| Betreft: | evenement: Teqnology, zaterdag 6 november 2004 om 22:00 |
Ikke

Nog meer mensen die naar Teqnology gaan?
https://partyflock.nl/SECTION/party/ACTION/single/PARTYID/26269/_SHOW_VISITORS/true.html#visitors
zeur zeur zeur zeik zeik zeik .............. Teq vorig jaar was lachen ...... enne als je ergens heen gaat weet je toch waar je heen gaat lijkt mij .......... of kijken jullie alleen naar de naam en lokatie van het feest
Das bull shit. Een bepaald feest kan altijd de eene keer leuker zijn dan de andere keer!
Jij gaat mij vertellen over feestjes??
Ik wou net zegge...
Geboortedatum: 23 januari 1987
Leeftijd: 17
Leeftijd: 17
pfff
laatste aanpassing
Jah ik gaat ook 
Jup, ik ga 
Ik hoop dat Q er gewoon een knaller van maakt, zou wel lekker zijn namelijk. Al moeten ze de boxen niet hardstylig afstellen en vol voor de bass gaan 
Ik wil juist de rest ook horen
Ik wil juist de rest ook horen
Line up van NYE is ook ruk. Ben er ook zeker niet bij.
"hey laten we adam beyer maar eens voor de verandering boeken"
Adam beyer is 1 van mn favoriete dj's maar dit gaat echt nergens meer over bij monumental.
Wat dat betreft is UDC goed bezig. Hun durven tenminte vernieuwende namen op hun feesten neer te zetten. Preach, Hertz, Mhonolink en valentino Kanzyani (om maar een paar te noemen) heb ik nog nooit op awake gezien.
"hey laten we adam beyer maar eens voor de verandering boeken"
Adam beyer is 1 van mn favoriete dj's maar dit gaat echt nergens meer over bij monumental.
Wat dat betreft is UDC goed bezig. Hun durven tenminte vernieuwende namen op hun feesten neer te zetten. Preach, Hertz, Mhonolink en valentino Kanzyani (om maar een paar te noemen) heb ik nog nooit op awake gezien.
Op deze na dan
Kan het niet helpen, Kanzyani fan 
Awakenings
Je hebt gelijk, een DV WE zal natuurlijk nooit een Awake sfeertje ademen maar ze komen iig met namen die het interessant maken
Ik ben gvd al een jaar aan het wachten op Preach
Ik snap gewoon ff niet zo goed waar ze mee bezig zijn... Als je naar die NYE line-up kijkt is het net alsof het geld op is...
(Misschien daarom ook de Now&Wow line-up
)
Awakenings
Je hebt gelijk, een DV WE zal natuurlijk nooit een Awake sfeertje ademen maar ze komen iig met namen die het interessant maken
Ik ben gvd al een jaar aan het wachten op Preach
Ik snap gewoon ff niet zo goed waar ze mee bezig zijn... Als je naar die NYE line-up kijkt is het net alsof het geld op is...
(Misschien daarom ook de Now&Wow line-up
Sinds de bekendmaking van de line up van Teqnology heb ik hier en daar wat setjes weggeplukt van de Space Dj'z... Wat loopt dat lekker door bij die gasten zeg 
Wat dat betreft zeker goed te combineren met Carola, die afgelopen zaterdag ook een uitermate lekkere set neerzette
Surgeon zal ook weer onnavolgbare dingen uit de kast halen, zoals donderdag op Traffic...
Heb er zin in
Vorige keer ook prima vermaakt op Teq en als ik zie met wie we gaan en wie er hier vandaan nog allemaal komen, kan het alleen maar gezellig worden 
Wat dat betreft zeker goed te combineren met Carola, die afgelopen zaterdag ook een uitermate lekkere set neerzette
Surgeon zal ook weer onnavolgbare dingen uit de kast halen, zoals donderdag op Traffic...
Heb er zin in

![][QueenBitch][](/images/user/52715_1447530.jpg)