Partyflock

Forumonderwerp · 723787
Haai scheurt vrouw in stukken
KAAPSTAD - Een 76-jarige vrouw is maandag op een strand bij de Zuid-Afrikaanse plaats Kaapstad door een haai aangevallen. De haai scheurde de vrouw in stukken.

Volgens de woordvoerder van het nationale reddingsinstituut Craig Lambinon hebben meerdere mensen het incident gezien. ,,De haai kwam omhoog uit het water en viel aan, keerde terug en viel een tweede en derde keer aan. Hij verscheurde haar lichaam in het water en zwom met haar weg''. Een helikopter zou later in de buurt van het incident een zes meter lange haai hebben ontdekt.

Volgens deskundigen is de grote witte haai, de mensenhaai, de boosdoener. Deze haai heeft in de buurt van Kaapstad het afgelopen jaar al zeker twee mensen aangevallen.

ANP

Jaws wil je toch echt niet in real life meemaken! :S
Bruin ook goed

;p

En zie: ik ben niet de enige die erop reageert

Dan is hij net zo...... ach laat maar zitten ;)
laatste aanpassing

je kan beter op zijn neus/hoofd slaan... die ogen gaan toch al dicht als ie een hapje neemt;p

die haai moet toch wat als hij honger heeft

wel vaag dat deze dan 3x aanvalt

misschien smaakte die vrouw wel naar een taaie zeehond..
ik kom liever bruce tegen hoor :D

Ik ook!!
laatste aanpassing

sja....dat doen haaien he?

ik vind het trouwens moeilijk te begrijpen dat iemand in een zee gaat zwemmen die overbevist is tijdens het 'haaienseizoen'..........

en dan ,uh,ik ben gebeten.......

Heb die aflevering ook gezien maar er werd gezegt dat een haai maar 1 keer aanvalt. Als hij je pakt weet ie dat je geen hapje voor hem bent en zal hij je weer los laten

wel vaag dat deze dan 3x aanvalt

MISSCHIEN WAS DIE HAAI OOK AL 76,ALZHEIMER OF ZO.....
beet ik nou? of nie?
of misschien was ie vroeger gepest zoals jason w.
misschien wel een extremistische haai ,the great white terror shark
of misschien wou tie gewoon ff checken,maar durft geen keuzes te maken,daarom 3x
vin t wel mooie dieren,echte killaz
maar op een afstand....

stoer om een 76-jarige vrouw doormidden te scheuren...kon hij niet iemand van zijn eigen leeftijd aan ofzo?:/

nee sorry...beetje flauw...ik vind haaien zelf echt doodeng, maar het is wel heel mooi als ze heel dicht bij het glas zwemmen in de dierentuin