Partyflock

Forumonderwerp · 716464

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Hoppa,

als eerste club sinds 2001 gewonnen bij Rosenborg en zondag komt Ajakkus op bezoek bij ons in eindhoven...

Kheb goeie hoop, wat denken jullie na deze CL ontwikkelingen?

greetz

Lieman
laatste aanpassing
Nee niet daarom :no:,ik bedoel dat het een wedstrijd zal worden waarin iedereen tot op het bot zal gaan.Ajax moet en PSV moet ook wel degelijk omdat ze thuis spelen.

Zeker weten dat AJAX gaat winnen...

PSV heeft gelijk een eigen dunk nu.. onderschat AJAX en verliest met 1-14 :jaja:
laatste aanpassing

ajax wint gewoon dat is 1 ding dat cker is...en de 2e is dat wesley sonckstra scoort:D
al die mensen die iets zeker weten :S

niks is zeker in de wereld, behalve dat we allemaal doodgaan

jah oké..daar kan ik je geen ongelijk in geven:)
nee ging je het maar
laatste aanpassing
Stik jij maar niet in je haagse hopje

Als gomez erin staat maakt ajax grote kans ;) .
Want ja zoals je gistren zag hoe hij een keer uit kwam en zijn eigen spelers omver liep en om dan nog maar te zwijgen over hoe hij die bal uitschiet bij de tegenstander in de voeten (en nie 1 keer maqar de hele tijd).
zal ik niet doen
leuk dat je toch nog bezorgt ben over me
ben ik ook nog is ja

:x

Ik ga mee naar ILT, fet he
\o/
laatste aanpassing

met wie spreek ik

Ik weet niet met wie jij spreekt..

Ik weet al wel volgens mij met wie ik spreek...
Maar je moet toch echt even je tractor uitzetten anders hoor ik je niet zwabber_erwin
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
denk weer zo'n 1-1
Ik denk dat het voor PSV een moeilijke wedstrijd gaat worden want het is wel een wedstrijd op zich.
Ik wil de "fans" van ajax er alleen even aan herinneren dat ajax dinsdag tegen een zeer zwakke club speelde en zelfs daar een aantal goede kansen weg gaf. Tel daarbij op de verdediging van psv die vrijwel niks weggeeft, en je hebt toch een overwinning voor PSV.
Maar we zullen zien. Ik heb er in ieder geval vertrouwen in.

PSV- Ajax 2-0
Artiest Z1ppo
hou je bek erwin,strond aap
mag ik dan op je kale pan me kwakkie deponeren?
:kwijl:

ik ga trouwens naar huis, me de 8 uur van bezigheidstherapie zitten erop
3-0 @j@x scoort niet in Ehv aangezien ze
daar niet zo'n clown in de goal hebben staan
net zoals die van Maccabi en een sterke
verdediging hebben.
|Williams| 21 oktober 2004 09:39
PSV moet ff met 2 benen op de grond gaan staan en niet zow blijven zweven...Ajax is weer helemaal op de goede weg trug!!

WHAHAHAHA

ik heb hierop 2 opmerkingen...

1. Ajax is de club die doorgaans de ArenA uitzweeft van (veelal misplaatste) arrogantie en nu PSV op alle fronten goed presteert, zouden wij niet eens mogen zeggen dat het (qua resultaat) prima gaat !!!

2. Ajakkus helemaal op de weg terug? Waarop baseer jij dit? Wedstrijdje thuis tegen een 6e rangsclubje, dat in de Israelische (!!) competitie rondhuppelt!?? Eerst lopen die ajax egotjes elkaar op het veld openlijk de huid vol te schelden en vervolgens winnen ze van een prustclubje en proberen ze weer eenheid uit te stralen door elkaar en de staff in de armen te springen... whahaha laat me toch niet lachen met je "op de weg terug", jullie staan al op 7 punten achter na 8 potjes gek...

Met andere woorden: |Williams| ga jij zondag maar lekker bibberend ergens de wedstrijd kijken hopend dat jullie niet worden afgeslacht waardoor de crisis in Am*dam opeens weer vol terug is...

Veel plezier zondag :p

:respect: EINDHOVEN :respect:

Met vriendelijke groet,

LMN
laatste aanpassing
2 Miss Dynamite:

Beargumentatie: waardeloos

Realiteitsbesef: gering

overwinningskans: laag

dusse succes zondag, U will need it

2 lmn:

beargumentatie:waardeloos

realiteitsbesef:s

grote bek:10

zelfvertrouwen:2.33%

dusse ook jy...veel succes gewenst:)
zelfvertouwen:yes:

AFCA:D
laatste aanpassing
2 jordy156:

ik denk dat 75 % van voetbalvolgend nederland PSV zondag als favoriet ziet hoor dus die smiley achter realiteitsbesef is ietwat knullig denk ik...
ik denk dat 75 % van voetbalvolgend nederland PSV zondag als favoriet ziet hoor dus die smiley achter realiteitsbesef is ietwat knullig denk ik...

75% van de Nederlanders loopt warm voor Frans Bauer. 75% van de Nederlanders moet lachen om de Tokkies. 75% van de Nederlandersvind balkenende ok

Dat geeft wel een btje weer wat voor volk wij zijn
75% van de Nederlanders loopt warm voor Frans Bauer. 75% van de Nederlanders moet lachen om de Tokkies. 75% van de Nederlandersvind balkenende ok

haha :jaja:

Ik denk trouwens 1 - 1 ..

Ajax wint simpel!!
Wij zijn de beste wij zijn ajax

PSV gaat WEER winnen duidelijk
2-0, het zal een mooie dag worden.

:jaja:

hah
laatste aanpassing

hah
laatste aanpassing

hahaha sukkeltje...

Wij zijn de beste wij zijn ajax

Correctie: Jullie zijn Ajax, jullie waren ooit de beste.

.... and the times they're changin'.... :yes: