Partyflock

Forumonderwerp · 721750

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

hey allemaal :)

kheb net bij de bibliotheek een boek gehaald over ervaringen met engelen..

de moeder van mijn vriend doet een cursus over engelen en ik begin het ook steeds interessanter te vinden

zijn dr hier mensen die ervaringen hebben met engelen of ook in het bestaan ervan geloven?

zo ja, hoe denk je dan precies over wie ze zijn, wat ze doen, etc...

O:)

2 *princesspeach* jij hebt cker mind body & spirit gelezen (6)

2 all the others.. angels do excist!
kwelgeestje jij ervaringen met engelen?
vertel dr es iets over :P
vind t heel interessant :jaja:
vooral omda ik zelf nog geen ervaringen er mee heb

als ik dat hier neer zou zetten zou toch niemand het geloven...
ik wel :jaja:
mijn vriend heeft ook ervaringen met engelen, zie hierboven (V@go 4 life), en ik geloof er echt wel in, ben nu ook een boek aan t lezen erover en t lijkt me heel mooi om zoiets mee te maken..
dus als je wil, vertel vertel :)

Zoals ik ook al zei, engelen bestaan
Mijn engel zorgt al 20jaar lang voor me :yes:
2 *princesspeach* jij hebt cker mind body & spirit gelezen

yep!daar heb ik het ook letterlijk van overgetypt!
ik verzamelde elke week de mind body & spirit, maar op gegeven moment werd het echt te duur
wel heel interessant trouwens
laatste aanpassing
van da mind, body & spirit, staat daar ok iets van online ofzo?
of nog n andere goeie aanrader op internet?
heb wel wa links gezien, maar vond ze niet zo boeiend, zoek denk ik op de verkeerde plaats..
dit is de site, maar heb je niet zoveel aan
http://www.deagostini.nl/mbs/

volgens mij is het niet meer te koop,maar het koste 5 euro per blad en het waren 100 exemplaren dacht ik
je kreeg er wel elke dag weer gratis dingen bij zoals tarotkaarten, runestenen, wierookstokjes, edelstenen, enz

ik weet nie wat je wil weten over engelen. misschien kan ik wel wat vinden in mijn mind, body & spirit delen. keb er een stuk of 30

Ik heb ook een beschermengel!!:yes:

En geloof er ook in. heb bij een paranormale beurs een keer een schets gemaakt van mijn engel bleek dat ik er 2 had!!:D

Mijn oma is altijd bij me, maar dat wist ik al!!

En heb een paar x dingen meegemaakt dat ik er bijna niet meer was geweest en had echt het gevoel dat "iets' mij beschermde!!

(k) voor mijn engel

ja geloof er echt wel in dat ze bestaan
mijn nickname is Anaël maar dat heeft met iets anders te maken , maar geloof wel in engelen !!
*princesspeach* > ik wilde graag weten hoe je in contact komt met ze, maar da heb jij al fijn uitgelegd :)
en verder, wat kun je ze precies vragen? om hulp bij problemen? of ook gewoon om 'kennis te maken'?

Silintje > hoe gaat da precies in z'n werk als je je engel gaat tekenen? doe je da zelf of de man/vrouw die daar zit die er alles van af weet?
en heb je je engelen al eens in t echt gezien?

ik ga als ik er tijd voor heb misschien een keertje mee met de moeder van mijn vriend naar die cursus, schijnt heel informatief en mooi te zijn..
dat weet ik niet precies
ik denk wel bij allebei je vragen
maar ik snap eigenlijk niet helemaal hoe engelen antword moeten geven
krijg je dan een teken ofzo?

ben zelf ook een aantal keer op een paranormale beurs en dan zit er een man of een vrouw en die gaat dan gewoon een engel voor je tekenen. voor een geldbedrag dan tenminste dus ik weet nie helemaal wat ik moet geloven
laatste aanpassing
jah ik denk wel da je een teken krijgt, of da je het gewoon voelt, van ja, zo moet ik het doen of van nee, ik ben verkeerd bezig..
verder weet ik nie precies, geesten kunnen 'praten', maar engelen weet ik niet precies, zou ik eens moeten vragen aan moeder van me vriend..

tja geld, dan weet ik het ook niet zeker, alhoewel ik het toch wel zou geloven, ik denk ook omda ik het graag wil geloven.. een engel hebben is toch een fijn gevoel :)

Er wordt momenteel een engeltje vermist

nu ik jullie verklap dat ik dat ben :x :x
is mijn volgende vraag ... willen jullie mij niet verraden

Ik blijf liever op partyflock :yes: ..
de engelen vliegen boven deze aardbol en laten af en toe een veertje vallen.
ik denk da dr veel engelen gewoon in het midden van ons zijn klaver..

maar ook daarboven, in de hemel, als je daar in gelooft
aaargh
ik mijn hele verhaal uittypen over hoe je in contact kunt komen met je engel.....heb ik nu een site gevonden waar het allemaal al opstaat :S

http://www.engel-uriel.nl/beschermengel.htm
Mijn moeder is mijn beschermengel

denk dat ik wel een engel op mn schouder heb zitten!!

ik denk ik er ook wel een op mn schouder heb zitten...alleen zit ie vaak niet op te letten:D

Mijne zit niet op mn schouder, mijne loopt gewoon achter me, zit af en toe op mn bed als ik slaap. Helpt me wanneer nodig is en daarvoor ben ik HEM heel dankbaar..
thanksss princesspeach, ff die site bekijken :)

2 snowboda ghislaine *wicked* > voel je dat of zie je dat dan? ben je al vaak geholpen?
das mooi dan :)
Bandwidth Limit Exceeded
The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.
--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.33 Server at www.engel-uriel.nl Port 80

helaasss....hij doet t nie :(