| Betreft: | evenement: Teqnology, zaterdag 6 november 2004 om 22:00 |
Sta in de startblokken 
Live vanuit de HMH, is hier echt wel vet 
Laterz
Laterz
Hahahaha...
Lees net mijn enorme wauze bericht hierboven haha, gisteravond gestuurd... Goed bezig Dumb
SPACE DJ'z!!!!!!!! Allemensen wat een grandioze set! Zo varierend, zo verrassend... Bij elke plaat die erin kwam, stond ik weer met mijn bek vol tanden...
De remix van Survivor van Destiny's Child was het hoogtepunt...!!
Ook zeker genoten van Hardcell, Carola en Surgeon, die iets minder gecompliceerd draaide dan op Traffic...
Djax was kut en Kvitta, tsja, het stevige werk natuurlijk...
Ten tijden van die laatste twee lekker boven gestaan bij Gallois!!
Lees net mijn enorme wauze bericht hierboven haha, gisteravond gestuurd... Goed bezig Dumb
SPACE DJ'z!!!!!!!! Allemensen wat een grandioze set! Zo varierend, zo verrassend... Bij elke plaat die erin kwam, stond ik weer met mijn bek vol tanden...
De remix van Survivor van Destiny's Child was het hoogtepunt...!!
Ook zeker genoten van Hardcell, Carola en Surgeon, die iets minder gecompliceerd draaide dan op Traffic...
Djax was kut en Kvitta, tsja, het stevige werk natuurlijk...
Ten tijden van die laatste twee lekker boven gestaan bij Gallois!!
Pffff, 1e keer achter de pc sinds zaterdag 
Eventjes alles op een rijtje
:
Binnenkomen, lekker bij de garderobe Dano van boven horen knallen, die was teruggezet van later op de nacht en had volgens mij helemaal geen zin om zn bpmetjes aan te passen
Even doorgelopen naar Rino, die hoor ik toch liever later op de avond
Carola was gewoon Carola
Lekker swingend, pompend, goeie dj op het goeie moment 
1.00 uur was het tijd voor "onze Verdine", man man man >>
Op Verdine ben ik helemaal losgekomen 
Heerlijke set, heerlijk uptempo afgewisseld met spacie breaks
Jammergenoeg maar een kwartiertje Surgeon gehoord, maar klonk erg lekker.... En toen was het tijd voor de mannen waar ik voor kwam
>> Space DJ'z, Jamie & Ben !!
En bij elke plaat stond ik precies hetzelfde naast je
Afsluiten met Hardcell, Djax en Kvitta was erg lekker, maar dat kwam vooral omdat ik steeds verder werd gepushed met housen door alle lieve mensen om me heen
Ferd, de Alkmaarse boys, Tielse Boys, Dickie, Rotterdamse technocheerleaders Suus & Kimmi
, Petertje & Rianne
en last but not least Sabine, housekoninginnetje.... Thanks for a hell of a night en op naar volgende week Gent 
Eventjes alles op een rijtje
Binnenkomen, lekker bij de garderobe Dano van boven horen knallen, die was teruggezet van later op de nacht en had volgens mij helemaal geen zin om zn bpmetjes aan te passen
Even doorgelopen naar Rino, die hoor ik toch liever later op de avond
Carola was gewoon Carola
1.00 uur was het tijd voor "onze Verdine", man man man >>
Heerlijke set, heerlijk uptempo afgewisseld met spacie breaks
Jammergenoeg maar een kwartiertje Surgeon gehoord, maar klonk erg lekker.... En toen was het tijd voor de mannen waar ik voor kwam
Bij elke plaat die erin kwam, stond ik weer met mijn bek vol tanden...
En bij elke plaat stond ik precies hetzelfde naast je
Afsluiten met Hardcell, Djax en Kvitta was erg lekker, maar dat kwam vooral omdat ik steeds verder werd gepushed met housen door alle lieve mensen om me heen
Ferd, de Alkmaarse boys, Tielse Boys, Dickie, Rotterdamse technocheerleaders Suus & Kimmi
laatste aanpassing

probeert die gast een bootmoter aan te krijgen ofzo?