Partyflock

Forumonderwerp · 716990
Betreft: evenement: Teqnology, zaterdag 6 november 2004 om 22:00

Nog meer mensen die naar Teqnology gaan?

yes yes yes!! :D

Ik had niet gedacht dat ik nog een keer zou gaan, maar ik ga toch weer... Misschien nog eentje om het af te leren ofzo :)
Leuk feest dat teQnology! (y)

:s :nee:
Ga wel even kijken...

Vorige keer was het eind tegenvallen (Miss Djaxx ook).

Ach ja, kijken wat het dit keer wordt. Als dit ook zuigt dan nooit meer :x.

Gegroet een WYNN
Waar ik niet tussen sta...

Kan dat nou :|.

Wilde er wel heen nml...

Gegroet een WYNN

teq is niet meer wat het geweest is :no: zijn trouwens genoeg betere techno feesten rond die tijd :yes:

Vond het vorige keer niet echt geweldig...maar geef het nog 1 kans... ;)

vorige was wat minder. die daar voor was top!
zien wel wat het deze keer gaat doen...
vermaak me vast wel:D

zeur zeur zeur zeik zeik zeik .............. Teq vorig jaar was lachen ...... enne als je ergens heen gaat weet je toch waar je heen gaat lijkt mij .......... of kijken jullie alleen naar de naam en lokatie van het feest :no:

:respect: Teq :respect:
:respect: HMH :respect:

ik sla TeQ zowaar een keertje over,ik ben er nou 3x geweest en heb z`n drukke agenda dat ik deze ff moet skippen!
Jij gaat mij vertellen over feestjes??

Gegroet een WYNN

zeur zeur zeur zeik zeik zeik .............. Teq vorig jaar was lachen ...... enne als je ergens heen gaat weet je toch waar je heen gaat lijkt mij .......... of kijken jullie alleen naar de naam en lokatie van het feest

Das bull shit. Een bepaald feest kan altijd de eene keer leuker zijn dan de andere keer!

Jij gaat mij vertellen over feestjes??

Ik wou net zegge...
Geboortedatum: 23 januari 1987
Leeftijd: 17

pfff
laatste aanpassing
Jah ik gaat ook :D
M@rit (y).

Gegroet een WYNN
jazekers :D

heb er zin in, vorig jaar was vet aan het end :d

miss djaxx viel idd wat tegen vorig jaar maar verder vond ik het best een vette party....dit jaar toch weer proberen!
Het einde was ook niet wat je zegt van goh...

Snoeien doe ik wel op een HC party ;).

Gegroet een WYNN

he Chrisje, Tiësto in Concert is een dikke party ofniet? whahahaha
Moet iedereen TeQ dan goed vinden??

Denk inderdaad wel dat daar een lekkerdere sfeer hangt. TeQ is het toch net niet helemaal. Wel leuk enzo, maar niet voor de volle pond...

Beetje afgeknapt na vorig jaar...

Gegroet een WYNN

nee niet iedereen hoeft teqnology leuk te vinden. maar mijn vraag was ook wie gaat er nog meer naar teqnology? niet: wat vinden jullie van Teqnology!

Dus mensen die Teqnology niks vinden....niet reageren zou ik zeggen!
Ik hang ertussen...

Vind het niet super, maar ga waarschijnlijk toch.

Moet ik me dan ook koest houden :S.

Gegroet een WYNN

Eigenlijk wel Bart;)
KUT :x.

Gegroet een WYNN

wil wel gaan...maar ja ff kijken hoe t met mn geld zit...:S:(
Yes...van de partij, zoooww weeres wat anders dan mn gebruikelijke hardtyle/hardcore feessies, zeer benieuwd hoe het gaat worden 6 nov....heb er zin an :D :yes:
na vorig jaar niet nog een keer
Ik hoop dat Q er gewoon een knaller van maakt, zou wel lekker zijn namelijk. Al moeten ze de boxen niet hardstylig afstellen en vol voor de bass gaan :(

Ik wil juist de rest ook horen
neeeeeeeee en ik hehbvan er echt spijt van maar ik sta nu in brixton is dat ook goed????????????? hahaha
jaaa, echt zin in, ben benieuwd naar space dj's

Nog 2 weekjes wachten en dan Party time!!!!

oke dan zie jullie daar partygangers:)
jaaa, echt zin in, ben benieuwd naar space dj's

Zeker en hardcell :yes:
Werkzaam bij Toeters en Bellen
Artiest {SHOWLIST artist 86865, 14562}
Heb er zekers zin in.. Maar ja er valt niet te tippen aan de line-up van awakenings ..Duz daar eerst maar eens ff uit mn dak gaan..

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Valt niet te tippen aan de line-up van Awake :no:

Paha fuck die line up van awake. De slechtste ooit!

Rush, Remus en Amok achter elkaar. haha Wat een aanfluiting zeg.

TeQ it is! :bounce:

Deze Awake (N), NYE is nou ook niet echt "je van het" (Voorn leuk... maar dat is het dan ook wel weer voor mij)... Denk dat ik met NYE ook weer ergens anders te vinden ben...

Willen ze van ons af ?!

Line up van NYE is ook ruk. Ben er ook zeker niet bij.

"hey laten we adam beyer maar eens voor de verandering boeken" :frusty:

Adam beyer is 1 van mn favoriete dj's maar dit gaat echt nergens meer over bij monumental.

Wat dat betreft is UDC goed bezig. Hun durven tenminte vernieuwende namen op hun feesten neer te zetten. Preach, Hertz, Mhonolink en valentino Kanzyani (om maar een paar te noemen) heb ik nog nooit op awake gezien.

:yes:

Op deze na dan ;) Kan het niet helpen, Kanzyani fan :D

Awakenings

Je hebt gelijk, een DV WE zal natuurlijk nooit een Awake sfeertje ademen maar ze komen iig met namen die het interessant maken :yes:
Ik ben gvd al een jaar aan het wachten op Preach :@

Ik snap gewoon ff niet zo goed waar ze mee bezig zijn... Als je naar die NYE line-up kijkt is het net alsof het geld op is...
(Misschien daarom ook de Now&Wow line-up :X)

Ow ja.. bij die editie was ik ook. Alleen toen in de andere zaal.

Preach was paar maanden geleden ook in de Hedon in Zwolle.
Maar zeker cool dat hij nu weer komt. Zal volgens mij alleen maar in die zaal te vinden zijn. Hertz :kwijl:

Vraag me idd echt af hoe die Hertz draait, ben nog nooit een setje van hem tegen gekomen.... Maar iedereen kent de releases ;P

Awake & Teq it is :jaja:

Ik heb wel een setje liggen van hertz ergens op cd. Hele vette 3 decks mix. Maar op DV draait ie niet. Dan gaat hij live! Dus alleen maar zn eigen producties :bounce:

Sinds de bekendmaking van de line up van Teqnology heb ik hier en daar wat setjes weggeplukt van de Space Dj'z... Wat loopt dat lekker door bij die gasten zeg :yes:

Wat dat betreft zeker goed te combineren met Carola, die afgelopen zaterdag ook een uitermate lekkere set neerzette :)

Surgeon zal ook weer onnavolgbare dingen uit de kast halen, zoals donderdag op Traffic...

Heb er zin in :yes: Vorige keer ook prima vermaakt op Teq en als ik zie met wie we gaan en wie er hier vandaan nog allemaal komen, kan het alleen maar gezellig worden (y)