Partyflock

Forumonderwerp · 723433

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Stelling;

van een clubkut een gabber maken kan net zo min als van een hoer een maagd maken en van een trabant een ferrari

wat jullie!!

naah dan vind ik mijn 2 maanden terug overleden oma er toch wel beter uitzien dan jullie, dat jullie jezelf nog 'mooi' durven te noemen

Dat je een eigen foto al niet op je profiel wil zetten, zegt al genoeg over jezelf lijkt me... :/
Niet al te serieus op ingaan M!CK... she'll never learn. :)

naah dan vind ik mijn 2 maanden terug overleden oma er toch wel beter uitzien dan jullie, dat jullie jezelf nog 'mooi' durven te noemen, zou eigenlijk een verbod op moeten komen, niets is pijnlijker voor je ogen dan een inhoudsloos individu te zien huppelen op hardcore dat in jullie trieste belevingswereldje 'hakken' betekend..

Ik denk dat de meeste zogenaamde clubkutten meer inhoud hebben dan de gemiddelde wannabe gabber.

jullie hebben t over verpesten van de scene,het spijt me hoor dat zijn jullie lonsdale dragende kinderen die de echte gabberscene hebben meegemaakt in de huiskamer terwijl kijkend naar tmf hakken,die een vertekend beeld gaf van de scene,die jullie nu met zijn allen aan het verpesten zijn!!laatste aanpassing: 14 november 2004 12:38 ik ben pas 31 lol niet echt een mee looper hoor jij mag et omdraaie dan maar 13

Niet al te serieus op ingaan M!CK... she'll never learn

Vooruit dan :)

en al die clubkutten die er hardcore bij hebben staan wil ik over een jaartje nog weleens weer horen
als de hardcore weer "DOOD" is
dan staat ut vast nie meer bij hum profiel:D

Ik denk dat de meeste zogenaamde clubkutten meer inhoud hebben dan de gemiddelde wannabe gabber

juist, 'wannabe' gabber, je zegt het zelf al, komen we vanzelf weer terug bij de stelling clubkut {= wannabe gabber}

Dus je bent alleen maar een gabber als je lonsdale draagt en je haar half afscheert? :/ DAN ben je pas een meeloper :)

31!!!

1,durf nederlands te typen

2 wordt volwassen

3 31 jaar en dan in londsdale lopen whahahahaha
en al die clubkutten die er hardcore bij hebben staan wil ik over een jaartje nog weleens weer horen
als de hardcore weer "DOOD" is
dan staat ut vast nie meer bij hum profiel

ik denk dat de meeste mensen die jij als clubkut ziet, over het algemeen meer hardcore feesten hebben gezien als jij...

en waarom zouden mensen die zich anders kleden niet van hardcore kunnen houden? leg dat nou eens een keer duidelijk uit want dat begrijp ik nog niet helemaal :/
Ach joh van mij part loop je in een vuilniszak of in je nakie als je maar normaal doet en anderen niet lastig valt! Lekker feesten met z'n alle en vooral NIET vechten !
Make love no war :D
Whaha =Speedgriet= a.k.a. peacemaker!

juist, 'wannabe' gabber, je zegt het zelf al, komen we vanzelf weer terug bij de stelling clubkut {= wannabe gabber}

Ik denk niet dat jij de stelling "gabber" tegenwoordig helemaal begrijpt... Een gabber is een persoon die helemaal ingaat in de hardere stroming muziek. Dit staat helemaal los van de klederdracht. Dus of je nou met een "puntschoen" of "nikes" aankomt zetten maakt niets uit. Waar je je maar lekker bij voelt. De meeste mensen lopen op gympen omdat dat fijner voelt bij het dansen.

Wannabe-gabbers denken dat het om kleding gaat, stoer gedrag gaat cq anderen afzeiken die niet in jullie straatje passen.

Omdat jij begint te zeiken over puntschoenen cq kleding, denk ik niet dat jij onder de term "gabber" past.

Goed gezegd mick (Y)
ik verwijs jullie graag naar m'n profieltekst. staan misschien wel een paar dingen in die jullie kunnen gebruiken. :)

Wannabe-gabbers denken dat het om kleding gaat, stoer gedrag gaat cq anderen afzeiken die niet in jullie straatje passen.

