Partyflock

Forumonderwerp · 713924

gezien het punt dat hier ter sprake komt,
>>>> Ergste wat jij je ex hebt aangedaan.. <<<< (zie link hieronder)
https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/713898

Ik merk dat heel veel mensen juist het slachtoffer geweest zijn.

Ik ben zelf naar gevoel te vertrouwelijk geweest en volgens mij gewoon voor de gek gehouden, goed ik ben nu een hele tijd verder en nu wel zo'n beetje d'r overheen.

Life goes on, degenen die het nodig hebben succes. Praat er met elkaar over, misschien voel je je dan opgelucht:).

Marcel
laatste aanpassing
Mijn hartje breken :yes:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 november 2006 om 14:38:
me inmekaar gebeukt

wat een kneus

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 november 2006 om 15:33:
Ja verloren

Nederlandse rechtstaat klopt weer geen bal van.

Sterkte (f)

Uitspraak van beukenootje op zaterdag 25 november 2006 om 15:54:
Nederlandse rechtstaat klopt weer geen bal van.

Omdat ze niet goed kunnen lezen die lui...
uuuhhhmmm niks :)
het is maar net hoe je ermee omgaat, als het uit gaat zie je vaak dat dingen allemaal overtrokken worden en opgeblazen :S
tis toch gebeurd laat het rusten zou ik zeggen :D

mijn ex kijkt niet na ze kids om..wat hij mij aangedaan heeft boeit me niet meer zo maar je heb wel kids om voor te zorgen vind ik...hun kiezen er niet voor
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 oktober 2004 om 17:29:
Het ergste wat jij je ex hebt aangedaan..

Ik heb haar multiple orgasme's gegeven...:cry:

uuh niks eigenlijk
en als ze vreemdgingen of bij me weg gingen is dat niet echt iets aandoen.. Blijft een ervaring waar je je les uit kan trekken ehhe .

en ja meestal was ik de boosdoener in de relatie, meeste vrouwen gaan je zo beknellen. enja.. als je dit ondje aan de riem legt wordt hij vals en gaat hij bijten!

Weet wel mijn grootste fout......

Had er Nooit aan moeten beginnen!!!
geef mij maaar overal de schuld van...wel lekker makkelijk zo :s :(

Uitmaken op 9 april 2006, zeggen dat die niks meer voor me voelt naar een relatie vn 2 jaar maar wél de volgende dag met een ander wijf nemen!:S

hij sloeg me en het alles ergste is dat ie mijn keel heeft dichtgeknepen

Liegen, schelden, bedriegen verzin maar.. beetje verhaal van pot en de ketel en terecht

je kan me beter vragen wat hij me niet heeft aangedaan
Me aan de kant gezet omdat ik kanker kreeg en het voor HEM veel te moeilijk was (5 jaar?)! maar ja.... zo weet je gelijk wat je aan iemand hebt.
En daar was Patje

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 november 2006 om 09:00:
Liegen en bedriegen, losse handjes

Dat is gelukkig verleden

Liegen :x

Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 november 2006 om 15:23:
na 2 jaar er vandoor gaan met men "beste vriendin"

Had ze aan zichzelff te danke:respect:

heheheO:)
Vreemdgaan...en me kei hard voor liegen.

Dat was wel t pijnlijkst denk ik :(

Mijn ex luisterde nooit naar mij, twas altijd hij hij hij hij en nog eens hij, zoals ik in de shit zat en kwam na hem toe om te praten, zei die dat ik maar na me vriendin moest gaan, hij was nooit tevreden en alles wat ik deed was alleen maar voor hem, ik mocht niks helemaal niks van die gozer, maarja liefde maakt blind, ben ik blij dat ik blind genoeg werd, en er een eeinde aan maakte..!!:P Nu heb ik me eigen leven, en die is veel meer waaard dan niet van hem..;)

Me Lopen Stalken !!!!!!!!!!!!

liegen bedriegen en misbruiken en me stakel.. poeww...:S

Zwanger geschopt tegen mijn zin... Kwilde niet eens met hem neuken....

