Partyflock

Forumonderwerp · 717652

Ik had mezelf redelijk geaccepteerd dat ik redelijk slank/dun gebouwd ben, maar schijnbaar lijken de mensen (voornm. mannen) om me heen het niet te accepteren. Dit begin ik goed zat te worden!! Mensen schijnen afentoe niet te begrijpen dat dit kwetsend kan zijn. Ik zeg tegen een stevige vriendin bijv. toch ook niet constant dat ze te vet is en dat ze wat aan die kwabben moet doen!!

Voordat je over een ander afzeikt of je het eventueel goed bedoelt… kijk is naar jezelf!! En dat betreft niet alleen dik en dun zijn, maar ook op andere gebieden over bijv. het uiterlijk!!
Vanessa '79

ik weet precies wat je bedoelt heb er ook last van :yes:

JoyZz krijg JIJ soms te weinig complimentjes ofzo?
Sommige mensen zijn zo voorspelbaar, want ik wist als ik dit zou zeggen dat ik weer iets hatelijke reactie terug zou krijgen.
En trouwens is er iets mis mee om complimentjes te krijgen?
Ik vind het ook heerlijk om aan andere mensen te geven..

Ik vind dat je nu eenmaal bent zoals je bent. Mijn vriendin is ook heel slank. Ze had een tijdje een relatie en ineens zei die gozer dat hij haar niet sexueel aantrekkelijk vond, omdat ze zo dun was. Alsof ze ineens zoveel was afgevallen! Zij kan daar nu eenmaal niets aan doen, ben er juist heel jaloers op -> zij kan lekker eten wat ze wilt.
Ben zelf zeker niet een van de slanksten, maar ben ook zeker niet ongelukkig, hoor. Je bent zo mooi als je jezelf voelt, en wat anderen daarvan zeggen... Who cares??!

JoyZz krijg JIJ soms te weinig complimentjes ofzo?
nee hoor....maar ik ga er niet zelf om lopen vragen....:D:D:D
laatste aanpassing

Meid.. je bent geweldig!!
nee hoor....maar ik ga er niet zelf om lopen vragen....

pfff, wat een mensenkennis heb jij joh,
als er een om aandacht vraagt hier ben jij het wel
hoor!

Sinds ik op mijzelf woon krijg ik ook vaak te horen: "Eet je wel goed? Of eet je alleen maar sla?".

Op verjaardagen idd: "Neem jij maar een extra taartje, want je kan wel wat extra's gebruiken".
Of de opmerking:" Neem maar een paar kilo's van mij over".

Zo irritant allemaal, ik hou van lekker eten en doe dit dus ook, alleen wordt ik niet dik!

Op verjaardagen idd: "Neem jij maar een extra taartje, want je kan wel wat extra's gebruiken".

je kan dit ook in je eigen voordeel gebruiken

mag ik nog een taartje...moet er nog van groeien :bloos:

:D

Ik snap niet dat mensen zeggen dat je te dun bent :s

Je bent precies goed :yes:
laatste aanpassing

mag ik nog een taartje...moet er nog van groeien

Dat zeg ik ook vaak hoor!
laatste aanpassing

Al dat eten kopen (en eten ja), word nog eens mijn financiele ondergang ;-)

Wat dat taartje betreft zulke opmerkingen krijg ik ook vaak sinds ik zon 8kilo afgevallen ben.Wat het meest storende is dat het van mensen afkomt waar ik eerst tegen zei; nee joh je bent niet dik!

Kheb ook zoooovaaak mensen die tegen me zeggen dat ik te dun ben en anorexia heb :S
Egt heeeel erg dom gewoon,want ik eet meer dan een gemiddeld mens en ben bovendien helemaal niet TE dun ,maar vind zelf dat ik gwoon een mooi figuur heb :)
Ik weeg 45.4 en ben 1.67m, dus ik denk dat ik vast iets dunner dan jij bent :)
Maar je moet gewoon niet naar die mensen luisteren die zo erg zeiken :@ Er zijn zat meiden die jaloers zijn op zo'n figuur.
En bovendien vind ik dat iedereen blij moet zijn met zijn/haar figuur, dan was er ook niet zoveel gezeik op de wereld !!!
Oohw en te dun zijn vind ik trouwens mooier dan veel te dik zijn,maar goed dat is mijn mening :)

