Partyflock

Forumonderwerp · 724875
Vanochtend informeerde Duncan ons over de problemen rondom Innercity en de geldprijzen van ID&T-tickets. Maar ook ID&T Radio zit zwaar in de problemen. Op www.tdfm.nl zijn vanochtend wat problemen uitgewerkt.

De geruchten gaan al zelfs dat radio 538 een bod gaat doen op de ID&T Frequenties.

Lees het artikel hier
http://www.tdfm.web-log.nl/index.log?ID=1346074

Is het einde van ID&T Radio in zicht???
pcies daaaantjuh! top zender
hele dag dance..... ook wel erg goedkope kinderhouse ertussen maar ach dat neem je voor lief :)
oude muziek, nieuwe muziek, vanalles doormekaar....

id-t luisterde ik zelf al laaaang niet meer.... nadat ze commercieler zijn gegaan ben ik afgehaakt.....
niet dat ik m altijd bagger slecht vond ofzo maar Xfm vond ik net ff leuker :9
laatste aanpassing
Tss van mij mogen ze lkkr aufrause
Sinds gordon (!!!) in de set van promo door t vetste stuk v psychiatric ass loopt te lulle heb k t echt gehad...
K geloof dat iedereen nu wel doorheeft dat niet de muziek , maar t geld id&t interesseert

Dat wat je zegt over de set van Promo is zeker irritant, maar om daar nu meteen heel de radiozender aan af te schrijven?
ik vind de zondag van ID&T juist leuk :/
luister altijd en overal naar ID&T
nah dat was eigelijk btje de druppel, want ze probeerden al lang ELK publiek aan te spreken door verschillende muziek stijlen
Maar toen gordon, die TOTAAL NIKS met de hardere muziek stijlen te maken heeft en all1 als bekend gezicht daar zit om ook de luisteraars van noordzee fm te verleiden naar sensation black te luisteren, en dan gvd tijdens 1 vd hoogtepunten vd set erdoorheen begint te lullen, dan sla je als organisatie zooo de plank mis dat dat voor mij de druppel was...

Snap je :P ?
Nou. Een hoop van de verhalen hier blijken dus onzin. ID&T Radio heet nog steeds zo, niet ID&T FM en al helemaal niet SLAM FM. Geloofde daar sowieso al niks van. Dat screenshot was volgens mij gewoon een ouwe toen het nog wel Slam FM heette.

Programmering is omgegooid en het is voor mijn gevoel nu gewoon de hele dag "dit is ID&T Radio met de nieuwe DJ Jean". Hoeveelheid R&B/Hi[ Hop of hitjes vind ik niet storend. Als ik radiodirecteur was zou ik een hele andere indeling maken, da's waar, maar het EINDE VAN DEZE ZENDER is volgens mij nog niet dichtbij.
Hebben ze nou ook de uitzending van Armin van Buuren
" A State of Trance " uit de programmering gehaald :@
Armin zei zelf nog dat het zou blijven doorgaan het nieuwe jaar maar zie er niks meer van terug in de programmering :s
laatste aanpassing

nope