Partyflock

Ik zie een nieuwe trent. De trent van het middelvinger opsteken wanneer een fotootje van je geschoten wordt.

Vinden jullie dat nou zo gers, of is het gewoon een manier van stoer doen om daarmee je zielige onzekerheid te verbloemen?

Gers hoor kiddies!
Sabientje, lekkere Nellie,

ik geef mijn mening ergens over. Mag dat dan niet?

En meisje, in 1993 ging ik alnaar hardcore feestjes, mij zul je dus nooit iets af horen zeiken wat daarmee te maken heeft. Je trekt dus weer je domme verkeerde conclusies.

Het valt mij slechts op dat op een redelijk groot deel van de fotos mensjes hun middelvinger omhoog steken. ik vraag dan op mijn beurt of dat een trent is. Dat ik je in het harnas jaag geeft min of meer al aan dat je zelf ook niet weet waarom je het doet. Daarom noem ik het kuddegedrag.
hoe lulde jij dan op je 20e als je je blijkbaar nu pas op je gemak voelt bij een stel tieners?
Sabientje, dat over 20 was een reactie op B & B's message. Houd je dus even koest en trek niet zo snel conclusies. Zelfs als ik een leeftijd tiep die niet de jouwe is betrek je het al op jezelf. Ongelofelijk, ik zou bijna denken dat je niet zo slim bent.
oja Rando? ff ontopic he...wel zo handig...mijn middelvinger ziet alleen me vriendin...ik vind ook dat er wel meer duimpies op de foto's mogen...!

(Y)
B&B,

Ik voel me hier absoluut niet op mijn plaats. Valt denk ik wel af te lezen aan de hoeveelheid rellen die ik veroorzaak. Maar dat vind ik dan juist wel leuk. Mensen op de kast jagen.

Heeft dus niks met op je gemak voelen te maken. ik voel me altijd wel op mijn gemak.
RANDOMAESTRO 3 juni 2002 17:02
op mijn 20e lulde ik niet zo verschrikkelijk dom zoals hier gemiddeld wordt gedaan.
-----------

pff, weet niet hoor

Maar ehh, ik heb nog nooit iemand zo dom en zinloos horen lullen als jou

enige wat je doet, is met domme redeneringen, iemand reactie te lokken

Als je die reactie hebt, trek je hem totaal uit zijn verband, en ga je die persoon der uit lullen

het gaat mij meer om de manier waarop jij ergens op reageerd...beetje iritante manier van reageren..je ziet dat er mensen happen en dat vind je maar al te leuk...

het is vast wel een trent wat ik je net ook al heb uitgelegd..

en je mag van mij best je mening geven ..als je dat maar op een normale manier doet met een beetje respect..ik bedoel vind huppelkutje nou niet echt respect ofsow..en mensen die mij nie met respect behandelen kunne het terugverwachten van mij!

en daarderbij was ik in 1993 ook al een keer op een houseparty..von ut geweldig..mocht bij me moeder die toen bij de wcs zat..hehe best lachen op zich...ben zelf ook al van jongs af aan in de scene zeg maar..daarna wou er een paar jaar niemand mee en had ik nie echt vrienden die er van hieldenn...maar word onderhand gewoon een beeetje moe van die mensen die maar conclussies trekken over van alles en zo lopen te zeiken..vandaar dat middelvingertje!
Zo B & B,

De eerste inhoudelijke reactie op mijn stelingname is dan eindelijk een feit na 100 replys. Dat was alles wat ik vroeg, ik ben het met je eens trouwens.

