Partyflock

Forumonderwerp · 713706
Volleybal is nou egt een sport..! dat is veel beter dan dat voetbal en dat kaatsen en dat basketbal en weet ik veel :P ik volleybal zelf ook vind ut vet cool..! jim ook?

oeeeeeeeee!!!!!!
spannend jootje! ;)
whahaha oeh chris dit word spannend voor je:P
whaha...

ag ja eric dat is wel betersz tog..??

ik moet wel is bij andere teams invallen als ze te weinig heben.. in die teams vind ik het leuker te spelen dan me eigen team want dat vind ik maar 10x niks

wahahah valt weel mee hoorzz:P alle2 hebben ze een vriendje
mag ik niet aanzitten:P
haha:D

ik moet wel is bij andere teams invallen als ze te weinig heben.. in die teams vind ik het leuker te spelen dan me eigen team want dat vind ik maar 10x niks

Ken het. Ik heb hetzelfde probleem....

sta op t punt om maar es over te stappen....t is toch t zelfde niveau
ik ben net hoger maar zit nog steeds in me rot team dusz dat is wel minders maar ja nog even en dan gaan ze der hast ook wel af 2 meisjes die durfen niet eens te duiken moet ik samen met nog een team meisje der nog is heen duiken daar word je op het laatst ook strond ziek van

nee is niet eerlijk hoor! dees! ik moet maar eens een goed woordje met dat volleybal team van jouw praten dees ;):P
dees..! je moet ze us ff een poeppie late ruiken :P
ik ben net hoger maar zit nog steeds in me rot team dusz dat is wel minders maar ja nog even en dan gaan ze der hast ook wel af 2 meisjes die durfen niet eens te duiken moet ik samen met nog een team meisje der nog is heen duiken daar word je op het laatst ook strond ziek van

Je bent de BESTE:D:D:D:D

:P

sjah moet je ze beter trainen
whaha ag ja moet het er maar mee doen maar ik ben de beste niet...
dat is egies waar...
maar we zien zaterdag wel hoe de wedstrijd is gegaan dat meld ik hier an wel even:D :D
zal ik ook doen;)

daar is t forum voor;)

Hallo dom persoon (Bdientjes) zoals je kan lezen was de reactie die ik speciaal voor jullie had getypt een verlaging van mijn niveau naar jullie niveau. Vandaar ook de volgende zin ter inleiding:

"Blijkbaar zijn "dure" woorden te moeilijk om te begrijpen voor sommige mensen. Laat ik mij anders uitdrukken..."

Ik kan niks anders concluderen dat er hier sprake is van groot aantal domme mensen waar blijkbaar de hersenen afgezakt zijn naar bepaald deel in het lichaam, zoals overduidelijk te zien op sommige profielplaatjes.

JE HOEFT MIJ NIET TE VERTELLEN HOE IK EGH VET EN WEET IK VEEL WAT VOOR STOMPZINNIGE WOORDEN JULLIE ALLEMAAL GEBRUIKEN MOET SCHRIJVEN. Als blond persoon doe je goed je best om het vooroordeel wat heerst tegenover blonde vrouwen te bevestigen.

Hierbij is het volleybalvolk officieel gedoopt tot het meest lompe, niet goed lezende volk van Nederland. Ik kan niks anders doen dan jullie succes te wensen voor het aankomende simpele leven dat jullie tegemoet gaan.

JEZUS ik heb veel domme reacties gelezen maar dat van jullie is met stipt terecht gekomen op plekje nummer 1. Ik vind dat toch wel een hele prestatie.

Oja sollicatiebrief dan wel sollicatiebrieven is 1 woord. JEZUS stelletje................simpele BReZAHAA drinkende zielen.

God zij met jullie
laatste aanpassing
Gaat lekker met je he moodymen..