Mijn ex is met een van mijn beste vrienden naar bed geweest....Hij heeft me uiteindelijk alles eerlijk opgebiecht. Langs de ene kant klote dat het gebeurt is, maar heb respect voor hem dat hij het me toch heeft verteld. Maar met haar heb ik al het contact verbroken, ze had al vaker tegen me gelogen en dingen geflikt....
Ik ben beter af zonder haar! Ander en beter!
mijn voorraad kiwi's opgegeten. Heb dr gelijk maar gedumpt
Zwanger worden van een vriend/collega, eerst zeggen dat het van mij is...
laatste aanpassing
ZE heeft me voorraad coke gestolen !!
Ik ben nog steeds op zoek naar haar :(
voor me neus vreemd gaan vond ik nog steeds wel een kutstreek :[
naderhand van haar te horen krijgen dat ze het eigenlijk alleen maar deed om een vriendengroepje te hebben. :/
me jarenlang verweten dak vreemd was gegaan,naderhand bleek dat ze meer al veel eerder besodemieterd had...... how low can you get??
laatste aanpassing
Mij para maken door te liegen... en ik maar denken dat het aan mij lag...
Vanaf nu is het altijd luisteren naar mijn INTUITIE, die heeft het altijd goed!!!

Liegen!

zeggen dat ie een kind van me wil

Een relatie beginnen met mijn beste vriend, but I forgive her, she's my soulmate..

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 januari 2007 om 13:57:
zeggen dat ze een kind van me wil

Omdat ik van je hou :$

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 januari 2007 om 15:12:
Omdat ik van je hou

aaaw..wat lief (L)

Vreemdgaan, liegen (n)

Laatste 'ex' vond ik vooral vrij kansloos omdat hij gebruik maakte van de situatie waarin ik verkeerde en m'n hoofd op hol bracht (achteraf gezien was het sowieso een nerd 1e klas) dat heeft gelukkig niet lang geduurd :)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 januari 2007 om 16:16:
Vreemdgaan, liegen

vreemgangers verdienen een een kogel in het achterhoofd!!!:@

Vreemdgaan is wel zoiets laags:@
je doet er iemand zo een pijn mee:'(
iedereen (van mijn beste maten toen) had haar gehad behalve ik . tijdens onze verkering . dus .... mooi de shit ingegaan . dat is nou 7 jaar geleden en nog steeds nie overheen . vrouwke bedankt... (maar nie heus) al mun vrienden kwijt. en zij zit nou waarschijnlijk met een of andere op de bank tv te kijken . en ik vertrouw geen eene vrouw meer . bang dat ik weer het zelfde meemaak . nee bedankt . vreemdgaan ik echt (K)unt (U) (T)enissen .
Zelfmoord gepleegd en op het briefje gezet dat het mijn schuld was omdat ik was vreemd gegaan. Is gelukkig ruim een jaar geleden dus ik ben er nu wel overheen. Ik was er wel een paar dagen kapot van.
Ik heb hem alles verteld, echt alles...
Dan zodra het tussen ons gewoon over is, helemaal niets meer van zich horen en een leugen van zijn eigen maat geloven.
Dan maakt hij mij uit voor een leugenaar, terwijl hij weet hoe dat ik in elkaar steekt.
Hij is speciaal voor mij, maar ik ga gewoon door.
Er zwemmen mss nog wel meer vissen die mij aardig vinden...
(Andere aardig vinden heb ik geen moeite mee)

Dat weet de 'beste man' zelf wel...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 20:46:
Door mij zwanger te maken en vervolgens ons kindje weg te laten halen,dreigde met een rechtzaak,vertelde mensen over ons sexleven,ik was maar een simpele eenvoudige bedriegster, en elke dag me te aan late herrinere hoe onperfect ik was en me achter gelaten op een verjaardag en me vervolgens grof pijn heeft gedaan,en mijn verjaardag verpest,me in de steek gelaten meer dan 10000 x , met het wijf afgesproke dat onze relatie probeerde te verpeste,mij laten vallen , en mijn vader een vuile klootzak genoemt ,\zzeggen dat ik zijn vrienden tegen hem opstak,meisjes tege me opsteuken die me vervolgens in elkaar gaan slaan,mij schuld de geeft dat ie ruzie met zijn beste vriend heeft gekrege omdat ik zijn vriendin heb geslagen,hij zou niet eens op mijn begrafenis komen als k dood was , zijn ouders boven mijn gekozen,Mijn hart heel vaak gebroken ... en ondanks alles

geef k nog steeds om hem..

aan je nickname te zien :s
geef ik hem wel gelijk
maja hoor nu een kant van het verhaal he.... :)

ben wel eens gedumpt door een wijf
:s
zonder reden :s
maja ze komt er wel een keer achter or ;)

Uitspraak van DJ1 op zaterdag 25 november 2006 om 15:40:
Mijn hartje breken

:jaja: