| Betreft: | evenement: Teqnology, zaterdag 6 november 2004 om 22:00 |
waarom marco carola zo vroeg? zonde..
Dat dacht ik zelf ook toen ik het eenmaal allemaal had neer getyped...
21.30 - 22.45 Shinedoe ( Thanx Verdine )
22.45 - 00.00 Hardcell
00.00 - 01.15 Marco Carola
01.15 - 02.30 Rino Cerrone
02.30 - 03.45 Miss Djax
03.45 - 05.00 Space Dj'z
05.00 - 06.00 Surgeon
06.00 - 07.00 Frank Kvitta
Maar qua opbouw (funky en groovy naar hard en rauw) denk ik toch dat de eerste beter is
Idd jammer dat Marco dan zo vroeg staat.... Maar dan ben ik er ook wel vroeg bij
Ghehe...
Miss Djax had er van mij ook niet op gehoeven
Van Frank Kvitta heb ik echt een paar hele leuke setjes hoor, ik verwacht alleen niet dat hij in die stijl zal gaan draaien... Hij zal wel gewoon keihard gaan in tegenstelling tot zijn (begrijp me niet verkeerd, deze zijn ook hard) meer ritmische setjes die ik hier heb...
Ik had liever een Space DJ'z als afsluiter gezien 2 uurs set, Surgeon daarvoor, Rino daarvoor en Carola daarvoor met een 3 uurs set
Avond gevult en het had waarschijnlijk ook nog meer publiek getrokken 
Miss Djax had er van mij ook niet op gehoeven
Van Frank Kvitta heb ik echt een paar hele leuke setjes hoor, ik verwacht alleen niet dat hij in die stijl zal gaan draaien... Hij zal wel gewoon keihard gaan in tegenstelling tot zijn (begrijp me niet verkeerd, deze zijn ook hard) meer ritmische setjes die ik hier heb...
Ik had liever een Space DJ'z als afsluiter gezien 2 uurs set, Surgeon daarvoor, Rino daarvoor en Carola daarvoor met een 3 uurs set
En daar gaan we weer... 
Klein weekje nog maar weer en dan kunnen we wederom tekeer gaan
Denk dat dit een leuke avond gaat worden
Heb er zeker vertrouwen in! Ga met een leuke groep mensen en afgelopen vrijdag is wel weer gebleken dat dat het belangrijkste is en dat je dan toch altijd een gezellige avond hebt, no matter wat er verder om je heen gebeurd 
Space Dj'z, Carola en Cerrone zijn toch wel degenen waar ik voor kom
Klein weekje nog maar weer en dan kunnen we wederom tekeer gaan
Denk dat dit een leuke avond gaat worden
Space Dj'z, Carola en Cerrone zijn toch wel degenen waar ik voor kom
Helaas deze editie missen in ruil voor ILT.. Had Surgeon, Carola, space dj'z en Kvitta graag willen meemaken
Tja, of je gaat gewoon naar allebei
Ferd ook om 11 uur present ?! Relaxed, wagen we ons eerste dansje op de sounds van Verdine
Verder gaat er bijna niemand van het flock groepie ??? Milos, Peter, Sanders ???
Peters wel, volgens mij, althans dat heeft ie wel ruimschoots op zijn msn vermeld staan 
Zal hem vanavond eens ff bellen... Hij belde me gisteren, maar op een ongelegen moment
Sanders zal hoogstwaarschijnlijk uiteindelijk toch ook wel gaan en Milos wacht op een goedkoper ticket
Net als Maas trouwens...
Dus verwacht ze er uiteindelijk wel allemaal...
Zal hem vanavond eens ff bellen... Hij belde me gisteren, maar op een ongelegen moment
Sanders zal hoogstwaarschijnlijk uiteindelijk toch ook wel gaan en Milos wacht op een goedkoper ticket
Dus verwacht ze er uiteindelijk wel allemaal...

![[]V[]](/images/user/32149_227777.jpg)