Partyflock

Forumonderwerp · 723431
Ik had dat gisterenavond voor de tweede keer. Ik had ééntje binnen (MTV-logo) en 2,5 later nam ik er nog een. Vanaf toen heb ik een stuk of 8 keer moeten kotsen. M'n maag lag helemaal overhoop.
Iemand die weet hoe het zou komen (hoog MDMA-gehalte?)

En wie heeft er hier dat ook al gehad?

Na het faxen van een tikkel er een snuif coke tegenaan gooien. Natuurlijk niet als je al misselijk bent, want dan is het einde zoek. Ik moest ook altijd kostsen van pillen... Na deze uitvinding nooit meer voorgekomen!

ik heb nog nooit hoeven kotsen van :xtc: maar een vriendin van me heeft daar ook altijd last van ik snap het niet maja de een kan er beter tegen dan de ander

heb ik als ie inslaat!! ff maar hoor daarna toppie:yes:

Volgens mij hadden er ook een hele hoop mensen last van op SensationBlack... keb nog nooit zoveel kotsende mensen gezien.. :bah: :kots:

Dat had mn vriendinnetje gister ook

Suus!! :O

:$:$:$

I admit, It was me :$

heel vreemd dat was echt jaren terug dat ik dat voor het laatst had meegemaakt!
laatste aanpassing
K heb nog niet zo vaak geslikt, maar de eerste keer had ik er ook flink last van. Ik had meer het idee dat het kwam omdat ik snel en veel water dronk, want ik moest dus juist kotsen als ik dat deej. Nu drink ik in kleine slokjes, nergens meer last van :)

MTV's zijn altijd relaxt, daar ga je altijd lekker hard van. Ik heb alleen nog nooit gehad dat ik moest kotsen...gelukkig maar, want volgens mij is kots heel vies als je wappie bent...

nee ik doe niet aan XTC maja kan iemand mij een dealer wijzen??

ik in die 3jaar tijd maar 1keer gekotst
was op hardbass :/ 23-10
had 6redbulltjes op ,en nam daarna een kwart gram speed
nie slim :( want in redbull zit veel koolzuur
en veel suiker
ik dacht egt dat ik doodging ,zo beroerd werd ik
en maar lopen kotsen :no:
mah jah ik raak sinds hardbass ook geen druppel red bull meer aan Vieze troep :P
laatste aanpassing
Nog nooit meegemaakt !
Gelukkig :)
ik kots normaal niet zo snel, maar toen na 1 piletje zat ik ff op de grond met een vriend van mij, begon ik in 1 keer te kotsen had ik zelf niet door maar heel klein beetje ik vond het wel grappig..
ik ook nog vragen aan die vriend van mij...hoort dat zo??:P
en hij ging ff kijken wat ik had gegeten...
hij zegt zo heb je ui gegeten? ik zo euh ja kan wel..van de joppiesaus..

Artiest {SHOWLIST artist 32557, 39318}
nou maar is ff kijken of het er vanavond wel een x in blijft!!!!!!!!
En? :D Is het erin gebleven?

Van mij kon je trouwens denk ik ook wel nog zien wat ik gegeten had. Niet dat ik het bestudeerd heb ofzo hé. :p

Artiest Bloks
Nooit last van gehad van pillen.
Wel 1 keer van MDMA poeder.
Maar datwas een klein beetje kots heel weinig envoelde me gewoon goed.