Omdat jij begint te zeiken over puntschoenen cq kleding, denk ik niet dat jij onder de term "gabber" past.

nou ik persoonlijk ervaar jullie smakelose kledingkeus toch wel als een dergelijk storende factor op een hardcore feest, zonder jullie infiltrerende clubkutten zou het zoveel mooier zijn, maar blijkbaar wordt het gewoon niet door jullie begrepen, erg jammer
hahahaha... Dat jij uberhaupt 't woord "begrijpen" in je vocabulaire duft op te nemen vind ik al een verregaande hysterie van je :D
ik zie ze ook wel eens lopen van die clubkutten op puntschoenen met een topje aan zo klein van: kun je het zien of moet ie nog verder open. daar kan ik me gewoon aan ergeren, en als die wijven je dan al leuk vinden gaan zo ook nog op een R&B manier je proberen te versieren, door met hun reet tegen je aan te duwen. nou aub dat is toch te erg voor worden
gegroet

EN WE GAAN PUNTSCHOEN HAKKUH PUNTSCHOEN HAKKUH PUNTSCHOEN HAKKUH IS FIJN

Wat een intelligentie :gaap:

Ik vind puntschoenen lelijk ja,maar jullie maken je er echt druk om geloof ik he...?
Ben je vroeger zo gepest of heb je zoveel haat in je dat je al agressief wordt van een paar schoenen?

Ik snap dat echt niet hoor :nee:

heej sukkel..de meesten "clubkutten"'gaan langer naar hardcore feesten als jou hoor groentje :S

mag me toch wel vermaken???
of is dat ook al niet goed
en ja heb een hekel aan mensen die zich beter voelen als mij
die mensen dragen puntschoenen
die domme wijven met capucijnis:D
laatste aanpassing

puntschoentjes zijn voornamelijk ontworpen om ver in een tiesto aanbiddende kringspier te trappen, een andere reden voor dit zinloze schoeisel kan ik niet bedenken, sommige dingen worden zonder duidelijke reden bedacht, spijt komt dan altijd achteraf.. "hoe konden we dit ooit ontwerpen? wat bezielde ons toendertijd!!"
geld geld en nog eens geld waarop draait de kleding branche anders
Als ik een jongen was zou ik liever kijken naar een meid met een rokje en truitje of een broek met een truitje met bijv. maxxies aan dan een meid met een houthakkersblouse en kisten!
Maargoed dat is mijn mening!

ik zie ze ook wel eens lopen van die clubkutten op puntschoenen met een topje aan zo klein van: kun je het zien of moet ie nog verder open. daar kan ik me gewoon aan ergeren, en als die wijven je dan al leuk vinden gaan zo ook nog op een R&B manier je proberen te versieren, door met hun reet tegen je aan te duwen. nou aub dat is toch te erg voor worden
gegroet

kijk, nu gaan we praten, blijkbaar zijn niet alle meninkjes tegen mijn stelling, valt dat weer ff vies tegen bij jullie zich niet van mode bewuste kuddediertjes ;)

nou ik persoonlijk ervaar jullie smakelose kledingkeus toch wel als een dergelijk storende factor op een hardcore feest

Ik zie liever een dame in gewaagd kledinggoed, dan een dame in een geruit bloesje met staal onder de voeten...

Bij wijze van spreken :)

door met hun reet tegen je aan te duwen.

Wat is daar mis mee? :D

mag me toch wel vermaken???
of is dat ook al niet goed
en ja heb een hekel aan mensen die zich beter voelen als mij
die mensen dragen puntschoenen

Wie zegt dat iedereen op puntschoenen een arrogante bitch is die een hekel heeft aan gabbers (of hoe je het ook wil noemen) in australian,lonsdale ofzoiets??
Misschien houden ze van hardcore en van mode en hebben ze niks tegen andere mensen,maar zien er liever wat modieuzer uit?
Het is net alsof het "wij tegen hun" is op een hardcore feest en dat is jammer.
Het gaat helemaal niet om kleding maar om de muziek,maar dat wordt niet echt begrepen geloof ik.
humm ja heb aan klubkutten nie zon hekel als ze mar feesten dar komt tog iedereen voor draag lekker wa je wilt als ze mar nie denken da ze alles zijn

Mee eens (Y)

mick die lult gewoon uit zijn nek
elke style heeft een bepaalde klederdracht
en als je daar helemaal van afwijkt word je gewoon niet geacepteerd
kijk naar rap karl kani ect
zo hebbuh wij lons en aus
en kisten en maxxies
een gabber is kaal of een wijf liefst halfkaal
heeft een strakke staart in haar haar
zo niet dan zul je gewoon als ut fenomeen clubkut gezien worden op een feest
en dat zal altijd zo blijven
als ik met me haar in een staart naar een r&b party ga
dan kijken die domme r&b sletten mij toch ook raar aan
en wij mochen dat niet doen???
laatste aanpassing

ik heb nog nooit zoiets doms gelezen als dit!

wat ben jij een kuddedier zeg!
Uh clubkutten op een r&b party? Dan zouden ze toch wel r&bkutten heten? :D

