Partyflock

Forumonderwerp · 723671

Het is toch belachelijk dat Sinterklaas dit jaar bodyguards nodig had omdat hij anders het risico liep om in elkaar gemept te worden!! En dat zwarte pieten ook niet normaal over straat kunnen omdat bepaalde ' bevolkingsgroepen' zich hierdoor beledigd voelen....

Ga dan naar een land waar ze geen Sinterklaas vieren!!
lekker dom dit zeg..

Shit zeg! Dit is al een paar honderd jaar ONS volksfeest!
Laat het ons dan (GVD) vieren! :@
Moeten we de pieten nu opeens aan gaan passen omdat er een paar van die zeikerds zijn die totaal geen besef hebben van hoe de nederlandse cultuur in elkaar steekt, dat die hun bekken open gaan trekken???

No way!
En we laten het gewoon gebeuren...

Dat is nog het ergste ook!

Dat schijnt te komen omdat de gemiddelde nederlander TE tolerant is! :S
Overigens de echte Sinterklaas kwam uit Turkije ik weet niet wat negers er dan mee te maken hebben? Eerder Turken dan zou ik zeggen.

Het is gewoon een feest.

De kerstman heeft toch ook knechtjes dwergjes noemen ze die totdat alle liliputters in opstand komen zeker dan mag dat ook weer niet of wel?

Het komt er op neer dat de zwarte pieten staan voor de Negerslaven die wij o.a. in de Gouden Eeuw en zelfs nog tot begin 1800 hadden.. :)
Ja maar dat staat eigenlijk helemaal los van sinterklaas en zwarte piet.

Het is tog gvd belachelijk :@:@:@
Kan nu alweer horen aankomen dat Sinterklaas over een paar jaar totaal verdwenen is, en alleen maar door een stelletje achterlijke tering mongolen die vinden dat het fout is :S
Godverredomme denk eens na man, dit gaat echt te ver gewoon!!!
Wij accepteren die moslimse feesten tog ook :S? Nouw dan moeten ze ook gewoon onze tradities vieren :[
Als sinterklaas weg moet heh en als er geen zwarte piet meer over straat kan wandelen dan denk ik dus echt dat ik ga emigreren :@:@:@:@!!!
Als je denkt dat het niet gekker kan worden, gaan ze in NL nog een stukje verder.

Mensen moet zulke tradities gewoon laten zoals ze zijn en geen problemen gaan maken op plekken waar ze niet zijn.

:no:
Heb eigenlijk geen zin om hier woorden vuil aan te maken... :nee:
Het enige wat die zeikerds van mij krijgen is een dikke vinger! :[

Stelletje jankers, ze zoeken gewoon alleen maar naar dingen waardoor ze weer eens in de aandacht komen te staan en hopen dat er medelijden getoond wordt door de rest van Nederland, en we zijn nog zo stom ook om het te laten gebeuren ook! :frusty:

(Oeps. toch woorden vuil gemaakt)
misschien zijn dat wel kinderen die zo erg in hem geloofde en die later acher zijn gekomen.

Dat zou een moslim ook doen wanneer ie dood is en allah blijkt een stuk stront te zijn.

en dat zijn dus de klopgeesten van tegenwoordig.
maar even wat info voor de speculanten onder ons :

Zo’n 1600 jaar geleden was een zekere Nicolaas de bisschop van Myra, een stad in klein Azië dat onder Romeins bestuur stond. Hij was zeer geliefd door het volk om zijn gulheid jegens armen en zijn liefde voor kinderen. Na zijn dood in 326 werd in 1087 zijn gebeente in Italië overgebracht. Hij werd eeuwenlang vereerd door zowel volwassenen als kinderen. Kerken werden naar hem genoemd, hij werd patroon van schippers, reizigers, scholieren, kinderen, gevangenen, bakkers, kooplieden, juristen, van steden (Amsterdam) en landen (Rusland en Griekenland.

De kinderen kregen in die tijd op 6 december cadeautjes die werden gebracht door een bebaarde man op een schimmel, mits ze zoet waren geweest. Mettertijd veranderde Italië in Spanje, vandaar ook zijn zwarte, Moorse knecht.

Behalve in Nederland en Vlaanderen is Sinterklaas overal verdrongen door Santa Claus, die uit Sinterklaas is ontstaan.

Ach ik zie ook altijd wanneer sinterklaas aankomt,heel wat meer nederlanders staan dan mensen van buitenlandse afkomst :)
dus sint is "onstervelijk"

heel Nederland is gewoon zwaar verrot op t moment!

als die buitelanders t niet eens zijn met dit oerhollandse feest dan tiefen ze maar op naar hun eigen land, wij maken ook geen problemen over hun ramadan.
we kunne natuurlijk een sollicitatieprocedure houden voor zwarte pieten zodat alleen de beste en echte pieten overblijven (kunnen gelijk zn bodyguard zijn)dat is toch geen discriminatie misschien nog pepperspray in de staf van de goedheiligman(valt ook best mee zo te zien hierboven)

Inderdaad, opzouten als het ze niet aanstaat enne Marl1tje, het gaat hier WEL om moslims hoor!!!!

Ik word er zo schijtziek van dat tegenwoordig alles 'generaliseren'is. Van die mensen dat zeggen dat als 1 moslim dit doet, dat niet inhoud dat de anderen dat ook doen. Dat is ook wel waar, maar HALLO, tegenwoordig begint het er anders aardig op te lijken en het wordt ons ook wel moeilijk gemaakt om niet te generaliseren! Ben het zat!
Deze 2 culturen samen werkt gewoon niet; we zijn te verschillend en dat zal altijd zo blijven! Zij zullen bepaalde aspecten van onze cultuur nooit accepteren en andersom ook niet en er vrede mee hebben en elkaar in de waarde laten: dat is bijna onmogelijk door de te verschillende opvattingen....
De Nederlandse regering kan eigenlijk nog veel van Partyflock's "beleid" leren...

Als de regels je niet bevallen en bepaalde gebruiken te moeilijk voor je zijn, gewoon opgeflikkerd dan!