Partyflock

Forumonderwerp · 722308

Werkzaam bij 2-dance Events
Artiest Droenez
Disturbed invites: Jappo aka Unexist

14 januari zal 't 1e hardcore feest van het nieuwe jaar in IJsselstein plaats vinden! Vanaf 2005 zal er op iedere editie van Disturbed 1 grote (buitenlandse) hardcore naam geboekt worden. Suggesties voor volgende edities zijn meer dan welkom. :)

Datum: 14/01/2004
Lokatie: Just-4u, Weidstraat 11, IJsselstein
Open: 22:00 - 05:00

Area 1: Hardcore!

22:00 - 23:30 Syndrome
23:30 - 01:00 Rudeboy & Tomcat(Oldschoolmadness)
01:00 - 03:00 Jappo aka Unexist(Italy)
03:00 - 04:00 The Rapist
04:00 - 05:00 Deadline

Area 2: Hardcor & Terror! (bookthisdj.nl)

22:00 - 23:00 Ozymandias
23:00 - 24:00 Sick brothers vs The Scoundrel
24:00 - 01:00 Wuzl
01:00 - 02:00 Lady s'aphira
02:00 - 03:00 Vageman
03:00 - 04:00 Smurf(uk)

- In beide zalen zal extra geluid worden geplaatst!

Damage: 15 euro (no presale)
laatste aanpassing

Het is vanavond al joh! :D Heb er zin in! (6)

Beterschap Kelly! :(
laatste aanpassing
ja jeroen we gaan er weer eens een heerlijk feesie van maken!!! DISTURBED!!!!!!!!!!!!!!!!!! nog een paar uurtjes:D

ey remko ouwe klapperkaak:p hoop dat k meega vanaaf straks eerst ff 2uurtjes slapen :p ben kapot van al dat werken tot vanaaf:p

Tnx droenez!
En iedereen heel veel plezier:d
Haktijd:kwijl:

Vooral bij de man die afsluid:
:respect: Deadline in the mix :respect:

OLDSTYLE:KWIJL:

jammer dat je er nie bij ben kel
beterschap he (K)
Ik ga dus niet

Tyfes zooi

:frusty: En ik zou nu juist waarschijnlijk dus WEL gaan :S
Beetje jammer:(

Beterschap he Kel :knuffel: :flower: :kusje2:

beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..
beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..
beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..
beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..
beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..
beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..beterschap..

:jaja: beterschap kel! :jaja:

nog een paar uurtjes..
Artiest {SHOWLIST artist 99426, 12383}
tot vanaaf!!!

:kusje:
Heel origineel, maarre..Beterschap toegewenst hoor! :flower:
Misschien een kleine troost, ik kan vanavond ook niet! Voort eerst sinds 2 jaar een 2-dance feessie missen! :S
Voor iedereen die wel gaat, veel hakplezier, en hou het gezellig! :)
laatste aanpassing
heb er zin in .... ben al aan het aftellen nog 2:05 min :bounce:

beterschap kel :bah:

ik pak hier maar 4 bier tegelijk, want met 2 blijf ik lopen :S

en by the way!!

:jaja: [b]HERTOG JAN 4 PRESIDENT![/B] :jaja:
kom nou niet weer te kort in ijsselstein aan anders mag je er weer niet in :P

Sorry hoor, maar wat vond ik het KUT!!!!!!!

wat een smerige kankerherrie is t geworden zeg, echt nu is t echt afgelopen, ben er helemaal klaar mee!!!!
Dit is gewoon geen muziek meer!!!
alleen maar zo'n gare kankerbass zonder inhoudt, afgelopen met die pleurisherrie nu~!!~!!! (ja ben echt kwaad gewoon)

dit is niet de enige keer, heb t kansen zat gegeven, maar nieuwe hardcore, sorry over en uit, dit slaat volkomen nergens meer op. echt mensen die dit leuk vinden hebben echt stront in hun oren, waar gaat dit nog over zeg, kom op zeg heey

Sorry dat ik zo zwaar negatief ben, maar t doet echt pijn, dat hardcore zwaar naar beneden gegaan, dit toch geen feestmuziek meer mensen :(

Jullie hebbenhet vernieuwende van de hardcore laten zien...en voor mij persoonlijk is weer bewezen dat het echt afgelopen is ermee!!!

Hardcore is goed geweest, maar met moet zo nodig een nieuwe sound creeëren , nou neuk je moeder er maar lekker mee!

(echt niet naar de organisatie gericht dit, maar ik baal echt goed van de nieuwe hardcore)

*ben om half 3 op gekankerd, want zat me dood te irriteren aan ede muziek)
laatste aanpassing

bla bla bla bla gelukkig is hardcore geen feest muziek ...dan kun je beter naar een moh gaan of naar een carnavals vereniging...

en enorm jammer dat er een paar van die flapdrollen het nodig vonden om de set van jappo te verpesten!!! waar halen ze het gore lef vandaan..maar ze zullen vast niet weten wie of wat jappo is...of uberhaupt weten wat hardcore is...gewoon stoer naar een feest gaan in je clownsklere en de hele avond andere mensen irriteren. en hardcore gevoel ho maar...stelletje pannekoeken.:@:@:@:waardeloos kanker volk

het geluid was wel ok. alleen beetje weinig mensen.:(..en jappo ( waar ik wel erg lang op moest wachten ) draaide natuurlijk weer super en natuurlijk smurf die enorm los ging...

