Partyflock

Forumonderwerp · 722620

Rij ik met mn fietsje langs een Moskee in Groningen, die nu constant bewaakt word. Zie ik opeens 2 Politie agenten op het fietspad staan, en raad maar.

Gaan ze bekeuringen zitten uitdelen op fietsers zonder licht, uit verveling ...

Weer 15 eurotjes lichter ... Mn achterlicht deed het wel trouwens maar dat achterwege.

Vind het wel beetje flauw, omdat ze niks te doen hebben maar flippen gaan uitdelen ...

:(

Waarom krijg jij een boete van 15 euries, voor fietsen zonder verlichting...
En ikke een van 25 euries...

Alleen zonder werkende voorlicht = 15 euro
Alleen zonder werkende achterlicht = 10 euro

Dus waarschijnlijk deed allebei de lichten het niet van je fiets ... Dus krijg je 10 euro extra van die wauten kado.
ja de woute is net sinterklaas je krijgt zo bonnetje van ze je hoef alleen ma iets verkeerds te doen :s

Alleen zonder werkende achterlicht

Wat een vooroordeel, alsof er geeneen achterlicht is dat WERKT:-)
yassie je bent een lekker wijfie hoor nog meer aandacht nodig

aandacht! aandacht! dat ben ik cker niet gewend
:d meer meer!

iedereen mag vriendjes worden! hihi
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 4319, 123131}
Snap de logica niet, 15 euro voor en 10 euro achter

een voorlicht is groter dan een achterlicht, en daarom duurder... dat zal het zijn :D!

Maar...geen problemen mee hoor! Aanpakken die fietsers zonder licht, want als je als automobilist zo'n fietser aan rijdt ook al is het 10.000x de schuld van die fietser ben je als automobilist toch ALTIJD fout volgens artikel 185 in de Nederlandse wetgeving. Kijk maar na .... fietsers zijn heilig verklaard in het verkeer zo'n beetje, dus ik zeg: € 115 voor en 110 achterlicht!
Alleen zonder werkende voorlicht = 15 euro
Alleen zonder werkende achterlicht = 10 euro

Dat klopt idd, niks deed het meer... :bloos:

Ik reed een half jaar geleden op mn fiets rond zoekend naar een sportschool terwijl het begon te schemeren, ik zag een politie wagen staan en dacht: 'laat ik de weg even vragen'. dus ik vraag de weg en zeg netjes bedankt, wil ik wegrijden houd die agent mn bagagedrager vast, kreeg ik nog wel even een boete omdat mn licht nog niet aan stond.

johnzzz, goed advies kost geld, he???

En sommige kerken claimen ook het licht te brengen, maar daar mot je ook voor betalen:-)

Ik reed een half jaar geleden op mn fiets rond zoekend naar een sportschool terwijl het begon te schemeren, ik zag een politie wagen staan en dacht: 'laat ik de weg even vragen'. dus ik vraag de weg en zeg netjes bedankt, wil ik wegrijden houd die agent mn bagagedrager vast, kreeg ik nog wel even een boete omdat mn licht nog niet aan stond.

Hahaha :D

Jesus kerel dat meen je niet, das wel heel erg ernstig :P
Probeer je ook de politie om hulp te vragen.

das nog erger als wat ik heb meegemaakt.