Partyflock

Forumonderwerp · 713381

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

ik vroeg me af, gaan de jongens hier meestal voor de uitstraling van n meid, of speel je liever op 'safe' door te vallen voor een bloedmooi meisje???

k vat m even niet hoor, k heb t over de keus tussen n bloedmooi persoon of iemand met n uitstraling van heb ik jou daar,wat heeft dat met deze zinloze discussie te maken dan?

relkutje heb je geen naaktfoto voor je profiel?

nou annelies, ga jij het maar zeggen dan..
:nee:

ik verwijs terug naar:

ach, k heb liever dat jullie het zeggen i.p.v. mensen die bij hun volle verstand zijn...

zover ben ik nog niet

mean devil, de vragen die jij stelt zijn al even voorspelbaar als het antwoord op de vraag of jij gezegend bent met een goed stel hersens...

k vat m even niet hoor, k heb t over de keus tussen n bloedmooi persoon of iemand met n uitstraling van heb ik jou daar,wat heeft dat met deze zinloze discussie te maken dan?

Ja, jij begint toch over barbiepoppen en wat voor hekel je er aan hebt, karakterloze mensen die alleen maar met hun uiterlijk bezig zijn. Maar je plaatst wel een barbie look-a-like foto. Beetje tegenstrijdig hm.

Inge

hahaha die is goed gevonden en oke ik HAD hersenen, ze zijn een beetje veel aangetast

noem jij de overeenkomsten maar eens op tussen die foto en de gemiddelde barbiepop...ben benieuwd hoor!

Barbie= blond en jij hebt bruin haar?

Verder heb je net zo'n dikke laag make-up op je gezichtje. Je probeert op deze foto in ieder geval aan het perfecte beeld van een vrouw te voldoen.

Daar had je toch zo'n hekel aan zei je eerder in dit topic?

Inge

foto,graag? als je geen harde bewijzen hebt moet je gewoon niet ouwehoeren....

Wat een vals teringwijf.

Bij zo'n mensen wens je haast toe dat hun ouders ook meteen dood neervallen en dat wij dan daarna ook kunnen zeggen dat ze moet optiefen om te rouwen.

Echt dit vind ik moreel tuig van de richel, sorry moest het even kwijt...

Chris

Ach meisje doe nu niet zo kinderachtig. Je hebt je eigen foto net weggehaalt omdat je je de kritiek kennelijk wel aantrok.

Maar we hebben 'm nog in ons hoofd. :jaja:

Inge
harde bewijzen je weet toch wel hoe een barbie eruit ziet?

Och Chris, maak je niet dik.

Ze is gewoon ONZEKER.

Heeft ze eerder in het topic al van zichzelf gezegd.

Inge
ik stel een slotje voor. :yes:

op die foto heb k alleen lippenstift op, hij is niet voor niets thuis gemaakt, en als ik aan het ideaalbeeld van de perfecte vrouw zou willen voldoen, had k mn buik wel ingehouden hoor!ik heb geen ideaalbeeld van de perfecte vrouw, integendeel: dan zou k mezelf de hemel inprijzen.meid, kom alsjeblieft met FEITEN en niet met doelloos in-de-rondte-gebral dat nergens op slaat. *blijf herhalen*

Heh, heh. Jij hield je buik wel in op die foto! :devil:

Inge

of een ban?

of gewoon ff een goeie beurt

ik trek me de kritiek niet aan, als topic-openster wil ik zoveel mogelijk on-topic blijven, vandaar!ik heb nog nooit een barbie gezien met die laarzen hoor!als je niet een beetje onzeker bent, heb je schijnbaar nix meer om aan jezelf te verbeteren.
als topic-openster wil ik zoveel mogelijk on-topic blijven

hahahahahaha

op gizmick wil nog geen buffel schijten...

neej dat vind ik ook niej zo grappig meer...word zo eentonig he

okee nu is gizmick aan de beurt af gezeken te worden:no:..en idd detje , ontopic? whahah
laatste aanpassing
als topic-openster wil ik zoveel mogelijk on-topic blijven, vandaar! als je niet een beetje onzeker bent, heb je schijnbaar nix meer om aan jezelf te verbeteren.

:D hahahaha...

och, lieve schat...
de dingen die ik jou aan zou kunnen doen met een kleerhanger... (K)

op gizmick wil nog geen buffel schijten

Volgens mij heeft ie gewoon gelijk. Vrouwen worden chagerijnig als ze geen goede beurt krijgen.

Vrouwenkenner! :P

Inge

nah kom maar op dan......ben erg benieuwd of dat kutjuh dat aankan....

Van Beide een beejte!

hahaha use your bare hands, lafaard!!!

kijk daar heb je t al....die Inge mag ik nu al ;)

nou kutjuh.....heb je al een paar leuke opmerkingen bedacht om me af te zeiken?? Of moet je eerst iets aan pappie en mammie vragen wat je nu weer eens zal zeggen? en haal alsjeblieft die foto weg,want je ziet er eg niej uit

en...wat hebben we aan die info?
hahaha use your bare hands, lafaard!!!

on topic please!...8)
laatste aanpassing

woon niet eens bij mn ouders meer .
ben jij moeders mooiste dan?
welke foto bedoel je?als je er last van hebt negeer je de foto maar,simpel HE?

Bleke bep attack *zoekt dekking*
woon niet eens bij mn ouders meer

Ik had je er ook uitgetrapt ja 8)

ben jij moeders mooiste dan?

Dat is ieder kind toch, sufmuts?

als je er last van hebt negeer je de foto maar,simpel HE?

Klakkeloos interpreteren dat iedereen zo simpel is als jij getuigt van weinig realisme.

neej ik heb ook niej gezegd dat ik moeders mooiste ben toch......jij begon over buffels......maar volgens mij ben jij die buffel en wil jij graag over me heen schijten....ja he?? zeg maar gewoon eerlijk...volgens mij word jij daar helemaal nat van..!Maar jij vind uiterlijk dus heel erg belangrijk merk ik....

*Zucht* :lief:

Barbie met bruin haar. ;)

gizmick,misschien kun je voor het gemak even begrijpend leren lezen?
JIJ begint met 'een goeie beurt' dus k weet niet waar je het over hebt???weet je dat zelf wel?uiterlijk is niet belangrijk, k stel een vraag in mn topic, dan wordt erop gereageerd door mensen die blijkbaar nog niet tot 10 kunnen tellen, en dan ook nog van mij verwachten dat ik me schappelijk opstel en alles maar gezegd laat worden. je denkt toch niet dat k 8erlijk ben. als je zelf reeel bent snap je toch ook wel dat dit volledig uit zn verband getrokken wordt???
inge, lief van je dat je speciaal voor mij een plaatje hebt opgezocht...doet nog moeite voor me ook, k bof maar met jullie?!!!
je denkt toch niet dat k 8erlijk ben.

ik mag hopen dat dat een rhetorische vraag was, want je wil serieus niet weten wat alle PF'ers denken over je ;)
want je wil serieus niet weten wat alle PF'ers denken over je

Dat denk ik ook niet....:no:

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Goh, ik ben slimmer dan relkut dacht.

Inge

allemaal?nou en, ik laat me niet de les lezen door een stel vormeloze kuddedieren* volg de menigte *

ze neemt het nog letterlijk ook, k had t kunnen weten met zo'n simpele ziel...
Waaruit maak jij op dat het vormeloze kuddedieren betreft hier op PF?

Wat maakt jou dan zo bijzonder Relkut, dat jij je van de massa onderschijt eh scheid.

Inge