Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Laatst heb ik ook lootjes getrokken en ik heb me schoonmoeder.
Wij doen surprises e.d. met Sinterklaas, 5 december.
Enkele cadeautjes die op 't verlanglijstje stonden heb ik al (moest voor €15 kopen) maar moet alleen de surprise nog.
Maar WAT ga ik maken??!??!?!
Wou eerst 'n 'Bezige Bij' maken maarjah, da's vorig jaar al is gedaan hoorde ik voor een tante.
Ze is nl. altijd héél druk met het huishouden, met oppassen en ze gaat elke maandagavond scrabbelen.
Verder houdt ze van puzzelen en dat soort dingen en ze is 44 jaar.
Een scrabblebord lijkt me nii echt wat; heb liever iets waar ik de cadeautjes (6 Senseo mokken, 1 pizzasnijder, 1 puzzelboek, 1 huishoudzeef en 1 theezeefje enz.) IN kan doen!
WIE o WIE helpt mij???! Ik weet me echt geen raad meer!
Heb nog maar weinig tijd omdat ik de komende dagen veel voor Zwarte Piet moet spelen dus vandaar...
Alvast bedankt!
Wij doen surprises e.d. met Sinterklaas, 5 december.
Enkele cadeautjes die op 't verlanglijstje stonden heb ik al (moest voor €15 kopen) maar moet alleen de surprise nog.
Maar WAT ga ik maken??!??!?!
Wou eerst 'n 'Bezige Bij' maken maarjah, da's vorig jaar al is gedaan hoorde ik voor een tante.
Ze is nl. altijd héél druk met het huishouden, met oppassen en ze gaat elke maandagavond scrabbelen.
Verder houdt ze van puzzelen en dat soort dingen en ze is 44 jaar.
Een scrabblebord lijkt me nii echt wat; heb liever iets waar ik de cadeautjes (6 Senseo mokken, 1 pizzasnijder, 1 puzzelboek, 1 huishoudzeef en 1 theezeefje enz.) IN kan doen!
WIE o WIE helpt mij???! Ik weet me echt geen raad meer!
Heb nog maar weinig tijd omdat ik de komende dagen veel voor Zwarte Piet moet spelen dus vandaar...
Alvast bedankt!
laatste aanpassing