Maar chris waar was je gisteravond dacht dat je mee zou trainen ;)..
eeej moodyman jij moet normaal doen je volgens mij deug jij neit helemaal.
en dan ben je maar blond skijt aan en iedereen meot zelf weten hoe die gaat typen daar heb jij nie op te zeiken

en lui die volleyballen die zijn niet dom die deugen die doen nog is wat aan sport ik weet niet wat jij allemaal doetmaar het zal niet veel zijn...

en god hoeft niet bij me te zijn
ow ja breezer vink tog neit lekker das limonade

wahahahaha moodyman!!
je medicijntjes vergeten jongen!
:D
ennuh...
sorry ann ik was het helemaal vergeten maar zaterdag dannuh kan je me de spelregels wel even leren ;)
haha jah is goed dan moet het zaterdag maar.. donderdagavond heb ik volleybalwedstrijd dan kan je ook komen hoor ;)..
ja chris kom jij maar even kijken..! we moeten spelen in st Anne dus kan je wel ff kijken je hebt donderdag tog nix te doen :P (weet ik veel) hahaa

sabien en ik zijn in overleg want moet natuurlijk mijn beveiling wel mee he!:P:D
:@ Moodymen:@

Luister kerel....

Krijg je geen aandacht van je moeke ofzo? dat je ons maar gaat irriteren....

Ga toch es iets nuttigs doen met je leven en zoek een Topic waar je thuis hoort....

(dat is wel een goed idee: Open een Topic voor Idioten..kan je mooi tegen jezelf lullen)

Dus als je nog zo bijdehand bent om in deze topic te komen...lees het nog es goed door. En dan moet je toch wel doorhebben dat je niet geaccepteerd wordt.

PUNT
laatste aanpassing
Aangemeld op: 20 juni 2003 13:38
Status: verwijderd
Laatst hier: vandaag om 01:38
Laatste aanpassing: woensdag 27 oktober 2004 om 01:38

Ter info dit is de status van Moodymen

vind
het
lief
dat
ik
werd
uitgenodigd
hoor
ann!
(K)ke!
haha jah tog wel he chris ;)..
dan kom je maar een andere keer hoor ;)..

wahaaha kom zekerzzz wel zaterdga ff tuuten he anneke!
volleybal wedstrijd vandaag afgelast ofzo tegenstanders werden bang van ons..
haha chris kom jij maar jongen kennen nog wel meer lui bij word steeds gezelliger ;)

wahaha ik zou ook bang worden als jij aan de overkant van mij stond :P
das lullig als de wedstrijd wordt afgelast...

mare ik zou niet bang worden vann jou hoor;)

kom maar een keer langs;)
Moodyman kijk eerst naar je zelf en dan pas naar een ander. Ik snap al jouw moeilijk woorden wel en zo zullen er meer zijn! En als die er niet zijn maakt dat ook geen bal uit, maar jij doet net of je perfect ben in de Nederlandse taal als je hier zo op zeurt ga dan een opleiding doen voor leraar Nederlands en leer dan iedereen hoe het wel moet, maar laat de mensen die hier in dit Forum schijven hun eigen schijf taal gebruiken! Dit Forum is geen sollicitatie brief dus hier kun je lekker kort schrijven en dat hoeft het niet op de officiële manier!

En als je denkt dat je dan zo slim bent typ dan de rest ook goed! Want je weet een ander mooi te vertellen hoe het wel moet en ik geloof er niets van dat jij in Partyflock of andere chat programma's met de officiële Nederlandse taal typt. Dus laat iedereen in zijn waarde. En ga inderdaad naar een andere topic want je bent schijt irritant!

En trouwens blond is maar een haar kleur het zegt niets over je IQ en dergelijke! De kleur van je haar wordt bepaald door de genen van je ouders (die dus in de eicellen en zaadcellen zitten). Dus je bent uit geluld of het kleur haar. Een dom blondje wordt alleen maar gebruikt voor een mop maar en zijn ook zwart harige en bruin harige of mensen die nog een andere kleur haar hebben die dom zijn. Ik bedoel kijk naar nou naar je zelf jij bent ook niet een van de slimste. Jij gaat mensen die al bijna volwassen zijn, of al volwassen zijn op hun fouten aanspreken. Je zal zelf ook wel een snel typen waar door je een typ fout maakt of dat je niet op het goeie woord komt. O nee foutje van me want je bent perfect in de Nederlandse taal!

En dit?

Ik kan niks anders concluderen dat er hier sprake is van groot aantal domme mensen waar blijkbaar de hersenen afgezakt zijn naar bepaald deel in het lichaam, zoals overduidelijk te zien op sommige profielplaatjes

Dit slaat nergens op! Je kunt niet eens zien aan een profielplaatje welk niveau iemand doet!
Een profielplaatje zegt niets over die persoon. En jouw profielplaatje is leuk! NOT ! Kijk wij laten zien wie we zijn wij zijn trots op hoe we er uit zien (of niet maar dat doet er niet toe). Jij bent te bang om een foto er op te zetten!

