Partyflock

Forumonderwerp · 713381

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

ik vroeg me af, gaan de jongens hier meestal voor de uitstraling van n meid, of speel je liever op 'safe' door te vallen voor een bloedmooi meisje???

je had ook gewoon normaal moeten blijven lulluh....want dat je dat zo ff zei slaat helemaal nergens op.Jij opent een topic en begint daar mensen in af te zeiken.....tja zo maak je vrienden he!

ze neemt het nog letterlijk ook, k had t kunnen weten met zo'n simpele ziel...

wie is hier nou simpel...
uhm...jij??

en toch blijf ik erbij dat je een goeie beurt nodig hebt

ze neemt het nog letterlijk ook

Goh, dat dacht ik nu ook toen ik jouw bovenstaande reply las. 8)

Inge

gizmick waar baseer je dat op?ik heb n vriend en kom echt nix tekort hoor, trouwens ben jou helemaal geen rekenschap schuldig!vandaar dat je geen vriendin hebt, wanhopig soms?
ze gaat nou toch niet stilvallen hè? :'(
Lol de liefde is hier duidelijk merkbaar. Om toch iets on topic te zeggen iedereen zegt da ze op uitstraling vallen maar toch eindigen ze meestal met een barbie.

jah ik ben heel erg wanhopig.ken jij me nie helpen aan een vriendin dan hahaha? Je bent eigenlijk best wel een klein beetje dom he??!!!!wanhopig zegt ze haha!

Maar jij komt niks tekort?? nou das dan heel fijn voor je.Maar een paar centimeters komt ie wel tekort zeker?? Jij komt namelijk erg wanhopig over moet ik zeggen

Maar Barbie straalt toch ook iets uit, heeft toch ook een mysterieuze blik in haar lichtblauwe oogjes? :P

Inge

hey relkutjuh dit wat zeker niet de bedoeling van het topic dat ze het over jou gingen hebben...
Jij noemt mij een barbie maar uiteindelijk noemen de meeste jou een barbie...
hahahaha 8)

maar miss innocent ziet er nog wel goed uit...maar dat kutjuh heeft nah eg helemaal nix.....! Je mag mn schoenveters nog niej vastmaken kutjuhgeil

Daarom ergerde ik me ook aan haar Miss Inncocent, dat ze jou even ging vertellen dat je niet bijzonder bent en bla bla bla. :/

Inge
laatste aanpassing

Ow dank je wel Inge (F)

vind ik lief :$
tegen mij wordt ook nooit gezegd dat ik bijzonder ben. :'( boehoehoe

*ahum, kuche*
Waar is ze nu? weg?

ze zal wel met r zelf an t spelen zijn dat kutjuh

Nee! Uhm, ik bedoel dat ze zo over je praat terwijl ze je niet kent.

Natuurlijk ben je bijzonder, zoals jou is er geen een. :P

Inge

ben je niet wanhopig als je zomaar tegen me zegt dat k n beurt moet hebben?op welke manier kom ik wanhopig over dan? ik laat me alleen niet afbekken door n stelletje leeghoofden, dus ga k ertegenin,zou jij ook doen als je tenminste normaal ontwikkeld zou zijn. je moet niet iets zeggen en vervolgens er zonder reden maar op door blijven drammen...

leeghoofden?? zozo heb je dat zelf verzonnen??

ja wij zijn allemaal dom en zij is heel erg slim... ze kan namelijk Universum spellen...
(Y)

maar ja ik ken er verder weinig an veranderen.ze is niej meer te helpen !
Sommige moet je ook niet willen helpen...;p
Hebben meer dan genoeg aan zichzelf!!!

dit is echt megatriest, je weet gewoon niet waar je het over hebt,k confronteer je met jezelf, en je ouwehoert er vervolgens gewoon overheen :nono:

ben je niet wanhopig als je zomaar tegen me zegt dat k n beurt moet hebben?op welke manier kom ik wanhopig over dan?

Volgens mij snap je t niej helemaal.Dus als ik zeg dat jij een goeie beurt nodig hebt ben IK wanhopig?? Dit is nou eg ut toppunt van dommigheid.Je bent nog dommer als dat je eruit ]ziet kutjuhgeil

wat knap,miss innocent, dat je dat nog onthouden had!had k niet van je verwacht,nou okee, omdat k in een goede bui ben heb je nu t iq van een snee brood, ipv helemaal geen iq. lief toch?

Conclusie van dit topic: Relkut heeft gewoon een goede beurt nodig. :P

Is ze misschien wat liever erna. :lief:

Inge
[RelkutjuH](L)Pussylove(L) schreef:
ik ben echt megatriest

Uhuh.

kutjuh laat je neuken of zo en kom daarna weer ff terug ok.Misschien dat je dan is een keer een beetje normaler gaat lulluh.Je wordt met de minuut dommer geloof ik.

jij zegt tegen mij:je hebt een goeie beurt nodig, terwijl ik nog helemaal niks tegen je gezegd had!wat lul je nou dan?dat is dan 28...

Laten we het eens over IQ EN niveau hebben Relkut.

Dat van jou... :[

...is bedroevend laag ben ik bang.

