Partyflock

Forumonderwerp · 723566
Ik hoor van alle kanten dat QrimeTime uitverkocht is...

Weten jullie of dat zo is???
de VIP kaarten zijn nu wel uitverkocht paar uur terug, dus reken maar dat binnen een paar dagen de normale kaarten ook weg zijn...
Het is nog niet uitverkocht want ik heb vandaag 20-11 nog een paar kaartjes gekocht

pfff gewoon www.q-dance.nl checken dan hoef je in het vervolg geen nutteloze topics te openen..:z
Vipkaarten zijn er hooguit 100. Er kunnen op het vip balkon maar 100 man kwijt.
nee hoor, er passen 110 mensen op het balkon :frusty:
waarom reageer je dan als je dit een onzintopic vindt? niet iedereen zit 24 uur per dag op de computer
Artiest Patty
waarom moeten er altijd mensen zijn die als eerste willen zeggen dat een feest is uitverkocht?!?!losers.loop naar de winkel en als t daar uitverkocht is weet je genoeg!!!hohhh....

24 uur haha
die hard
Werkzaam bij Boom events
Artiest Mixem
haha heb hem!!! net
laatste aanpassing

niet
gisteren kaarten gekocht....dus ze zullen er nog wel zijn.....
morgen dan wel uitverkocht.
altijd van die gezellige topics dit :no:
Artiest Thozaa
VIP is uitverkocht jah.. Gewone kaarten nog niet.. Ik ga ze vrijdag wel ff halen:yes:
Als alle VIP kaarten al verkocht zijn, moet ik maar snel 2 kaarten gaan halen, dan. Voordat het te laat is.

de VIPkaarten zijn idd uitverkocht, maar ik heb net nog 2 kaartjes gehaald ( 24-11) jippiiiiieeeeeee!!!
Qrime time, here we come, we're gonna rock the place ;)
(K)
Qrimetime site is online!Erg lief!

http://events.q-dance.nl/2004-12_31-december_qrimetime/
Ik zie op de site ineens Dana staan :D

Artiest {SHOWLIST artist 59895, 7542}
Vettteee site!!!! nu al teveel zin!
Dana is erbij gevoegd :(
VIP-kaarten zijn nog niet uitverkocht!!

Heb gisteren 8 kaarten gehaald bij Free Recordshop en vanmorgen om 10.00 uur nog eens twee kaarten!!
Alleen VIP is nu uitvekocht, de rest nog niet.
laatste aanpassing

:devil: as far back as i can remember i always wanna be a gangster:devil:
en uitverkocht nu
gister mn kaartje gehaald :D

Artiest JayTD
uitverkocht? :O nee he? damn.. ik wilde afgelopen weekend 2 kaarten halen maar mn bankrekening was leeg :'(
helaas pindakaas.

JahJah!
Ik heb ook mn kaartje binnen!
Jammer voor de mensen die te laat zijn, maar ik ga lekker feestuhhhhhh:)

kut zooitje maar regel nog wel kaarten

Zijn nog gewoon kaarten :yes:
Ik ga morgen kaartje halen :jaja: of ze nu uitverkocht zijn of niet ;)
ik ook hoop echt dat er nog te krijgen zijn :D

ik woon in zo'n gaar klein dorp waar bijna nooit iemand naar die feesten gaat dus zal wel niet zoveel problemen opleveren om nog aan kaartjes te komen denk ik :P
Ticketbox is landelijk gekoppeld volgens mij, en niet plaatsgebonden. Uitverkocht in Rotterdam is dus uitverkocht in Lutjebroek

tenzij er kaartjes zijn uitgedraaid omdat men toch wel verwacht die te verkopen :jaja:

maareh.. andre.. wrom zeg je elke keer dat t is uitverkocht terwijl er elke keer weer mensen reageren dat er nog kaartjes te koop zijn?
kom net bij de primera vandaan en heb gewoon nog 4 kaartje gekocht uitverkocht hoe kom je daar nou weer bij !!!!!!!!!!!!!!!!

Net nog 3 kaartjes gehaald via ticketbox....nog niet uitverkocht dus :)
De topicstarter roept dat het uitverkocht is en wij doen natuurlijk weer lekker mee :) de oplettende lezer kijkt wel op de site van de organisator.
Vanmiddag getracht VIP kaartjes te halen....helaas, maar gewone nog wel te krijgen

het stomme is dat het op de site van ticketbox ook staat !!!!! ga maar kijken en klik op qrime-time, uitberkocht staat er :S
www.q-dance.nl

let daar maar gewoon op is veel beter ;)
Me broertje heeft gister nog kaartjes gehaald, bij de free record shop waren ze uitverkocht, hij heeft m bij een tabakswinkel weten te halen
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 9727, 6675, 9726}
op het forum van q-dance woord het ook al meerdere malen verkondigt...jammer had nog geen kaartje