En bedankt.

rando-> ja volgens mij ben je nou zelf gewoon uitgeluld
Sabientje,

jij viel mij als eerste aan, oorzaak ----> gevolg. Lees maar na hier, ik pak figuren pas aan nadat ze richting mij flamen.
mooi he...

tis allemaal niet zo moeilijk...
Waarom zou ik uitgeluld zijn dan dame??
ooo...rando? wanneer pak je mij een keertje?

ja hoor tuurlijk ja..lul jij je eigen maar weer goed joh...ik zij alleen dat ik tegen zinloos gelul ben dat jij je daardoor aangevallen voelt is jou probleem..en ik iriteer me mateloos aan de minderwaardige taal die je gebruikt volgens mij voel jij je wel heel wat beter als de rest

maar dat ben je alleen nie is wel weer beetje jammer voor je!
quote Sabientje:

''ja hoor tuurlijk ja..lul jij je eigen maar weer goed joh...ik zij alleen dat ik tegen zinloos gelul ben dat jij je daardoor aangevallen voelt is jou probleem..en ik iriteer me mateloos aan de minderwaardige taal die je gebruikt volgens mij voel jij je wel heel wat beter als de rest''

Verschrikkelijk zeg dit kleine stukje tekst. En jij noemt jezelf slim??

op taaltechnisch vlak kan ik denk ik wel concluderen dat ik beter ben dan jij. Problemen mee? Ik niet.

ehm zoiets heet dyslexie dus ik zou maar lekker evenh je mond houden daarover..taaltecnisch heeft niks met slim te maken..

denk dat ik in mijn leven heel wat meer ga bereiken als jou!
goed argument Rando...(Y)

daar pak je mensen graag op he...(Y)

tja, bij gebrek aan betere ingevingen moet je wel he...

kusje

hehe ja idd b&b

ik kan je vertellen dat veel mensen met dyslexie en adhd veelal hoger iq hebben als domme mensen die wat te zeiken hebben zoals rando...

einstein had dyslexie bijvoorbeeld!

echt heel leuk deze discussie! er moet meer gezeurd worden op pf !
ha geit!

hai B'n'B!

hij moet wel steeds langer gaan denken over zijn antwoorden...
Damien 2 juni 2002 23:42
randommaestro

probeer niet atlijd een zinloze discussie uit te lokken waarin je andere mensen wil gaan afzeiken

Beetje respect is ook atlijd welkom (en nou hoop ik dat je weer een nieuw topic tegen me gaat openen)
--------------

Kan je mij vertellen wat je middelvinger opsteken voor soort respect is dan?

ikke wil hier ook wel ff me mening over geven

dat betekend fuck al die mensen die ons niet respecteren en ons beoordelen en vooroordelen over ons hebben...wij feesten en leven..en hebben plezier!

en tegelijkertijd denk ik juist wel respect voor hen die ons respecteren en met rust laten en ons laten gaan

maare ik ga maar s eten
2 nutero,

Respect werkt twee kanten op. Moet niet alleen van mij komen. Ik vraag iets en er wordt gelijk rellerig richting mijn persoontje geflamed.

En dyslexie heeft geen reet te maken met het opschrijven van taaltechnisch zwakke zaken.

Hey Rando, dit is even offtopic (ik vind je vraag namelijk niet interessant genoeg om op in te gaan):

waarom maak jij zoveel spelvauten? Jij was toch zo'n beetje de wandelende Dikke van Dale hier op dit forum?
hm, ik zit gewoon op kantoor Sabientje, af en toe werken tussendoor...

Weer een achterlijke insinuatie van je de kop omgedraaid. zou je daar niet eens mee stoppen. Dat insinueren is bijkans nog dommer dan hetgeen je taaltechnisch te berde brengt.
EastSideGait,

Concretiseer je vraag middels voorbeelden svp.
Daarnaast, wat wil je dat ik nu voor antwoord ga geven?
rando?

dat flamen wat er tegen jou gedaan wordt he? DAT vond je toch zo leuk?...

ik kan me enkele replies van je herrineren waarin je duidelijk iets zegt in de geest van:

ik vind het leuk om te zien hoe ze happen...hoe ze zich aangevallen voelen en meer van die standaard zwakkigheden...

nu niet dat als argument gaan gebruiken he...

mijn dunk van je wordt steeds lager...

kop op jongen...schouders eronder he...je kunt t vast...

maak ons gek!

En nog even een tip:

als je antwoord wilt krijgen op je vraag waarom iedereen zo rellerig reageert op je vraag bovenaan dit topic, moet je die vraag nog maar een keertje lezen. :D

Ja, dat is me te makkelijk Rando. Je bent nooit te oud om te leren, dus pak je woordenboek erbij, en lees al je replies nog eens na. Als je er echt niet uitkomt, mag je me wel een privéberichtje sturen. Ik vind het lullig om je foutjes hier voor het oog van het hele forum te gaan verbeteren.