En dit?
JE HOEFT MIJ NIET TE VERTELLEN HOE IK EGH VET EN WEET IK VEEL WAT VOOR STOMPZINNIGE WOORDEN JULLIE ALLEMAAL GEBRUIKEN MOET SCHRIJVEN. Als blond persoon doe je goed je best om het vooroordeel wat heerst tegenover blonde vrouwen te bevestigen.

Als ik jou dat niet hoef te vertellen hè waarom schrijf het dan niet goed! Omdat je niet tot ons niveau wilt zakken? Waarom schijf je het dan zo! En zoals ik al eerder zei blond is maar een kleur van je haar!

Oja ik heb mijn vader eens laten lezen wat je allemaal typt! Hij vond dit zo leuk en hij zei tegen mij!

[B]VOLGENS MIJ KAN DIE LUL NIET GOED TEGEN KRITIEK WANT, HIJ MAG EEN ANDER WEL OP ZIJN FOUTEN WIJZEN MAAR ALS EEN ANDER DAT DOET DAN IS HIJ LIGTJES OP ZIJN PIKKIE GETRAPT. EN LUL JE WEET ZELF NIET EENS HOE JE SOLICITATIE BRIEVEN MOET SCHRIJVEN WANT HET ZIJN TWEE WOORDEN! EN SOLICITATIE IS MET 1 L EN NIET MET 2[/b]
woow go berdien :D..
wat een verhaal maar netjes hoor ben trots op je ;)
Dankje wel meid!
Ik dacht dat ik dit inderdaad netjes had gedaan :P
Enne nog ff iets voor Mr. Moodymen himself.....Als we even over talen gaan spreken....

Engels:

Men....(als je het niet begrijpt: van MOODYMEN)= Meervoud.....dusse zitten er nu 2 man zo zielig te doen met dat: 6vrienden tellige profiel;)

Bdientje :respect: mooi gedaan:D
laatste aanpassing
whahaha ow super hierow maar laten we het daar over ophouden
want deze topic gaat niet over spel fouten enz:P

whihihihi

moet vanaaf volleyballnen ben benieuwd hoe het zal gaan:)
vast wel weer kut maar blijf proberen te winne:d

(K)

WAHAHAHAHAH pittig wijffie die bdientje;):P anneke ;)
xie je vanaaf annneke kuss!
JOOOW JOOOW dit word nog eens een leuke topic hahaha ik had hem geopend voor volley maja van alles wat is altijd goed tog...! tenminste als je raarre lui er tusse heb maakt dat niet veel uit..!
sjah....

maar is dat niet klote op je zaterdag avond spelen?
godzamme ik zei tog dat we zouden verliezen:)

1ste set: 23-25 verloren
2e set: 22-25 verloren
3e set: moest ik der uit en heben we 11-25 verloren.

maar ja viel wel mee want om 8 uur waren we thuis...
ooh jammer desy next time better en dan ben ik er ook wel ff om je aan te moedigen..
ja komst dan egt :D haha mut ik in franeker volgens mij dan heb ik 2 wedstrijden 8er elkaar ma das om 10 uur smorgens volgens mij maar wil je niet liever na andre dan die woont der dan vlak bij maaar ja je ziet maar :) doeg doeg (K)(K)iezzzz
dan kom ik ook wel kijke deej als annie meej gaat :P hahah en dan komt andre tog gewoon ook gezellig kijken :P tis voor hem ook voor de deur
jaah ik kom zekers :P.. maar jah andre werkt op zaterdag dus dat zit er niet in :(.. maar dat geeft niet :D..

oo dan ga ik wel in de plaats van hem wahahah:P
ik speel het al 10 jaar en vind het nog steeds leuk:D
whahaha owsuper vind ik dat wel:D allemaal fans:P
hwahhaha
jaah maar we zijn ook wellus lief voor je dat we dat voor je over hebben ;)..

wahaha heeft dat ook wel over..:P
Zo weer getraind....:D

Hoe ist hier?
eeej ja hier is het wel lekkker...

hoe was was het trainen .........???

en anneke wel lief vanje hoor dat je tog nog iets voor me over heeft:D
haha jah ik weet het desy ben lief :P haha grapje :D..