Ben het volledig met je eens ron!
Het begin vond ik wel dat er goed werd gedraaid(Y)
Maar ik ben om kwart over 2 naar huis gegaan vanwege dat wazi publiek:@ Dat verpest voor mij nou de hardcore en het gevoel wat ik er van (HOOR!) te krijgen!
Val allemaal lekker dood met jullie rare gedachtes en gedrag!
Hopelijk volgende keer weer ECHT 2-DANCE PUBLIEK DIE WETEN HOE ZE MOETEN FEESTEN!
Weet iemand hoe deadline gedraaid heeft???
hm jammer dat t zo is geweest.. (volgens jullie dan, ben er niet bij geweest)

reden dat ik ook deze keer niet ben gegaan is dat er ook deze keer wéér terror was...

nou moet ik zeggen dat ik echt open voor alle soorten muziek sta maar dat vind ik gewoon geen muziek meer.. (mede door de sfeer en het publiek dat het met zich mee trekt :X..)

volgende keer hopelijk gewoon oldschool en hardcore, dan wil ik nog wel gaan:). vorige keren waren namelijk ook erg geslaagd!!

nee geen idee, uitgezonderd van jappo,rapist en de smurf waren de andere dj's helemaal een aanfluiting met van die partycore en mainstream handjesgeklap..

bla bla bla bla gelukkig is hardcore geen feest muziek ...dan kun je beter naar een moh gaan of naar een carnavals vereniging...

Kijk dit soort uitspraken bevestigen maar weer, hoe het tegenwoordig gesteld is met de hardcore....hardcore géén feestmuziek. pleaze hou alsjeblieft ff heel snel die bek van je dicht!!!
De hele gabber gedachte is ontstaan, door iedereen met dezelfde gedachte, in een grote zaal; losgaan met z'n allen!!!!!!!
En daar moet de muziek ook gewoon voor gemaakt worden!!
Wat wil jij dan op een FEEST, waar géén feest muziek word gedraaid??? lul niet zo achterlijk man! :s
Neem de volgende keer lekker je tuinstoel mee, en ga in de zaal zitten genieten van "de goed geproduceerde rauwe herrie" pff aub zeg!!!
Oude hardcore is gewoon de shit, beter gaat het volgens mij helaas nooit meer worden.
Dat was tenminste niet zulke klereherrie als nu.
en tóch hard en energiek, en na '94 '95 ook vooral niet blij!
wat een uitspraak van je zeg:/

Exlxaxl nee geen idee, uitgezonderd van jappo,rapist en de smurf waren de andere dj's helemaal een aanfluiting met van die partycore en mainstream handjesgeklap..

Pleurs toch op, 10x liever dan dan deze inhousloze klerrie herrie:s

kijk je kunt onderscheid maken tussen 2 stijlen vriend:

de stijl van jouw: gewoon mainstream / partycore en commerciele sound, inderdaad zoals jij zegt de feest muziek ja...

de stijl van mij : industrial hardcore / terror de duistere en (nog) minder commerciele sound en dus een stuk minder happy..

de scheiding tussen commercieel en niet commercieel is er na mij weten altijd al geweest..

je kunt zelf je eigen feesten opzoeken met jouw sound hoor..die zijn er genoeg...heb je zelf in de hand..
laatste aanpassing

Ieder z'n style natuurlijk verder.

Maar mensen moeten niet minachtend gaan doen, over normale hardcore, wat tenminste lekker losgaat. En gaan lopen doen alsof industrial/terror meer voorstelt. Want sorry dat ik het zeg, maar dan heb je echt gewoon stront in oren!

En happy hou ik ook niet van hoor...

smaken verschillen..ik ben blij dat jij die smaak hebt en hopelijk meer...wordt die style niet zo commercieel tenminste...

ik baal er meer van dat jappo moest stoppen met draaien door een paar van die pannekoeken in clownskleren...:@
laatste aanpassing

Wat was dat dan precires, want dan heb ik verder niks meer van meegekregen, omdat ik al om om half 3 naar huis ging ofzo...

Maar wat was dat dan precies?:)

ja nou vechtpartijen tussen paar van de klaplopers... uitsmijter zette de muziek uit en lichten gingen aan...maarja denk dat er weinig mensen in zaal weten waar jappo me bezig was en welke nummers die draaide.. smurf ging boven wel nog ff los dus toen daarmaar heen geweest

Dat is wel jammer ja:/
Maar net al wat Hakkuhpoest net zei, wat een kansloos kutvolk zeg gisteren!!
Ook een reden waardoor ik t echt een beetje zat begin te worden allemaal met hardcore..
Oldschool & early hardcore feestjes (Y)
Maar die nieuwe zooi en het publiek er om heen, jammer :/
laatste aanpassing

Tjsa, waar doen we 't eigenlijk nog voor he? Erg jammer gister!

