan alle sounds van de laatste 10 jaar laten horen. Fausto & Rossi nemen de eerste 3 uur gezamenlijk voor hun rekening.

In de Old hall gaat Darren Kay wederom de allerbeste Techno laten horen en zal hij deze keer worden bijgestaan door Rick Charles, het aanstormende talent die tijdens het Amsterdam Dance Event de zaal had opgewarmd en in het café heeft gedraaid.

De laatste keer in de Melkweg wordt een speciale avond voor iedereen. HQ heeft afgelopen 10 jaar niet zo succesvol kunnen zijn en zoveel sfeer uit kunnen stralen zonder het publiek. Dankzij jullie bestaat HQ en zal het ook 100% zeker zijn dat dat na 1 januari, weliswaar in een andere locatie, nog steeds zo is.

!!TICKETS!!

vanaf vrijdag 26 november verkrijgbaar via Ticketservice en vanaf volgende week bij de reguliere voorverkoopadressen.
__________________________________________________­_________

Nou mensen, 5 uurtjes Tom Harding & JP b2b is wel een mooie afsluiting dacht ik zo.
Nou dan ga ik morgen maar eens een kaartje kopen. Hopen dat ik nog op tijd ben.....
laatste aanpassing

heb mijn kaartje binnen bij ticketbox voor 20,80 :D

party coming @ ya
that's the spirit!
HQ :respect:

snik

ik heb zo een zin om helemaal los te gaan die avond, maar dan weet ik dat het weer in 2 uur voorbij is (voor mijn gevoel) dus ik zorg gewoon dat ik er als eerste ben, neem even goed de zaak in me op!!!!!!!!!!!

en knal dan het dak eraf,

eerst ga ik natuurlijk me hq maatjes even hartelijk begroeten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

yihaaaaaaaaaaaaaaa mekweg en HQ tot volgende week!!!
Heb er zin in.......
ik heb zo een zin om helemaal los te gaan die avond, maar dan weet ik dat het weer in 2 uur voorbij is (voor mijn gevoel) dus ik zorg gewoon dat ik er als eerste ben, neem even goed de zaak in me op!!!!!!!!!!!

Hier sluit ik me helemaal bij aan :yes: :yes:

Nog 6 daagjes :bounce:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1920, 811}
als jullie daarna nog wat leuks willen doen, V.H.S. staat tot jullie beschikking tot tien uur s'ochtends!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(Various Hardcore sounds) met lekkere hardcore en oldschool voor de mensen die nog niet willen slapen......
Ben ook van de partij. Dit is mijn eerste HQ in de Melkweg en ook gelijk de laatste.... Best wel raar eigenlijk...

Wat houdt die EUR 2,50 lidmaatschap eigenlijk?

Dan ben je voor een maand lid van de melkweg..
Dus kunje misschien nog een salsa feestje meepakken :D
Maandagochtend.... ben nu al misselijk door de partykriebels voor as vrijdag...es muss nicht verruckter werden.. :)
wehhhhh...ik kan nieeeehieeet :(
Ik heb nog 2 kaarten over :yes:

Normale prijs (y)

Wie oh wie?!
Je hebt een beetje pech dat het (nog) niet uitverkocht is. Dat zou je eigenlijk wel verwachten van een laatste HQ Melkweg :S
k kan gerust zeggen dat het volgende jaar allemaal goed komt:jaja: vrijdags nog 1 keer los met HQ in de melkweg en dan is het hoofdstuk Melkweg over en uit!
k kan gerust zeggen dat het volgende jaar allemaal goed komt

:lief: :lief: :lief:

en dan is het hoofdstuk Melkweg over en uit!

op naar het volgende hoofdstuk :yes:
laatste aanpassing

jaaaaaaaaaaaaaaa krijg nu toch eigenlijk wel erg veel zin!

heee jesje lekker knalluh he!
Muchos veel zin in:jaja:

Leuk, leuk, leuk, leuk, leuk, leuk, leuk!!!
:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Zin in:jaja:
nog 3 nachtjes tot HQ, nog 2 tot mijn weekend.... dat word weer een weekend voor in de boeken. Roze lovertjes voor 1,50 :kwijl:
Dan ga ik jou daar vanavond ff over contacten;)

En vrijdag mag je boodschappen doen:jaja:
Boodschappen? Je hebt toch drank, en eten doen we zaterdag al genoeg ;)
Ja, maar er moeten toch bepaalde inkopen gedaan worden. We moeten de drank tenslotte ook ergens mee weg spoelen. En we hebben meer wensen. Gisteren het boodschappenlijstje al een beetje doorgenomen, maar dat zal nog wel groeien.

Heb iig vijf flessen wodka:)
oh...boodschappenlijstje? PB die maar es dan. Wie komen er nou uiteindelijk?
PB unterwegs
Wat een mooie techniek toch he:)
:o
heb r zin in :)

Zeker Vincie!!!!
Het gaat een groot feest worden vrijdag! (hoop ik)

ech wel.

Trouwens heb de nieuwe line-up HHA binnen. Ik weet zeker dat deze menig hardhouse-lover zal doen uh... kwijlen! :kwijl: :kwijl:
Wanneer wordt de volledige line up bekend gemaakt?
Komt de Bounce Centrale terug? anders kunnen ze de naam van hardhouse academy wel verandere in house academy.
Dat slaat nergens op.
posted it twice...but fuck it...

guys i off to austrila in the morning for 10 days have a very happy christmas and new year.

i am heart broken i miss the last hq...pleae drink a beer somke a joint what ever you do,.. do one extra for me.
cheer on jp and tom, rossi and fuasto for me.
Dance like nobody is watching......

What will be with out doubt in my mind the best hq ever in the melkweg.

HQ at the melkweg, one word describes it.

LEGENDARY...............

bring on 2005.
what a bloody shame that you aren't at the last HQ Danny!
Lots of fun in australia, drink a fosters for me!
I always dance like nobody's watching I don't even care if anybody is watching

Merry X-mas and a banging new year 2 u 2 Danny, have fun and good luck in Australia
laatste aanpassing

Danny good luck in Australia and speak soon!

De volledige line-up wordt na HQ bekend gemaakt op de Partynight website, vanaf dan kan er ook weer worden geboekt voor de trip van 26 februari... met ook dit keer weer een leuke dj in de streetparty!