Partyflock

Forumonderwerp · 719813
sinds wanneer is dat gezeik met dat 18+ op feesten eigelijk??
is dat altijd geweest of komt dat door dat ongeluk op megarave 2003 in de pep??
tsja thoudt misschien wel veel tupe buiten de deur...ma tis wel mooi klotuh voor mij en nog veel anderen..:)
Iedereen moet gwoon niet zeiken over mense die jonger dan 18 zijn...:S
Waar hebbe jullie last van joh laat ze lekker naar feeste gaan...!!!
Des te jonger beginne des te beter...:jaja:
Ga zo door mense onder de 18...;P(Y)
Vroeger was het ook al zo. Het is niet iets van de laatste jaren.

liever nog ouder.. alle feesten 21+ echt wel relax.. geen gepogo meer lekker hakkuh.. relaxere lui

Daar ben ik het helemaal mee eens, zwaar irritant die pogo kindjes
laatste aanpassing
Vind ik ook, en voor een gedeelte heeft dat ook wel met leeftijd te maken. Maar ik ken ook genoeg échte gabbers van onder de 18 die wel relax zijn en de juiste instelling hebben.

Kweenie, 1997 was het iig nog 16+ daarna 5 jaar nie gegaan dus zou het zo nie weten
Ik vind 17 een mooie leeftijd ;)

neej ff zonder dollen
k vind dat iemand hoe oud die ook is allen naar een feest moet gaan om de muziek.
en GOLD ik ken wle mensen onder de 18 die relax zijn en de juiste instelling hebben :yes: Die mensen lopen dan wel met ouderen :/..
Is altijd geweest, ze zouden er tegenwoordig alleen beter op moeten letten, want wat zijn die gassies van tegenwoordig bijdehand...

Dat waren wij niet O:)
laatste aanpassing
nee het is niet altijd zo geweest vroeger was het alleen niet zo in de picture,
ik ken jongens die stonden vroeger bij multigroove in de elementenstraat van af hun 13de maar toen maakte het niet uit.
is alleen maar beter dat ze controleren anders heb je straks allemaal kleine guppen of feesten en dat is toch niet de bedoeling dacht ik
of wel
ben zeker voor een leeftijds grens van 18+

maar dat jongeren ruzie zoeken is ionzin dit zijn meestal de ouderen die denken dat ze meer zijn dan andere.

en voor de mensen die over pogo begonnen. Dit moet zo ie zo verboden worden pogoen die je op rock feesten niet op house partys
.

30+ [b]HOEREN[/B]

whahah nouh dan krijg je de tent wel vol ofnieij:P met 30+ ers.....
leeftijd gewoon overal 18+ af en toe 21+ :yes:
ma tis wel mooi klotuh voor mij en nog veel anderen..

je kan naar megarave want die is helaas wel 16+ :) maarjah voor jullie wel weer beter dan he;)