Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
k vat m even niet hoor, k heb t over de keus tussen n bloedmooi persoon of iemand met n uitstraling van heb ik jou daar,wat heeft dat met deze zinloze discussie te maken dan?
Ja, jij begint toch over barbiepoppen en wat voor hekel je er aan hebt, karakterloze mensen die alleen maar met hun uiterlijk bezig zijn. Maar je plaatst wel een barbie look-a-like foto. Beetje tegenstrijdig hm.
Inge
ik stel een slotje voor. 
op die foto heb k alleen lippenstift op, hij is niet voor niets thuis gemaakt, en als ik aan het ideaalbeeld van de perfecte vrouw zou willen voldoen, had k mn buik wel ingehouden hoor!ik heb geen ideaalbeeld van de perfecte vrouw, integendeel: dan zou k mezelf de hemel inprijzen.meid, kom alsjeblieft met FEITEN en niet met doelloos in-de-rondte-gebral dat nergens op slaat. *blijf herhalen*
als topic-openster wil ik zoveel mogelijk on-topic blijven, vandaar! als je niet een beetje onzeker bent, heb je schijnbaar nix meer om aan jezelf te verbeteren.
och, lieve schat...
de dingen die ik jou aan zou kunnen doen met een kleerhanger...
woon niet eens bij mn ouders meer
Ik had je er ook uitgetrapt ja
ben jij moeders mooiste dan?
Dat is ieder kind toch, sufmuts?
als je er last van hebt negeer je de foto maar,simpel HE?
Klakkeloos interpreteren dat iedereen zo simpel is als jij getuigt van weinig realisme.
neej ik heb ook niej gezegd dat ik moeders mooiste ben toch......jij begon over buffels......maar volgens mij ben jij die buffel en wil jij graag over me heen schijten....ja he?? zeg maar gewoon eerlijk...volgens mij word jij daar helemaal nat van..!Maar jij vind uiterlijk dus heel erg belangrijk merk ik....
gizmick,misschien kun je voor het gemak even begrijpend leren lezen?
JIJ begint met 'een goeie beurt' dus k weet niet waar je het over hebt???weet je dat zelf wel?uiterlijk is niet belangrijk, k stel een vraag in mn topic, dan wordt erop gereageerd door mensen die blijkbaar nog niet tot 10 kunnen tellen, en dan ook nog van mij verwachten dat ik me schappelijk opstel en alles maar gezegd laat worden. je denkt toch niet dat k 8erlijk ben. als je zelf reeel bent snap je toch ook wel dat dit volledig uit zn verband getrokken wordt???
inge, lief van je dat je speciaal voor mij een plaatje hebt opgezocht...doet nog moeite voor me ook, k bof maar met jullie?!!!
JIJ begint met 'een goeie beurt' dus k weet niet waar je het over hebt???weet je dat zelf wel?uiterlijk is niet belangrijk, k stel een vraag in mn topic, dan wordt erop gereageerd door mensen die blijkbaar nog niet tot 10 kunnen tellen, en dan ook nog van mij verwachten dat ik me schappelijk opstel en alles maar gezegd laat worden. je denkt toch niet dat k 8erlijk ben. als je zelf reeel bent snap je toch ook wel dat dit volledig uit zn verband getrokken wordt???
inge, lief van je dat je speciaal voor mij een plaatje hebt opgezocht...doet nog moeite voor me ook, k bof maar met jullie?!!!
je denkt toch niet dat k 8erlijk ben.
ik mag hopen dat dat een rhetorische vraag was, want je wil serieus niet weten wat alle PF'ers denken over je
Waaruit maak jij op dat het vormeloze kuddedieren betreft hier op PF?