Partyflock

Forumonderwerp · 723295

Grrr fuck steam :D

laatste aanpassing
hehe :D SHARE it..
Hoe is de online gameplay?
Damn, het downloaden via steam gaat echt traag zeg! Weet iemand nog een snelle server oid waarvan ik het kan downloaden??
Counterstrike: Source is geen CS2.
CS: S is de orginele counterstrike met de HL2-engine. Sim-pel.
Net als HL: Source de orginele Halflife met de HL2-engine is.

Gebruikt het spel trouwens Dx9c?
laatste aanpassing

nope dx9.0b

dus als je geen dx9.0c hoef je uhm niet te gaan installeren
Hm oke :)

w00t! Wat is ie vet zeg :kwijl: !!

SP ziet er fantastisch uit en het draait allemaal als een trein. Veel beter dan Doom III. Gameplay is als vanouds en de storyline is net zo pakkend als deel I. Iedere euro waard (zowiezo door die Steam beveiliging) !! GotY: echwel!

ff naar de winkel toe!! laterz
Mannen die het al spelen kan je het ook al online spelen want dat is mij niet helemaal duidelijk? zo ja hoe is dat dan? en zo nee . . .das mooi kut!!
:cry:

*jaloers*

F*** DOOM 3 !!!!!!

^ f*ck doom3 ja :D

@ funkyshit

Je hebt op het moment alleen cs source, hlsource en dod die eraan komt.

In ontwikkeling is: hl2 DM en AG :D
Thanks Guy . . . maar die kan ik straks wel spelen?... als ik de game nu al in mijn bezit heb?..
Het grote succes van Half-Life 2 is het Steam netwerk ook een beetje
teveel geworden. Mensen die nu Half-Life 2 kopen kunnen niet direct
gaan spelen, de authenticatie servers zijn namelijk overbelast. Men
hoopt uiteraard het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Tot die
tijd moeten de gelukkige eigenaren van Half-Life 2 het gaan doen met
de positieve reacties van spelers op internet, die al wel kunnen
spelen.

GVD nou lekker dan!! kan ik straks niet eens gamen!!...

Ik voel me bijna schuldig... :yes:

vreemd heb m net gekocht en zit ook al op mn water scooter dus gaat hier goed :D
k00l man :D. Have fun playing :)
Artiest {SHOWLIST artist 124130, 84489}
heb hem vanmiddag gekocht.. ga nu ff instaleren...
hij is ook al gecracked door emporio .. ze hebben een 1 of andere steam emulatie gemaakt :D echt puik werk (y)

tja.. mijn probleem hebben wel meer mensen.. ook in het topic op GOT hebben enkele mensen dit probleem... echt @##@
haha das wel relaxt dat die gekraakt is:D
Artiest Raven
Ik heb 1 ding te zeggen over deze game :

WOW!

Als je een fan bent van first person shooters, haalt niet uit welke, dan is dit echt een must... wat een sfeer, wat een graphics, wat een details.... :respect:
laatste aanpassing

alles klopt,mischien word/is dit wel het beste spel ooit gemaakt :o

hoewel ik Doom 3 ook waanzinnig sfeervol vind is dit meer een game die echt alles heeft :yes:

alleen al die gezichtsuitdrukkingen van de mensen,de natuurkundige berekeningen die in de engine zitten,de sfeer,het verhaal ; Gotc!!!!
fuck man heb hem vanmiddag gekocht leest mijn dvd speler die kut dvd niet

GEK WORDEN !!!!!!!!!!!

lolol!

Give it to me baby! Aha aha~! :s :D :P

hahaha :D lang leve de nieuwe source engine :D

ff kijken of k hem ken downe ;p

^ zet uit je hoofd ;)

gewoon kopen :s ankzij die piraterij meot je i-net hebben om em te spelen,niet dat dat voor mij een probleem is maar goed

GEWOON KOPEN!

lol! Jammer dat ze geen geluid maakt als je met je crowbar zachtjes op dr bille slaat... Had wel een kleine "aaaanh" vanaf gemogen :P

ze kraken het toch wel, zodat je het kan downen :d

:D

zulke games zijn meer als 60 eurie waard :yes:
Ik heb de game niet,maar ben er zelf nooit kapot van geweest over dat half life gebeuren,aktie-adventure :no:

Geef mij maar recht toe recht aan aktie met een beetje goed verhaal erin dan ben ik blij :)

^ WTF? Heb je hoofdpijn? CHECK DEZE SHIT MAN!

Niet onder de indruk :no:

tja alles zit in dit spel :yes: ALLES
Zijn ook wel meerdere op de markt die genoeg hebben in een game..
vind de graphics er maar houterig uit zien van mijn oogpunt,vind iig bij doom 3 dat het veel realistischer overkomt met alles om je heen inclusief de creaturen erin..maar goed das mijn mening :)

Ook al houd je niet van de gameplay/story/gametyp/enz dan moet je nog onder de indruk zijn van het grafische in dit spel. Zo niet, dan vraag ik me af waarom je überhaupt games speeld.

ik hou van alle games,speel al 15 jaar alle systemen bijna alle games,maar dit heb ik nog niet meegemaakt :no:
laatste aanpassing

lol en je oordeeld over een spel wat je niet hebt en niet gespeeld hebt. Dus eigelijk helemaal niet gezien hebt.. hmmz :D Of ga je nou ineens vertelle dat je hem wel hebt? Of zeker al bij een ander gezien ... uhm... eergister zeker...? :P lol!
Gameplay is belangrijk ja,en een game moet er ook goed verzorgd uit zien ;) Ik speel al vanaf jongs af aan..ik heb een ander point of view kwa game vizie,mag toch commentaar geven?
Heb zelf ooit half life 1 gekocht en daarna door verkocht,ben gewoon niet onder de indruk van zo'n spel..

soms worden de graphics een onderdeel van de gameplay/beleving in dit spel zeker :yes:
laatste aanpassing
En dat heb ik met doom 3 :jaja:

Doom 3 is ook zeker geweldig ja :yes: schrikbarend :p
maar half-life vind ik dan ook niet echt te vergelijken ;)
ja,2 totaal verschillende game's..maar goed,gaan jullie maar fijn half-leven,ga ik monsters uit de hell afknallen..tabee! ;)