Partyflock

Forumonderwerp · 723721

ik ben dus op zoek en ben een jonge moeder maar heb gemerkt dat er weinig jongens zijn die dit accepteren dus is het voor mij extra moeilijk een relatie te beginnen :(

(K)

(y)

kind hoort bij t meissie, maar eerst is t belangrijk dat je met t meissie verder wil en daarna of 't ook met z'n 3en gaat
da moe je ook nie gelijk vertellen als je iemand leert kennen,kijk eerst of tie verliefd word dan zal die t moeilijker hebbu nee te zeggen,maar ja das mijn mening maar hoop toch nie dat t mij gebeurd stiekum
meissie weet je zeker dat t niet tussen je oren zit.........als iemand je echt leuk vind dan intereseert t m niet......en jij moet t voor jezelf als meerwaarde te zien .......ben gewoon lekker trots op je kindje ....en mischien heb ooit iemand wel de mazzel dat hij bij jullie tercht komt........(++thinking)
ik ben dus op zoek en ben een jonge moeder maar heb gemerkt dat er weinig jongens zijn die dit accepteren dus is het voor mij extra moeilijk een relatie te beginnen

je komt vanzelf de goede wel tegen!
en je krijgt denk ik meer liefde van je kinderen dan van welke man dan ook!
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
ScriptKid!

Kiezen voor een moeder met kind of een auto met wegenbelasting zijn toch 2 ietwat verschillende zaken, denk je niet?

:no:
duh.. tuurlijk, maar zie de vergelijking eens? het 1 niet zonder het ander als je er voor kiest ;)

tja je hebt gelijk,

ik zou ook niet willen dat mijn vriendin al een kind zou hebben,

helaas pindakaas

Tweety dat ben ik helemaal met je eens , Ik kan er over mee praten (Y)
he cat je moet nie zo lopen zeiken op een ander kijk eerst naar je eigen.laat die meid gewoon haar gang gaan als ze zich er goed bij voelt.ken jou het boeien