Partyflock

Forumonderwerp · 724070
ja mensen het is weer bijna zover,wie gaat er allemaal meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

maar je mag wel tussen m'n pa en ma inkruipen hoor

is je moeder lekker>? milfjes :lief:
Artiest M10
Net P60 gebeld en hij is in het land! Ligt te knorren in hotel zeggen ze!!!

is je moeder lekker>? milfjes

Mijn moeder is een uberlekkere tjik :jaja:

logisch :p

Tis best vet hier!!! Remy draait vet man! En het ziet er weer zoals gewoonlijk vet mooi uit daar!!!

Ik ga weer feesten!!!
Zo dat was me het avondje wel weer in de P60, wat was Cari weer goed en ik mocht ook nog even achter de Dj booth komen om met hem te lullen :P
Artiest {SHOWLIST artist 50540, 3082}
Was bruut avondje.
Goed concept dat Heroes of Techno !! thumbs up
Was zeker weer bruut.
jammer dat ik remy maar 15 min gehoord heb...dus hoe draaide hij?

Cari was echt in beukvorm!! volgens is ik ook nog veels te lang doorgegaan (y) dat laatste nummertje was echt vet!! iemand die um kent toevallig?
Artiest Ener-G
Hardcell & Grindvik - Gainlane EP.. Drumcode 28, weet niet of ie inmiddels al gereleased is, Cari had 'm al maaanden via z'n maatje Adam Beyer
je hebt het zeker ff gevraagd aan hem?

en thanks!
laatste aanpassing

Wat trouwens wel een beetje jammer was was het hoge percentage kansloze handtastelijke gozers :/

Nog nooit eerder meegemaakt in de p60..
Sorrie Pascalle zal het niet meer doen...

ghehe jij bent 22.. Denk niet dat ik jou hiermee bedoel..

de categorie die ik bedoel is oud en kansloos..

35+ afgeschreven.. ;)
laatste aanpassing
Ik denk ook al.... Doe ik zo mijn best om allemaal leuke vrienden voor je mee te nemen, zijn ze opeens vervelend en handtastelijk :/ :@
laatste aanpassing

whahaha je hebt goed je best gedaan (y) Niet helemaal mijn smaak en ik heb er lang geen 20 gezien.. maar toch thnx :) :kusje:
Er waren er zeker wel 20, maar een aantal was weer erg vroeg weg en om bepaalde redenen niet op komen dagen :@. Nu is het jouw beurt om de avond te verzorgen... ;)

whahah ik ga vast lekkere tjiks regelen voor het volgende feestje :)