Partyflock

Forumonderwerp · 713381

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

ik vroeg me af, gaan de jongens hier meestal voor de uitstraling van n meid, of speel je liever op 'safe' door te vallen voor een bloedmooi meisje???
Heeft ook met je nickname, je gedrag en je uitstraling te maken, ik kan me zeker te weten erg sexy en schaars kleden terwijl iedereen gaat zeggen dat het STIJL heeft...

zoek dat woordje ff op voor je mar gaat lastig vallen met het feit dat t een varken zou zijn...En hoe erg ist met jou gesteld als je dommer bent dan een varken???? ;)

mar ik vind je wel ok... :P

mn vriend heeft die foto gemaakt, heb geen groter formaat nee...helaas.

t is idd ook niet echt mijn kledingstijl,

maar ff ontopic, ik ga zeker voor uitstraling!

ik wist niet dat zandlopers tegenwoordig ook al konden praten...

Heee! Een barbiepop met bruin haar. Ooooh, wat een snoezig ROZE topje heeft ze aan.

Inge
laatste aanpassing

deze foto was gewoon thuis gemaakt, niet dat mensen denken dat k zo over straat ga of op stap, maarja trouwens al zou t zo zijn tis nog altijd beter dan wazi-kleding

kledingstijl valt wel mee maar niet om op een forum neer te zetten
of wil ze aandacht?

wie?

je hebt gelijk, tis ook niet echt veel kleding die ze aan heeft :P

sorry hoor pussylover maar wie is hier nou het kleutertje?

bitchfight :bounce: :D

komop meissies! ff iedere in z`n waarde laten hè 8)

Ik denk dat het toch echt tijd wordt voor jou om te rouwen, je lijkt gewoon op hetgeen wat je het meest haat: een barbiepop.

En je bent nog een gemene trut ook dat je meteen op die manier begint. I feel sorry for you.

Inge

geloof dat dat op inge sloeg wat betreft dat rouwen, las vanmorgen op t forum dat ze naar een begrafenis moest :(
triest als je daar mee gaat spotten :no:

aand8 krijg k zat van mn vriend, als ik zin heb om zo'n foto erneer te zetten, dan doe k dat!als het me nou mega zou misstaan, okee, maar aangezien ik geen tientonner ben, vind ik dat hij best kan. of bespeur ik hier een tikkeltje jaloezie van degenen die dat nooit zouden durven,hahaha echt grappig dit hoor!

lijkt me zowiezo niet echt een geschikt moment om te gaan partyflocken, zo vlak na zoiets. dat zegt ook al weer iets over hoe serieus zij t hele gedoe neemt. vraag je erom, dan krijg je t. too bad..

ik ga hier maar verder niet op in, maar vind t triest als je iemand met verdriet zo'n gemene steek geeft..ooit gehoord van afleiding ??
laatste aanpassing

Och Relkutje, als wij iets van je foto zeggen zijn we niet meteen jaloers hoor. Heb ook zat van die foto's, maar die hoeven niet zo nodig voor jan en alleman op het net worden gegooid.

Inge

ja idd moet zij toch weten.......:S

:x

sommige mensen zijn gewoon triest

daar vraagt ze gewoon om, als zij iets tegen mij gebruikt(barbiepop) doe k t andersom. what goes around, comes around...

zo vlak na zoiets

Kutje, ik ben naar de begrafenis geweest van een patient van mij, ik werk in een bejaardentehuis. Laat ik zeggen dat ik dus niet rouw maar uit respect voor die persoon naar de begrafenis ben gegaan.

Dat ik dat ga uitleggen zeg. :S

Inge

ik kan zo nog een paar meiden opnoemen die schaars gekleed op partyflock staan,en wat je hebt, mag je laten zien.het is geen ordinaire foto, er is niks te zien, wat is er dan fout aan???kan iemand dat misschien onderbouwen met fatsoenlijke argumenten??

relkutje doet r naam wel eer aan :yes:

:gaap:

iets tegen mij gebruikt(barbiepop)

Je hebt het toch zelf de hele tijd over blonde, slanke meisjes, waar je zo'n hekel aan hebt?

* voelt zich gediscrimineerd* :@

Inge

Mja ik ga toch wel voor uitstraling. Maar het oog wil ook wat idd :jaja:

gewoon negeren dames
Inge, relax... laat je niet op de kast jagen joh...terugmeppe ;)

hallo,daar bedoel ik niet alle blonde meiden mee hoor, maar degenen die standaard met de neus in de wind lopen en denken dat ze de wereld aan hun reet hebben hangen.heb ik jou daar persoonlijk mee aangevallen? nee?nou dan!

Ik hoop dat ie het doet,hij is effe wat groter als het goed is;)
zo'n foto ga je toch niet op het net zetten :|

* Fantaseert over lange bruine haren van relkut, waar ze eens heel hard aan trekt*

Inge

* Ooh nee, het is een pruik!*

goh, ik word al bang hoor...brrrrr...haren trekken?neej die tijd heb k gehad,paar hoeken ook goed?

ze wil wel 10 kilo afvallen

bedoel ik niet alle blonde meiden mee hoor, maar degenen die standaard met de neus in de wind lopen en denken dat ze de wereld aan hun reet hebben hangen.

Nee hoor, brunettes lopen nooit met hun neus in de lucht, je hebt ook geen negerinnen of roodharige meisjes die dat doen, ALLEEN maar blondjes! :)

Inge

nah ik zou wel is ff flink aan je haren willen trekken hoor

nah ik zou wel is ff flink aan je haren willen trekken hoor

:O !!

"topic loopt uit de hand*
mn vriend heeft die foto gemaakt, heb geen groter formaat nee...

Goddank. Help me onthouden dienovereenkomstig tien keer per dag te bidden voor dat heuglijke feit.

ik kan zo nog een paar meiden opnoemen die schaars gekleed op partyflock staan,en wat je hebt, mag je laten zien.het is geen ordinaire foto, er is niks te zien, wat is er dan fout aan???kan iemand dat misschien onderbouwen met fatsoenlijke argumenten??

De suggestieve smakeloosheid van je foto is gewoon grenzeloos. Beter doe je gewoon een normale foto ofzo. Als je die hebt, mag je DIE laten zien.

of bespeur ik hier een tikkeltje jaloezie van degenen die dat nooit zouden durven,hahaha echt grappig dit hoor!

jammer dat je niet bespeurt wat je eigenlijk zou moeten bespeuren; een unaniem statement dat je plaatje gewoon niet door de beugel kan, en dat je gewoon een normale avatar moet nemen. Misschien is een spongebob iets voor jou?

ach, k heb liever dat jullie het zeggen i.p.v. mensen die bij hun volle verstand zijn...
:O haha

het heeft wel gewerkt een nieuwe foto..

dus je luistert naar mensen met minder verstand :vaag:
laatste aanpassing

zo goed, parafriction?wrom heb jij dan geen foto met je grote bek?hahaha lafheid ten top. zet ff n fotootje neer, kan k jou ook even afkraken, gezellig joh!

Ja meis, jij opent zelf toch echt een topic dat onderwerp.

Inge

en de foto is verandert :P
Stampedevagina: Zo is 't prima. Ik heb geen grote bek gehad; dat jij mijn post opvat als een grote bek geeft alleen maar aan welke normen en waarden jij hebt. En over afkraken hebben we 't al helemaal niet gehad...maar prima, t'is op zich wel geinig om te zien wat voor intellectuele achterstand je aan de dag legt. :)
laatste aanpassing