Oohw en trouwens als mensen tegen je zeggen; jij bent echt (te) dun, moet je gewoon zeggen of ze dat ook tegen dikkere mensen zeggen :)
Meestal zijn ze dan meteen stil :yes:
Oohw en trouwens als mensen tegen je zeggen; jij bent echt (te) dun, moet je gewoon zeggen of ze dat ook tegen dikkere mensen zeggen :)
Meestal zijn ze dan meteen stil :yes:

(Y)(Y)
waarom zou het idd niet kwetsend zijn voor een dun iemand??? :S
Mensen die zeuren dat je te dun bent die moeten eerst eens naar zichzelf kijken.Net of zij zo perfect zijn.Dus niet!!:no:
Misschien is het pure jaloezie dat kan natuurlijk ook..
99% procent is terug te halen op jaloezie, 1 procent omdat ze het echt niet mooi vinden maar moeite hebben om iemand te accepteren zoals die is.... Niks van aan trekken meis, je bent wie je bent, tevreden zijn met jezelf is wat telt, de rest die je beoordelen (negatief) laten vallen ;)
Hey vanessa,

Je zegt, dat het voornamelijk mannen zijn, die dat zeggen.

Als het vrouwen zouden zijn, dan is het bijna 100% zeker jaloezie.

Misschien willen die mannen iets met je en zeggen ze het daarom..Zou me niet verbazen..:D

ik heb t zelf ook gehad, niks van aantrekken, als je maar van jezelf weet dat je genoeg eetttt
er vroeg zelfs iemand laatst aan mij: zo ik dacht echt dat je gigantisch aan de drugs zat, nadat we een klein gesprekje gevoerd hadden. Nou dat was wel het ergste wat iemand tegen me gezegd heeft.
Ik ken het, zelfs bijna rauw vlees eten 's avonds om op gewicht te blijven. 1x de griep>>>moeilijk af te komen....
kortom...niet echt leuk. Ik ben trots op mijn lichaam en doe er gelukkig niets voor, als iemand tegen me zegt dat ik te dun ben, vraag ik altijd : heb je een broodje frikandel met voor me dan? hahahahah

pfff, wat een mensenkennis heb jij joh,
als er een om aandacht vraagt hier ben jij het wel
hoor!

hahahaha

hebk ook heeel lang last van gehad.. nu werk k dus bij de macdonalds :P
Kortom, Vanessa, negatieve reakties van mensen die zeggen dat je te dun bent kan je beter gewoon negeren, want het is bijna altijd jaloesie waar ze geen raad mee weten. (Ik vind jou trouwens absoluut niet te dun)

Schijt aan hebben, als jij je zo lekker voelt..daar gaat het om toch? ;)

Yep, maar wilde het toch ff een keertje kwijt! Ben ook, zo te lezen, niet de enige die het toch wel een beetje irritant vind.
We zijn zo als we zijn. De een wat dikker, dan ander wat dunner, de een zus en de ander zo.

Tegen mij zeggen ze het ook weleens; maar ja ik vreet me eigen al een slag in de rondte..
Maar ja zal wel een snelle stofwisselling hebben ofzo ;)
Nobody is perfect denk ik dan maar.
ikke ben wel perfect :jaja:

:d

Vanessa: zo te zien aan je pics heb je gewoon zo een bouw. Heet klopt toch allemaal in verhouding? schouders?heupen? Oren dichtgooien dan!

Ik heb 5jaar dat gezeik gehad thuis van moeders en zus, ik was ook dun maar als je zag wat ik achterin me strot duwde :S je kon een grote hals ketting OM mn middel doen :D dat was echt vaag, had het laatst nog een keer geprobeerd met die oude ketting, naa vergeet het maar he!
Dat is gekomen door veel sporten.. Ik kon toen, 12 ERG dure broeken weggooien omdat ik ineens breed was.. maar wat is breed? af en toe hoor ik nog dat ik een spriet ben met 63cm taille..

ik krijg ook vaak te horen dat ik dun ben,maar niet van de jongens,heel vaak alleen van meiden,die vaak een stuk dikker zijn als mij(en dan bedoel ik echt DIKKER) wees gewoon niet zo jaloers op mensen die kunnen eten wat ze willen en hun mooie figuurtje blijven houden.....ik ben heeeeeel tevreden met me figuur :D

zo ik heb gesproken:P:P:P:P

*Amen*

Vanessa: zo te zien aan je pics heb je gewoon zo een bouw. Heet klopt toch allemaal in verhouding? schouders?heupen? Oren dichtgooien dan!