(k)
Ik zeg; be my guest, overtuig ons allen van je slimheid!
B B,

jij bent ook een gebed zonder eind. Pot verwijt de ketel, vieze spammer.
als dat gebiedende wijs is Rando...

dan is het overtuigt...

geeft verder nie...
mooi he...

mag ik de ketel zijn?

Luister: ik doe dit niet om je een oor aan te naaien, want ik mag je wel. Daarnaast wil ik hiermee ook niet bewijzen dat ik zo goed in onze vaderlandsche taal ben.
Maar als je echt aandringt wil ik wel een paar kleine foutjes uit je pennevruchten halen hoor!

ja wat loop je te zeuren over spelfouten ensow is dat het enige waar je over kan zeiken..en dat taaltecnisch dingen niet kloppen komt iig wel door me dyslexie...

je snapt wat ik bedoel je hebt geen tegenwoord dus ga je maar over spelfouten beginnen..beetje jammer van je joh

en volgens mij is dat niet helemaal de bedoeling dat je aan ut werk bent en ondertussen aan het internetten bent..doe je op je werk ook zo..zal vast veel vrienden maken
Ik probeer niet foutloos te schrijven vriend. Foutjes zal ik ongetwijfeld maken. Zolang ik maar met kop en schouders boven de rest hier uitsteek. Maarja, echt moeite hoef je daarvoor niet te doen.

Gebiedende wijs? Nee, zo is het niet bedoeld. Of ondervind je alles wat ik richting jouw persoon tiep als gebiedend? King Rando, hehehe.
tis stil aan de overkant...:(

zou rando nou ECHT zo'n belangrijke baan hebben?

ik heb ook geen zin om hier op me fouten te letten qua schrijven..

en jij met kop en schouders boven de rest uitsteken ja met iritant doen ja!
o daar issie weer...

haj rando...

geen gebiedende wijs dus?...in dat geval neem ik mijn woorden terug...

je bent idd als een rolletje king...scherp in het begin, maar als je erop kauwt blijft er niets van over...;)
sabientje, het gaat niet eens alleen over spelfouten dame.

Kleine dingetjes als meer dan en evenveel als doe je al fout. Daarnaast ik zei schrijf je als ik zij.... DUH

Verder wil ik er niet teveel over zeiken want ik vind het verre van belangrijk hoe jij je op schrift profileert, maar je blijft er zelf over doorgaan.

idd mis wel wat sterke argumenten inmiddels

duh--> kijk je veel naar jerri springer of nie?

jij was degene die doorbleef gaan over spelfouten...kijk eerst eens naar jezelf voor je op anderen gaat zeiken aub
Het laatste wat ik hier schrijf is ----->

END
argumenten waarvoor?

de discussie gaat al lang nergens meer over...

toch blijft het eeuwig gezellig als onze Rando in ons midden is...

he Rando!

Gezelligheid...daar gaat t om!
o rando houdt niet zo van gezelligheid zie ik...

*met de staart tussen zijn benen en totaal uitgekauwd verlaat onze King the building...

tot snel lieverd

ffffieuw... die zit wel B'n'B!

Maar Rando, je hebt gelijk hoor maatje! Het niveau van je spelling is echt niet zo laag. Inhoudelijk daarentegen stel je geen zak voor.
Je stelt een vraag in je openingsreply. In die vraag geef je zelf ook al antwoord. Daarna verbaas je jezelf erover dat niemand echt antwoord wil geven. Wat wil je toch precies met dit topicje?

(k)

mensen irriteren

maar goe ik ga er maar eens vandoor

wat leuks doen ofsow

ja inderdaad, het is wel weer leuk geweest.

rando heeft weer een topicje met meer dan 100 replies (als je nog meeleest jongen: gefeliciteerd!) en ik ben wel uitgeouwehoerd, dus met andere woorden: iedereen is weer tevree

later...