Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ze gaat nou toch niet stilvallen hè? 
jah ik ben heel erg wanhopig.ken jij me nie helpen aan een vriendin dan hahaha? Je bent eigenlijk best wel een klein beetje dom he??!!!!wanhopig zegt ze haha!
Maar jij komt niks tekort?? nou das dan heel fijn voor je.Maar een paar centimeters komt ie wel tekort zeker?? Jij komt namelijk erg wanhopig over moet ik zeggen
Maar jij komt niks tekort?? nou das dan heel fijn voor je.Maar een paar centimeters komt ie wel tekort zeker?? Jij komt namelijk erg wanhopig over moet ik zeggen
tegen mij wordt ook nooit gezegd dat ik bijzonder ben.
boehoehoe
*ahum, kuche*
Waar is ze nu? weg?
*ahum, kuche*
Waar is ze nu? weg?
ik denk dat ze naar dit forum is..
https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/713414
ze wil graag een feyenoord tatoo bij der navel
https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/713414
ze wil graag een feyenoord tatoo bij der navel
ben je niet wanhopig als je zomaar tegen me zegt dat k n beurt moet hebben?op welke manier kom ik wanhopig over dan? ik laat me alleen niet afbekken door n stelletje leeghoofden, dus ga k ertegenin,zou jij ook doen als je tenminste normaal ontwikkeld zou zijn. je moet niet iets zeggen en vervolgens er zonder reden maar op door blijven drammen...
ben je niet wanhopig als je zomaar tegen me zegt dat k n beurt moet hebben?op welke manier kom ik wanhopig over dan?
Volgens mij snap je t niej helemaal.Dus als ik zeg dat jij een goeie beurt nodig hebt ben IK wanhopig?? Dit is nou eg ut toppunt van dommigheid.Je bent nog dommer als dat je eruit ]ziet kutjuhgeil
[RelkutjuH]
Pussylove
schreef:
Uhuh.
ik ben echt megatriest
Uhuh.
is dat zo erg dan als iemand zegt dat je een goeie beurt nodig hebt?? Je zou toch bijna zeggen dat t wel lekker is om een goeie beurt te krijgen.Maar die zal je wel nooit hebben gehad of zo.Ik kan me namelijk niej voorstellen dat er een vent op aarde rondloopt die jou wil nemen! Al zou je de laatste op aarde zijn.Ik neuk nog liever mn hond.Die heb ik wel niet,maar dan neem ik er wel eentje
bedroe\/end issut... 
ach leer toch schrijven joh!k weet dat ik hersens heb,k weet wat ik kan, meer heb k niet nodig!ik ben WEL tevreden met mezelf, mensen van mijn niveau respecteren me wel, alleen die proletariers hier, tja...daar kan k ook nix aan doen. moet je je verwekkers maar op aankijken...ik ben happy en niemand maakt me gewoon wat, k heb een standpunt en daar blijf k bij...
denk je dat die hond zich daarvoor leent?whahahaha nou vergeet het maar!als je fatsoen in je donder had gehad, zou je zoiets niet zeggen, maar k blijf t niet zeggen, tis wel duidelijk genoeg zo. k heb tenminste wel al 1,5 jaar een relatie, iets dat jij waarschijnlijk nog nooit gezien of gehoord hebt....probeer t bij inge!
Ja, wat ben jij dan? Een STUDENTJE. Niks tegen studenten hoor, maar ga mij niet zitten vertellen dat je verder bent als mij meis.
Zo, zo. Jij hebt wel lef. Zal ik eens over jouw moeder beginnen ofzo, beetje kinderachtig niet?
En dan heeft DAT het over niveau.
Inge
moet je je verwekkers maar op aankijken
Zo, zo. Jij hebt wel lef. Zal ik eens over jouw moeder beginnen ofzo, beetje kinderachtig niet?
En dan heeft DAT het over niveau.
Inge
ach leer toch schrijven joh!
Doe eens voor? Ik ben erg benieuwd wat jouw vaardigheden zijn op het gebied van interpunctie en leestekens.
k weet dat ik hersens heb
Heb je daar een medische verklaring van om voor te leggen aan ons?
k weet wat ik kan, meer heb k niet nodig!
Wij weten ook wat je kunt. Dom lullen.
ik ben WEL tevreden met mezelf
Prima.
mensen van mijn niveau respecteren me wel
Oh God...je gaat me toch niet vertellen dat er méér van jouw allure zijn hoop ik?
alleen die proletariers hier, tja...daar kan k ook nix aan doen.
Je wekt alleszins de indruk dat je geen flauw benul hebt wat een proletariër is, het spijt me. Je moet niet met woorden smijten die je onbekend zijn.
k heb een standpunt en daar blijf k bij...
Luister eens...heb je een broer of zus? Zo dom kan één persoon op zichzelf toch niet zijn?
laatste aanpassing
als je ouders had gehad,hadden ze je kunnen opvoeden en fatsoen bij kunnen brengen!dat is niet het geval dus de rest is wel duidelijk dan!ik heb t idd over niveau, omdat je opmerkingen kant noch wal raken, en jij verder als mij???laat me niet lachen, het hoofdstuk algemene ontwikkeling hebben ze overgeslagen bij jou zeker???