ik denk dat als jij zou bijkomen dat je dna een buikje krijgt en das niks.

ik vind dat alles gewoon goed uitziet hoor
ach, je bent zoals je bent en mensen moeten dat accepteren. helaas kennen sommige mensen het woord respect niet
laatste aanpassing

Ze hebben helemaal gelijk, ik ben ook te dun ik kan er niks aan doen ik eet bijna 2 keer per dag junk food en ik kom geen gram aan ik wil dikker worden maar het lukt niet

ik wou dikker worden....alleen omdat mensen zeiden dat ik te dun was....maar weet je het komt vanzelf wel...wees gelukkig met hoe jij eruit ziet en bent...dus voor de meiden die kunnen eten wat ze willen en net als ik hun figuurtje behouden....lang leve onze mooie figuurtjes:P:D

Hmm...ach iedereen heb wel te zeiken...de 1 is te dun...de ander moet wat slanker...

Je bent hoe je bent vind ik?!

Precies! :yes:

Artiest Harold
jij dun vanessa?? je bent toch precies goed??

Je bent hoe je bent vind ik?!

En zo moeten ze je maar accepteren en anders maar niet, dan hoepelen ze maar lekker op :yes:

1.79 m en 57kg!! :-D

ik heb daar ook een tijd mee gezeten idd alleen maar omdat ik reacties kreeg van andere..als iemand iets over me zegt doet dat zkr wel pijn maar ik probeer er gewoon niet naar te luisteren!ik eet genoeg en ben gezond en dat pakken ze niet van me af wat ze ook zeggen :P
(ben btw 1.65 en 50 kg)
ik was eerder behoorlijk stevig, maar gelukkig n hoop afgevallen... (18kg)
dat geeft je tog wel meer zelfvertrouwen.
ben 1.80mtr en weeg 63kg, zijn er bijna 85kg geweest.
als er een 'dun' meisje langs me staat, me een keer van top tot teen aankijkt en zegt dat ze te dik is... dan veeg ik die t liefste op dr pens
laatste aanpassing

zo he, 18 kilo das niet niks, (y)
haha maja das natuurlijk ook een ander verhaal als je zegt dat je te dik bent terwijl je zelf heel goed weet dat t niet zo is, DAN vis je naar complimentjes :yes:
jah juist, ik ben nu 100% tevreden dus mij zul je nooit horen klagen. maar er zijn idd mensen die dat wel doen

die zul je altijd wel houden, er zijn ook heus wel dingen waar ik zelf niet super tevreden mee ben,maar mij zul je niet snel horen klagen :P
57 kg?? en dan vinden ze jou te dun??? :d :d wat een zeikerdjes zeg

ik ben 1.74 en weeg 64 kilo
ik word afentoe ook afgezeken dat ik wat meer moet eten,vooral door vriendinnen die wat dikker zijn als ik
maar ik heb dr wel schijt aan hoor,ik voel me lekker zo
ga me echt nie omdat iemand anders dat toevallig wil ...veranderen
en vanessa..je bent echt mooi zoals je bent,maar dat had ik je al gestuurd
je bent echt mooi zoals je bent,maar dat had ik je al gestuurd

Dat ben jij ook!! ;p

Alle gekheid op een stokkie.... Mensen staan er niet bij stil Dat slanke meisjes hiermee flink de grond ingestampt worden.... Maarja laten we zeggen dat ze niet beter weten.

je bent wie je bent, als andere mensen daar commentaar op hebben moet je schijt aan hebben

en beter te dun dan te dik, tenminste dat vind ik dan
Werkzaam bij Partyflock
welcome to the club

mensen zeggen mij ook altijd dat ik meer moet eten maar dan doe ik de hele dag niets anders meer :S

mijn hele familie is dun dus ik zal niet ineens dik worden!
ze leren er maar mee te leven, ik trek me er al jaren niets meer van aan :D

achja heb ik dus ook wel eens last van dat sommige mensen dat zeggen 'wow jij bent echt dun je moet echt wat meer gaan eten man'.. (ik eet echt veel maar kom gewoon niet aan dat is mn bouw) en dat zijn dan de wat 'steverige' mensen die dat zeggen.. maar als je dan zegt wow jij bent echt dik eet eens niet zoveel, dat mag dan niet want dan is het meteen een belediging :S vroeger was ik echt DUN nu echt niet hoor, ik ben er blij mee en ik lig er niet meer van wakker wat andere van me denken laat ieder gewoon in ze eigen waarde :)