Partyflock

Forumonderwerp · 716464

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Hoppa,

als eerste club sinds 2001 gewonnen bij Rosenborg en zondag komt Ajakkus op bezoek bij ons in eindhoven...

Kheb goeie hoop, wat denken jullie na deze CL ontwikkelingen?

greetz

Lieman
laatste aanpassing
"HEY MEISSIE, WA COSTA?!" en "Na vandaag doelstelling weer omlaag!!".

:respect:

Die domme spreekkoren zijn niet echt mijn ding, maar een goeie sneer via een mooi spandoek blijft mooi ! Zouden meer mensen moeten doen (y)
Op de tribunes hadden een aantal mensen weer bijzonder creatieve spandoeken gemaakt. Zo hing boven vak A de tekst "HEY MEISSIE, WA COSTA?!" en was er in vak X het spandoek "Na vandaag doelstelling weer omlaag!!". In de laatste minuten werden op de vakken S en T twee doeken ontrold met daarop "KOEMAN KIJK NOG MAAR EENS ROND" en "DIT WAS DE LAATSTE KEER DAT JE HIER STOND". Gelijk werd in het hele stadion met witte doekjes gezwaaid onder het motto: er is geen beter vermaak dan leedvermaak.

Je bent die andere nog vergeten:
Gezocht: scorende spits! Afz. R. Koeman

:P:P

En natuurlijk 'Love Beer, hate Juice' ..!! ;) :jaja: :bier:
laatste aanpassing
.......een taart

:d

en vier het:yes:
Kijk dat zijn nou eens informatieve bedoelingen waar ik wat aan heb! :D whahah :P

Skitterend(ook dat spandoek)

Dat grote spandoek zag ik ze later bij 'De Aftrap' ook weer ophangen. :)

Dit was even een dagje echt genieten. Ik was dan ook blij dat we óók nog eens 5 minuten blessuretijd hadden.. ;P

Maar na morgen wordt het weer serieus. We moeten nergens op vooruit lopen ........

maar we worden óf eind maart in de Arena kampioen óf de eennalaatste wedstrijd tegen Feyenoord kampioen! :bier:

maar we worden óf eind maart in de Arena kampioen óf de eennalaatste wedstrijd tegen Feyenoord kampioen!

dan wens ik bij deze iedere familie van een psv supporter me condealanses.

dat wil je niet danny geloof me maar.

Och.. :bloos:
Bij beiden zal ik in ieder geval aanwezig zijn, maar daartussen gaat er sowieso nog heel wat gevoetbalt worden! :bier:
Waarom zou je dat niet willen?
Geweldig toch in de Arena Kampioen worden? :D heerlijk... Die sombere joodjes kijken... :P en dan terug naar Eindhoven en feesten op het stadhuisplein! Nou wat wil je nog meer?

jij bent ook niet bijster slim,maar ja ga er niet meer verder op in :bier:

kan je lang wachten want er staat toch duidelijk dat ik er niet verder op in ga ;)
laatste aanpassing
Ook maar saai. Ik zeg niet dat het lukt.. aangezien de wedstrijd al in maart is... maar ik zou dat echt wel beter vinden...
Repareer je telefoon eens.......homo... :jaja:

;)
laatste aanpassing

ook daar kan je lang mee wachten rene
ga je zeker ook niet verder op in...... :9 :p

:D :D

hou niet van herhalingen :9
Kom je zaterdag voor Pandamonium eerst ff naar mij toe.....Gezellig ff pre-party-en??

:D

weet ik niet,misschien wel
Tis *censuur* net een carnavalsvereniging in eindhoven man :P
Het viel me mee dat: "Er staat een paard in de gang" nog niet gezongen werd, en we zaten ook reikhalzend uit te kijken naar de praalwagens, helaas bleef dat ook uit :(

We komen Amsterdam echt wel veilig weer uit, mócht dat stuntje plaatse hebben in die laatste weken van maart.. ;)
Wel een praaltrein gezien, met allemaal clowneske figuren erin.... :D :D
Wij zaten in FF, nogal veel bekenden in FF eigenlijk ;)
Hehe, die trein heb ik gemist :P

Dat was voor mij ook wel even wennen, dit was weer een nieuwe inzet van de stadionspeaker en stadion-DJ ofzo...

Doe mij maar die stampende housenummertjes voor de wedstrijd en in de rust. Alhoewel Arie Ribbens 'Brabantse Nachten' en 'Brabant' van Guus Meeuwis er altijd wel in gaan.. :)
Arie Ribbens met polonaise hollandaise toch net ff beter vind!!

:)

Die donkere jongen die bij jullie het laastte kwartiertje mocht meespelen deed het trouwens wel aardig. ;)
Hoe heet ie eigenlijk.....

Oengoeboengoe ofzow.........;)

Lijkt wel een talentje.........:D

Snap nog steeds niet waar iedereen het vandaan haalde dat psv kansloos was dit seizoen.....ook de "kenners" niet!!!

Het voelt wel lekker om vanuit een underdog-positie ineens zo bezig te zijn! ;) :jaja:

Maar goed, een seizoen duurt wat langer dan twee en een half maandje, alles is nnog mogelijk en voor iedereen. :)

Ik ga :z:
Tis *censuur* net een carnavalsvereniging in eindhoven man
Het viel me mee dat: "Er staat een paard in de gang" nog niet gezongen werd, en we zaten ook reikhalzend uit te kijken naar de praalwagens, helaas bleef dat ook uit

Carnaval staat voor feest,ik snap dat er weinig te Carnavallen(nieuw ww)valt in Amsterdam op het moment.
Het is momenteel meer een dramatisch theaterstuk(doet me denken aan Titanic).
Misschien dat Joop vd Ende er wat in ziet? ;)
laatste aanpassing
keej gozer, pit ze

die gozer heet toch Abora ofzo...??
Stanley Stanley Stanley :respect:
laatste aanpassing

Werkzaam bij Struikgewas
dag ajax :) :) :d :d

Ik wilde nog ff melden dat zoetebier de hoer is van de nederlandse keepers...

En ja..

Stanley, Stanley, Stanley!

:respect:

pisvee :no:
laatste aanpassing
Eindhoven op 10 (!!) van am*dam :respect:
Ik wilde nog ff melden dat zoetebier de hoer is van de nederlandse keepers...

Zeg hoe gaat het eigenlijk met jouw clubje? (K)

De aftocht van de ajacieden stond ook in schril contrast met vorig jaar. Ik heb jullie nog nooit zo stil en verslagen gezien... :/

Maar eh, er is altijd nog een winterstop waarna er nog van alles kan gebeuren. ;) :bier:

Dan moet er wel een hoop veranderen in de winterstop. :D Ik zeg voortaan Stanley in de basis. :D
Ik heb jullie nog nooit zo stil en verslagen gezien...

het is toch ook huilen met de (burberry) pet op :C

ik kan er echt triest van worden, zo`n leuk team zo slecht presteren

Ja heb hetzelfde zon leuk team zo slecht presteren maarja heb er nog moed in

Je moet er ook moed in houden ook al kan ik de frustratie begrijpen. Hopelijk dat jullie van Feyenoord wél weten te winnen! ;P :jaja: