Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Ik denk dat het voor PSV een moeilijke wedstrijd gaat worden want het is wel een wedstrijd op zich.
Ik wil de "fans" van ajax er alleen even aan herinneren dat ajax dinsdag tegen een zeer zwakke club speelde en zelfs daar een aantal goede kansen weg gaf. Tel daarbij op de verdediging van psv die vrijwel niks weggeeft, en je hebt toch een overwinning voor PSV.
Maar we zullen zien. Ik heb er in ieder geval vertrouwen in.
PSV- Ajax 2-0
Ik wil de "fans" van ajax er alleen even aan herinneren dat ajax dinsdag tegen een zeer zwakke club speelde en zelfs daar een aantal goede kansen weg gaf. Tel daarbij op de verdediging van psv die vrijwel niks weggeeft, en je hebt toch een overwinning voor PSV.
Maar we zullen zien. Ik heb er in ieder geval vertrouwen in.
PSV- Ajax 2-0
pijpen , neuken , 50euro 
|Williams| 21 oktober 2004 09:39
PSV moet ff met 2 benen op de grond gaan staan en niet zow blijven zweven...Ajax is weer helemaal op de goede weg trug!!
PSV moet ff met 2 benen op de grond gaan staan en niet zow blijven zweven...Ajax is weer helemaal op de goede weg trug!!
WHAHAHAHA
ik heb hierop 2 opmerkingen...
1. Ajax is de club die doorgaans de ArenA uitzweeft van (veelal misplaatste) arrogantie en nu PSV op alle fronten goed presteert, zouden wij niet eens mogen zeggen dat het (qua resultaat) prima gaat !!!
2. Ajakkus helemaal op de weg terug? Waarop baseer jij dit? Wedstrijdje thuis tegen een 6e rangsclubje, dat in de Israelische (!!) competitie rondhuppelt!?? Eerst lopen die ajax egotjes elkaar op het veld openlijk de huid vol te schelden en vervolgens winnen ze van een prustclubje en proberen ze weer eenheid uit te stralen door elkaar en de staff in de armen te springen... whahaha laat me toch niet lachen met je "op de weg terug", jullie staan al op 7 punten achter na 8 potjes gek...
Met andere woorden: |Williams| ga jij zondag maar lekker bibberend ergens de wedstrijd kijken hopend dat jullie niet worden afgeslacht waardoor de crisis in Am*dam opeens weer vol terug is...
Veel plezier zondag
Met vriendelijke groet,
LMN
laatste aanpassing
ik denk dat 75 % van voetbalvolgend nederland PSV zondag als favoriet ziet hoor dus die smiley achter realiteitsbesef is ietwat knullig denk ik...
75% van de Nederlanders loopt warm voor Frans Bauer. 75% van de Nederlanders moet lachen om de Tokkies. 75% van de Nederlandersvind balkenende ok
Dat geeft wel een btje weer wat voor volk wij zijn