Partyflock

Forumonderwerp · 724105

Zojuist reed de auto voor mij de kat van de buren aan. Die man kon er niets aan doen en was gelukkig zo netjes om te stoppen en uit te stappen.

Het arme beestje lag te kermen op het koude asfalt, waarna we toch maar besloten hem van de weg af te halen door 'em voorzichtig op een stuk karton te schuiven wat ik nog in m'n achterbak had liggen. Een oud badlaken legde ik over hem heen om hem warm te houden, maar het mocht helaas niet baten. :(

Nét toen de dierenambulance kwam aanrijden, had hij nog één stuiptrekking en was een laatste ademtocht zijn deel.

Slaap zacht, lieve stommerd.. :flower:

Agossie, arme beestie!!!! :C

Een collega heeft ut zelfde gehad. Haar vakantie was net begonnen, zag ze ook voor haar neus dat haar ene poes doodgereden werd!! Khoop dat ik dat nooit mee hoef te maken. Maar gelukkig komt mijn poezekind nie buiten!! :nee:

Ahhhhh :(
Dat lijkt me echt heeeel erg om mee te maken, ik zou echt keihard in huilen uitbarsten :'(!
En ik zou het beestje in een doos doen en em in de tuin begrafen :lief:
Heb ik bij mijn hamster ook gedaan :D:$
Wat jammer nou :cry::-C:'(
O, en ik heb ook nog een keer op TV iets gezien over een inbraak waarbij de kat vreselijk was mishandelt.(is wel weer iets anders, maar moet het toch even kwijt)
De inwonende van het huis waren weg toen het gebeurde en toen ze terug kwamen lag het arme beest in de modder buiten. De vrouw dacht dat het beesie al niet meer leefde want hij zag er erg slecht uit natuurlijk. Toen hebben ze binnen nog een lugubere ontdekking gedaan.
Ze kwamen in de slaapkamer en die zat onder het bloed. Wat bleek nou????
Het is de inbreker alleen maar gegaan om de kat.
Deze heeft bij de kat de tong gesplitst met een mes en hem nog verder mishandelt. Dit is toch zo ziek!!!!
Ik heb er gewoon geen woorden voor.
laatste aanpassing

:[ Dat is echt bloedkokend en haatopwekkend...!! :[

Is die inbreker ooit nog gepakt..? :devil:
laatste aanpassing

:'( arme kat..
Is zeker zielig voor da katje maar je houd het nie
tege ik heb zelf ook 2 katte en heb er ook al eentje verlore die heb ik dood in de brandgang gevonde dus ik weet hoe het is als je je beste vriendje moet misse
sterkte

Ow bah, ik zou hier nachten van wakker liggen..
Ik heb wel eens een stervende kat gevonden en ik vind dat zooo zielig..
Ik vind het zo'n sneue dood voor zo'n beestje. :(

vreselijk...sterkte