Inge
laatste aanpassing

is dat zo erg dan als iemand zegt dat je een goeie beurt nodig hebt?? Je zou toch bijna zeggen dat t wel lekker is om een goeie beurt te krijgen.Maar die zal je wel nooit hebben gehad of zo.Ik kan me namelijk niej voorstellen dat er een vent op aarde rondloopt die jou wil nemen! Al zou je de laatste op aarde zijn.Ik neuk nog liever mn hond.Die heb ik wel niet,maar dan neem ik er wel eentje

haar Iq helemaal niets, dan ben ik namelijk met mijn IQ van een snee brood nog slimmer 8)
bedroe\/end issut... ;)

ach leer toch schrijven joh!k weet dat ik hersens heb,k weet wat ik kan, meer heb k niet nodig!ik ben WEL tevreden met mezelf, mensen van mijn niveau respecteren me wel, alleen die proletariers hier, tja...daar kan k ook nix aan doen. moet je je verwekkers maar op aankijken...ik ben happy en niemand maakt me gewoon wat, k heb een standpunt en daar blijf k bij...

Toch bedroevend? Ik was al aan het twijfelen. :P

Inge

leer toch schrijven??? volgens mij ken jij gewoon niej lezen of zo.

En ben jij happy?? Lijkt me niet.Of juist wel.Jij zal wel in een eigen wereldje leven of zo.moet ook wel met zo n IQ

wrm haal je die ene foto er dan af als niemand je wat kan maken?
wrm schiet je in de verdediging?
*ik moet lief doen van mezelf*
laatste aanpassing

en mensen van jouw nivo begrijpen jou wel?? Die mensen van jouw nivo moeten zeker nog worden geboren dan.Want ik ken ze niet.en ik denk dat meerdere mensen dat wel met me eens zijn.Wie stemt voor??? Ik wel

denk je dat die hond zich daarvoor leent?whahahaha nou vergeet het maar!als je fatsoen in je donder had gehad, zou je zoiets niet zeggen, maar k blijf t niet zeggen, tis wel duidelijk genoeg zo. k heb tenminste wel al 1,5 jaar een relatie, iets dat jij waarschijnlijk nog nooit gezien of gehoord hebt....probeer t bij inge!

Ja, wat ben jij dan? Een STUDENTJE. Niks tegen studenten hoor, maar ga mij niet zitten vertellen dat je verder bent als mij meis.

moet je je verwekkers maar op aankijken

Zo, zo. Jij hebt wel lef. Zal ik eens over jouw moeder beginnen ofzo, beetje kinderachtig niet?

En dan heeft DAT het over niveau.

Inge

fatsoen in je donder

Ja, je bent een fatsoenlijk mens als je pijnlijke opmerkingen over begrafenissen en rouwen maakt. (y)

Inge

zooooooooooo heeeeeeeee al anderhalf jaar een relatie....knap hoor.ik ben trots op je.Ik ken t me wel niej voorstellen maar als jij dat zegt.......maar daar hebben we t weer he...dat eigen wereldje.Blijf jij maar denken joh.en dromen.Jij komt nooit an een vent .Kan gewoon niet.

1,5 jaar een relatie wat goed van jou (Y)

uitstraling!!!!!!!!!! :[ duidelijk
ach leer toch schrijven joh!

Doe eens voor? Ik ben erg benieuwd wat jouw vaardigheden zijn op het gebied van interpunctie en leestekens. :)

k weet dat ik hersens heb

Heb je daar een medische verklaring van om voor te leggen aan ons?

k weet wat ik kan, meer heb k niet nodig!

Wij weten ook wat je kunt. Dom lullen.

ik ben WEL tevreden met mezelf

Prima.

mensen van mijn niveau respecteren me wel

Oh God...je gaat me toch niet vertellen dat er méér van jouw allure zijn hoop ik? :'(

alleen die proletariers hier, tja...daar kan k ook nix aan doen.

Je wekt alleszins de indruk dat je geen flauw benul hebt wat een proletariër is, het spijt me. Je moet niet met woorden smijten die je onbekend zijn.

k heb een standpunt en daar blijf k bij...

Luister eens...heb je een broer of zus? Zo dom kan één persoon op zichzelf toch niet zijn? 8)
laatste aanpassing

Ik heb al drie jaar een relatie. *Moet nu wel heeeeel trots zijn mag ze relkut geloven.*

Inge

als je ouders had gehad,hadden ze je kunnen opvoeden en fatsoen bij kunnen brengen!dat is niet het geval dus de rest is wel duidelijk dan!ik heb t idd over niveau, omdat je opmerkingen kant noch wal raken, en jij verder als mij???laat me niet lachen, het hoofdstuk algemene ontwikkeling hebben ze overgeslagen bij jou zeker???

en moet ik ut proberen bij Inge??? Hoezo dan?? Die ziet er in ieder geval veel beter uit als jou.En die praat ook iets verstandiger.Jij mag haar veters ook nog niej eens vastmaken.jij bent niet eens te vergelijken met Inge.Mocht jij misschien willen,maar weinig kans
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1812, 812}
Een vrolijke lieve uitstraling op een knappe meid is het beste natuurlijk maaja je kan vaak nie alles hebben en dan kies ik toch uitstraling boven uiterlijk!!! Laterzzz Party-on!!