Partyflock

Forumonderwerp · 716553
wie woond er hier samen mijn zijn vriend of vriendin?? hoelang al?? en gaat t nog steeds goed??

ik woon nu 6 maand samen en het gaat nog super :)
ondanks alle waarschuwingen :yes:
Uiteindelijk gaan jullie toch wel uit elkaar geloof me

Wat een onzin :s

Mijn tante en oom woonden na 2 maanden samen en zijn met 2 kids nog altijd bij elkaar :jaja:

ken genoeg mensen die jáááááren verkering heben gehad, dan pas gingen samenwonen en dat liep evengoed stuk.

Over zulke dingen kan je geen uitspraken doen

helaas wonen we nog niet samen maar hopelijk gaat daar geen jaar meer overheen zal aan alle omstandigheden liggen...
maar dat gaat ongetwijfeld goedkomen :)

Oowk bijna een half jaar samengewoond. Voor mij hoef dat voorlopig nie meer :)
4 jaar geleden heb ik een huis gekocht met mijn vriend, en vorige week hebben wij een grotere woning gekocht met 5 kamers! We zijn dus al "doorstromers".
Het is altijd goed gegaan, ook met de financien :yes:

Ik moet er niet meer aan denken om alleen te wonen.

ik woon nu bijna een jaar samen.we hadden wat opstart problemen maar gelukkig gaat t nu goed!!
Ik woon iets meer als drie jaar samen met mijn vriend en wij zijn na 2 maand al gaan samenwonen!
Een grote stap, maar het gaat super!! Wel leer je elkaar dan op sommige punten ineens goed kennen, maar goed, zo heeft iedereen wel zijn plus of min punten en die moet je maar voor liefnemen, toch?? :yes: ...
jah idd ik woonde na 4 maand samen ging wat sneller dan gepland maar gaat echt super
en mensen die 30 jaar bij elkaar zijn kunnen net zo goed ook uit elkaar gaan dus als je daar na moet kijken kun je niks meer doen..
wij hebben al een eensgezinswoning 3 slaapkamer een zolder badkamer groot hok
tuin met vijver en een kat en hond ojah ook nog 2 vissen niks te klagen

In de Randstad is dit helaas echt niet te betalen, kosten die huizen tussen de 200.000-300.000 en als je het wilt huren kun je het helemaal wel vergeten, zit jij beter in Friesland. Een 4-kamer appartementje is voor stellen hier dus al heel erg groot.

Om even op je vraag terug te komen, ik woon nu voor de 2e keer samen.
1e keer heeft het 8 maanden stand gehouden waarvan ik erg weinig thuis te vinden was. Nu woon ik nog steeds in dit huis, maar met mijn nieuwe vriend. Anderhalf jaar woont hij bij mij en dat gaat echt onwijs goed ;)
Ik woon al 5 jaar samen met mijn vriend en totaal hebben we zo'n 9 jaar relatie en volgend jaar gaan we trouwen. Leuk > feestje!!!

We zijn nu met ons huis bezig het is de bedoeling tussen kerst en oud en nieuw over te gaan. Heb er zin in!!!

de Randstad is dit helaas echt niet te betalen, kosten die huizen tussen de 200.000-300.000

Als je allebei fulltime werkt kan je denk ik wel gewoon 200.000 lenen hoor.
laatste aanpassing
kwil samenwonen :'( al1 verdien nog net niet genoeg :S

gezellig!!!

woon nu twee jaar samen en hadden net knallende ruzie over wie nou eigenlijk het hok opruimt waar onze fietsen staan en ZIJN gereedschap!

maar meestal zijn we zwaar :hug:
Nou nee..zou niet weten met wie ook, ik word nogal snel gillend gek van iemand dagelijks om me heen 8)
kwil ook suppa graag met me ventje gaan wonen...mja ik verdien geen cent...en hij niet genoeg duz :vaag:

heb een keer 2 jaar samengewoond, was niks leuks aan... nu woon ik weer samen, met iemand anders, is al 2 jaar heel gezellig en leuk
ik woon nu 1 jaar samen, alles gaat goed, in het begin miste ik mn ouders wel maar nu gaat t goed!