Sommige mensen hadden ze beter preventief kunnen steriliseren, anders krijgen we nog meer van dat onkruid op de wereld zoals de topicstartster :devil:

Chris
humm tis wel zo iedere styl heft zen kleding styl kun je wel zeggen da iemand en kudde dier is margoed tiswel zo
ben het helemaal met je eens Sisca
en m!ck mss vind jij het niet erg maar ik vind het nogal irri als zo'n wijf met haar reet tegen je omhoog loopt te douwen terwijl je lkkr aan het stampen bent dan heb ik liever van die wijven die een beetje pogo-en en lkkr stampen dan van die kontschuddende wijven

nee hoor
iedereen draagt kisten ik heb me maxxen
iedereen draagt lonsdale
ik ben een aussie hunter 4 life
en ik word ook raar aan gekeken op school enzo
omdat ze allemaal lonsdale dragen en ik nie
dus heb wel me eigen style
Als er maar hardcore op TMF wordt gedraaid vind ik het best 8)

zo niet dan zul je gewoon als ut fenomeen clubkut

Dus 95% van de hardcore/terror dj's zijn clubkutten...?
ja alsk in men auss naar school ga kijken ze me ook alty vaag aan
Wat een leven heb je zeg om je daar zo druk over te gaan maken:S
Ik vind puntschoenen ook lelijk en van die wijven die aandacht trekken en zich als sloerie gedragen(n)
Maar idd niet alle clubkutten zijn arrogante bitchen die denken dat ze meer zijn als een ander....tis maar hoe je er zelf bij voelt:jaja:
En uiteindelijk gaat het om de muziek:jaja: zit van binnen niet van buiten:nee:

vraag me af tot welke doelgroep jij jezelf mag toe rekenen speedgriet, vind weinig speedy's aan je eigenlijk.. trug naar de oertijd met jou eerlijk gezegd, jou mening is ondergewaardeerd hier.. typisch weer zo'n kuddediertje dat het nog steeds niet wil snappen, erg spijtig dit
Je mag dragen wat je wilt, geen problemen mee :d
Maar ga je niet gedragen als een huppelkutje, en een beetje mooi staan te zijn aan de kant van de zaal...

nee hoor
iedereen draagt kisten ik heb me maxxen
iedereen draagt lonsdale
ik ben een aussie hunter 4 life
en ik word ook raar aan gekeken op school enzo
omdat ze allemaal lonsdale dragen en ik nie
dus heb wel me eigen style

meisje meisje meisje,probeer nu aub niet meer mee te praten,want je lult jezelf tegen,nu zeg je zelf dat je anders bent dan de menigte, en dat je er raar voor wordt aangekeken.

laat dan iemand die op puntschoenen loopt ook in zijn waarde!!
sylviana
(Y)

mijn vriendin loopt ook puntschoen en hebder gin problemen mee netzomin als zei da heeft als ik op men kiste loop als je mar feest dan ist goed
1000 % anti clubkut. Aangezien jij maar 2 feesten in je feestarchief hebt staan zal je wel niet zo oud zijn en inderdaad van de 'nieuwe hardcore' zijn, en lonsdale dragen omdat iedereen dat doet die in jouw ogen hardcore is.
In jouw ogen ben ik dus niet hardcore. En eigenlijk interesseerd me dat geen fuck omdat dat ik over een paar jaar als jij weer met de volgende muziekrage meedoet ik nog steeds op feesten sta, hakkend met kleding die ik leuk vind.
H4L SISSY CLUBKUTTEN GOES TO THE PISTOL 14 november 2004 14:00
en als je daar helemaal van afwijkt word je gewoon niet geacepteerd

HAHAHAHAHAHAHHAHAHHH, steek die vinger maar weer in je kut hoor
2 1000% Anti Clubkut vindt jouw opmerking nergens op slaan! Ik mag mijn mening geven net als iedereen! Je hoeft niet meteen iemand te beledingen als hun mening je niet aanstaat, komt erg onvolwassen over!

Ik vind het woord clubkut eigenlijk wel een beetje dom... Dan wordt er meer naar kleding enz gekeken. Als je tegenwoordig op een hardcore feest geen lonsdale draagt ben je al clubkut :S

Maar wel veel popie jopie volk idd (zo noem ik het maar)
En die hoor je de hele nacht roepen dat ze het niets aan vinden en toch blijven ze komen :S

Kun je weinig aan doen denk ik!

laat dan iemand die op puntschoenen loopt ook in zijn waarde!!

NEVERRRR zolang als we leven niet, zelfs mijn dooie omaatje knikt zorgelijk van nee in der kistje diep onder de grond :nee: