Partyflock

Forumonderwerp · 713381

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

ik vroeg me af, gaan de jongens hier meestal voor de uitstraling van n meid, of speel je liever op 'safe' door te vallen voor een bloedmooi meisje???

er moet een vonk zijn, dat je inwendige alarmbellen gaan rinkelen, dat je hart sneller gaat kloppen, en ontdekt dat je langzaam meegevoerd wordt op een ontdekkingstocht naar hem of haar's schatkist!btje nostalgische omschrijving maar het is al vroeg he!

er moet een vonk zijn, dat je inwendige alarmbellen gaan rinkelen, dat je hart sneller gaat kloppen, en ontdekt dat je langzaam meegevoerd wordt op een ontdekkingstocht naar hem of haar's schatkist!btje nostalgische omschrijving maar het is al vroeg he!

waar ben k mee bezig?sorry voor de herhalingspost...
1x is zat hoor lieverd :p

ff me helm opdoen hoor, voor het geval ik weer in herhaling val...
zal wel meevallen hoor.. ZO snel is pf niet meer tegenwoordig
je valt hoogstens in slowmotion :p
laatste aanpassing

* drukt alvast op Fast Forward en negeert de Repeat-knop*
klik ik wel ff op de shuffle knop.. word er stiekum gedanst :p

Moet je me wel komen halen om te schuifelen, doen we dan wel onder in de zolder op het kelderdak, dan zien,horen,voelen of ruiken ze ons niet!stel je voor, stelletje bloeddorstige ouders komen ons terroriseren in ons nachtelijke dansritueeltje, *steekt er een stokje voor*..
nog iemand iets indrukwekkends aan het bekokstoven?????????
ja, en dan komt de hele klas lachen en kijken, jaloers dat ze zijn, om dan toch stiekum onder de kelder op het zolderdak in het geniep mee te doen swingen op de stampende dreunen van de slowmuziek van lionel ritchie

en diana ross, niet te vergeten.
Niesje *dirigeert de hossende menigte*
neemt gij allen uw zwemkleding mee, u wordt thuisgebracht, tevens wordt gezorgd voor n natje en n droogje, in de vorm van ranja en knakworst!!!
liever cola en een hele grote hamburger :p

maar dan gaan die kotsende en kruipende loosers niet snel de deur meer uit, en als je toch ranzig voer neerzet, dan kun je gelijk van de cavia van het buurmeisje afkomen, want die doen het wel okee op de BBQ

Jullie gaan offtopic :[

Ja en het is dan ook haar topic:[

Maakt niet uit :[
Uitstraling is hetzelfde als uiterlijk.

Ik ga voor beide.
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
uitstraling :jaja:

IWab wat is dat nou weer???