Partyflock

Forumonderwerp · 714466

"Hardcore to the front in Gooiland ( HILVERSUM )

Vrijdag 15 oktober en vrijdag 22 oktober is het dan zover,
na lang onderhandelen is Gooiland overstag gegaan om
hardcore toe te laten in hun club. Tot en met december zal
"hardcore to the front" 2 feesten per maand geven in deze
lokatie. UNIEK, nooit gebeurd, hardcore in Gooiland.

We beginnen de aftrap met onze lokale helden, maar wie je
ook zult tegenkomen zijn Endymion,Nosferatu,Paul Elstak, Dion,TommyKnocker,Z-vago enz.

Naast het geven van feesten, is hardcore to the front gestart met zijn eigen label, en de produktie van een DVD.
de releases staan gepland voor begin december.

Hardcore to the front wil maar een ding..let the party begin..NOW!!!

Wij hopen je daar ook te zien.....

15.10.2004 van 21:00-05:00

22.10.2004 van 21:00-05:00

Met vriendelijke groet,

DEEP IN THE NIGHT DJ STORE
Vaartweg 19
Nounou wat een conclusies.. Deep In The Night móet met een oplossing komen? Ze hebben getracht wat feesten te organiseren maar als als een vervolg van deze feesten bij de eerste editie verpest word door wat mensen, tja.. Ik hou me mond er verder maar over
-Frank zo bedoel ik ik het niet

ik hoop gewoon dat ze met een OPlossing komen

of het gewoon nog een keer proberen

Hi Frank en Lonsdalje...

Bij alles wat je oragniseert is er een risico, je hebt met mensen te maken. We zijn overspoeld met berichtjes over "verzin iets". Wij van onze kant, blijven doorvechten voor hardcore in het Gooi. Zo snel geven we niet op...Coupers was een leuk feest, het probleem alleen daar was dat de eigenaar met de geluidsoverlast te kampen had. Dus geen enkel incident met bezoekers. Gooiland, wij vonden het een geslaagd feest, alleen jammer van de incidenten. Wij praten volgende week met de gemeente voor een alternatief...ook hardcore is muziek en daar hoort het publiek bij..en die wonen ook in het Gooi. Kortom..

Heel erg bedankt voor jullie steun..en we vechten door. Er staat al weer een line-up klaar...en dat feest komt er weer.
Deep in the Night, ik schuif de schuld niet op jullie af hoor! :)

Weten wij..we zijn blij met de discussie..en hoe we met elkaar tot een oplossing kunnen komen.

En wat je zegt is waar.

Thanks.
probeer het anders is in huizen in het silverdome of hoe die toko heet lokatie is zoiezo vet

alleen jah huizen :P
Inderdaad daar staan ook al 3 HS feesten geplanned volgens jaar..
dano en darkraver ook dus oldschool early rave mag ook
dus hardcore ook!!!

maar wel lunatic miss hsyteria en partyraiser!! :P
Nou Dano gaat Techno draaien daar denk ik, en Darkraver Jump, denk ik..!
Artiest {SHOWLIST artist 125975, 983}
Binnenkort komt er weer een hardcorefeest in de boemerang (november).
En daarna volgen er weer meer!!!!!

En wij van d-energy hebben ook weer 4 datums voor 2005 waar er ook een hardcore area komt.

Eerst 3 december 2004 met Buzz Fuzz, dano, Lunatic & miss hysteria en damage :bounce:

Er is dus zat te doen in het gooi :)

damn....

:x:X:frusty::frusty::X:X
ja op zich was de muziek lkkr alleen de sfeer die er hing was behoorlijk a-relaxed. En als iemand een kruk gooien een dolletje vind, laat mij dan naar jouw huis komen om daar precies hetzelfde te doen :D

Ik hoop/denk dat als er nog een hardcore feest gaat komen in het gooi dat er dan betere regels gehanteerd moeten worden zoals:

-geen kisten
-geen lonsdale of ACAB kleding
-zero tolerance beleid wat betreft hard-drugs. iedereen
die "strak staat" of dealt, direct uitkicken!
-geen POGO. Zie ja, direct uitkicken!
- betere security, ook in de zaal

Ik denk dat dit een feestje alleen maar ten goede zal komen.
Feest in december ook afgelast beetje jammer
Raoul64 29 oktober 2004 17:24
ja op zich was de muziek lkkr alleen de sfeer die er hing was behoorlijk a-relaxed. En als iemand een kruk gooien een dolletje vind, laat mij dan naar jouw huis komen om daar precies hetzelfde te doen

Ik hoop/denk dat als er nog een hardcore feest gaat komen in het gooi dat er dan betere regels gehanteerd moeten worden zoals:

-geen kisten
-geen lonsdale of ACAB kleding
-zero tolerance beleid wat betreft hard-drugs. iedereen
-geen POGO. Zie ja, direct uitkicken!
- betere security, ook in de zaal

Ik denk dat dit een feestje alleen maar ten goede zal komen

zero tolerance beleid wat betreft hard-drugs. iedereen
denk dat je minder problemen hebt met mensen die strak zijn als die bezopen zijn ;)

maar het is stil

overgestapt op groove en techno :S