Denk dat we terror een laatste kans hebben gegeven...

We gaan zeker het een en ander veranderen, maar daarover binnenkort meer.

Voor degene die 't wel leuk gemaakt hebben gister, houden zo! (Y)(L)

En Remco, je Shirt was echt meesterlijk, haha! :D

Ach ja, de voorgaande disturbed's waren gewoon zwaar gezellig en vet! :)
De laatste 2 ff wat minder, don't give up! ;)

Idd droenez!
2dance rules normaal zwaar:respect:
Maar gooi die nieuwe hardcore maar vooral de darkcore, industrial en terror eruit;)
Dan krijg je feestjes zoals disturbt 2/3/4/5 wat helemaal super was:d
En druk:P HINT DUS HE!

nog steeds :respect: voor 2dance

En druk :p HINT DUS HE!

lol :P

Maar idd :respect: voor 2-dance verder :jaja:
Artiest {SHOWLIST artist 65214, 11583}
ik heb dus strond in me oren??? :S ... ieder zn smaak weet je...

btw ECHT terror publiek is zwaar relaxed en komt ook echt voor de muziek... die mongolen die er gister rondliepen worden worden er alleen maar agressief ofzo :S

ook al vond ik t boven nog best gezellig eigenlijk...

ja boven was zeker gezellig (y)

Ja sorry, idd ieder z'n smaak. :)
volgens mij heb ik niks gemist gister

jammer dat nu terror in negetief daglicht komt te staan :s
ja idd, alleen omdat er een paar rare aggresieve wazi figuren op de terror afkwamen betekend niet dat alle terrorminded partygangers wazi zijn. das weer een beetje alles over 1 kam scheren!

verder vond ik allebei de stylen die nu ter discussie staan gister erg relaxed en ben dan ook de hele avond uit me dak gegaan.

en ik vond het ook erg gezellig! heb het vechten ook niet gezien! (ben om 3 uur weggegaan omdat ik moest werken :gaap: ) maar voor die tijd vond ik de sfeer top!

jammer dat ik hugo en smurf dus niet heb kunnen horen :(

echt kut zooi gewoon dat die teringlijers zo nodig de boel moesten verneuken :@

Dat soort gasten, dragen niks bij aan de scene.
ze denken dat ze stoer zijn, maar t zijn gewoon zielige mongolen thuis een hoop te kort gekomen zijn...
en over het IQ van die lui helemaal maar niet te spreken:/
Ze zijn wazi, en waarom ze het zijn weten ze zelf niet eens...

Beter plegen ze gewoon lekker zelfmoord ofzo :jaja:
offe worden ze geraakt door de bliksem!

nog ergens foto's te vinden?

op www.core-c.nl & www.picturewessel.nl staan ze al...

Wat is er nu precies gebeurd?? :S
Nou, heb vandaag ff de reacties bekeken en ben blij dat ik niet helemaal uit Edam ben gekomen om die wazi's weer aan het werk te zien.

Volgende keer maar weer early rave zoals in september, dan trek je leuk volk.
laatste aanpassing
dankzij die flikkers word er straks geen terror en speedcore meergedraaid dat zou egt klote zijn alleen maar omdat hun die boel komen verzieken hier!!!!

Wat is er nu precies gebeurd??

IDD! daar benk nog steeds nie achter...
voordat ik wist stond ik met mn maar buiten :S

Een ding is wel duidelijk: Het gaat anders aangepakt worden..
Das mooi, anders kom ik niet meer :P

wat der gebeurde paar mensen waren aan ut pogo end at liep uit de hand ofzo en voor je ut wist stonde ze al weer buiten ofzo:P

We gaan proberen om de 'gezelligheidsfactor' weer omhoog te krijgen in de 4U.
We gaan naast Disturbed een nieuw concept starten, dit concept zal zich richten op Oldschool, Jumpstyle en de 'vrolijke' varianten van hardcore zoals early rave etc. :)

Een naam voor dit concept is er nog niet, suggesties zijn welkom. ;)

Daarnaast zijn we aan 't kijken of we de entreeprijs naar beneden kunnen krijgen, dit om zo de drempel voor mensen te verlagen.
In een drukke tent is het al gauw gezelliger dan in een lege zaal.

Ook willen we de hoeveel-djs-passen-er-op-een-flyer trend in de 4U doorbreken door DJs gewoon 1,5 uur de tijd te geven om hun ding te doen.

De preciese plannen zullen we gauw bekend maken!
Maar het doel is duidelijk denk, het moet weer gezellig worden! ;)
laatste aanpassing