Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Op de tribunes hadden een aantal mensen weer bijzonder creatieve spandoeken gemaakt. Zo hing boven vak A de tekst "HEY MEISSIE, WA COSTA?!" en was er in vak X het spandoek "Na vandaag doelstelling weer omlaag!!". In de laatste minuten werden op de vakken S en T twee doeken ontrold met daarop "KOEMAN KIJK NOG MAAR EENS ROND" en "DIT WAS DE LAATSTE KEER DAT JE HIER STOND". Gelijk werd in het hele stadion met witte doekjes gezwaaid onder het motto: er is geen beter vermaak dan leedvermaak.
Je bent die andere nog vergeten:
Gezocht: scorende spits! Afz. R. Koeman
PSV Simply The Best!!!!!

Dat grote spandoek zag ik ze later bij 'De Aftrap' ook weer ophangen. 
Dit was even een dagje echt genieten. Ik was dan ook blij dat we óók nog eens 5 minuten blessuretijd hadden..
Maar na morgen wordt het weer serieus. We moeten nergens op vooruit lopen ........
maar we worden óf eind maart in de Arena kampioen óf de eennalaatste wedstrijd tegen Feyenoord kampioen!
Dit was even een dagje echt genieten. Ik was dan ook blij dat we óók nog eens 5 minuten blessuretijd hadden..
Maar na morgen wordt het weer serieus. We moeten nergens op vooruit lopen ........
maar we worden óf eind maart in de Arena kampioen óf de eennalaatste wedstrijd tegen Feyenoord kampioen!
Tis *censuur* net een carnavalsvereniging in eindhoven man
Het viel me mee dat: "Er staat een paard in de gang" nog niet gezongen werd, en we zaten ook reikhalzend uit te kijken naar de praalwagens, helaas bleef dat ook uit
Het viel me mee dat: "Er staat een paard in de gang" nog niet gezongen werd, en we zaten ook reikhalzend uit te kijken naar de praalwagens, helaas bleef dat ook uit
Carnaval staat voor feest,ik snap dat er weinig te Carnavallen(nieuw ww)valt in Amsterdam op het moment.
Het is momenteel meer een dramatisch theaterstuk(doet me denken aan Titanic).
Misschien dat Joop vd Ende er wat in ziet?
laatste aanpassing