Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Heeft ook met je nickname, je gedrag en je uitstraling te maken, ik kan me zeker te weten erg sexy en schaars kleden terwijl iedereen gaat zeggen dat het STIJL heeft...
zoek dat woordje ff op voor je mar gaat lastig vallen met het feit dat t een varken zou zijn...En hoe erg ist met jou gesteld als je dommer bent dan een varken????
mar ik vind je wel ok...
zoek dat woordje ff op voor je mar gaat lastig vallen met het feit dat t een varken zou zijn...En hoe erg ist met jou gesteld als je dommer bent dan een varken????
mar ik vind je wel ok...
aand8 krijg k zat van mn vriend, als ik zin heb om zo'n foto erneer te zetten, dan doe k dat!als het me nou mega zou misstaan, okee, maar aangezien ik geen tientonner ben, vind ik dat hij best kan. of bespeur ik hier een tikkeltje jaloezie van degenen die dat nooit zouden durven,hahaha echt grappig dit hoor!
Inge, relax... laat je niet op de kast jagen joh...terugmeppe 
bedoel ik niet alle blonde meiden mee hoor, maar degenen die standaard met de neus in de wind lopen en denken dat ze de wereld aan hun reet hebben hangen.
Nee hoor, brunettes lopen nooit met hun neus in de lucht, je hebt ook geen negerinnen of roodharige meisjes die dat doen, ALLEEN maar blondjes!
Inge
https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/695827
Ik moest wel meteen aan dit topic denken,toen ik sommige reacties zag....
Zelfs van vrouwen:
Ik moest wel meteen aan dit topic denken,toen ik sommige reacties zag....
Zelfs van vrouwen:
TazzieGirl 9 oktober 2004 13:25
[RelkutjuH] Pussylove
die foto van dat hoertje op je pro... ben jij dat?!?!?!?!
[RelkutjuH] Pussylove
die foto van dat hoertje op je pro... ben jij dat?!?!?!?!
mn vriend heeft die foto gemaakt, heb geen groter formaat nee...
Goddank. Help me onthouden dienovereenkomstig tien keer per dag te bidden voor dat heuglijke feit.
ik kan zo nog een paar meiden opnoemen die schaars gekleed op partyflock staan,en wat je hebt, mag je laten zien.het is geen ordinaire foto, er is niks te zien, wat is er dan fout aan???kan iemand dat misschien onderbouwen met fatsoenlijke argumenten??
De suggestieve smakeloosheid van je foto is gewoon grenzeloos. Beter doe je gewoon een normale foto ofzo. Als je die hebt, mag je DIE laten zien.
of bespeur ik hier een tikkeltje jaloezie van degenen die dat nooit zouden durven,hahaha echt grappig dit hoor!
jammer dat je niet bespeurt wat je eigenlijk zou moeten bespeuren; een unaniem statement dat je plaatje gewoon niet door de beugel kan, en dat je gewoon een normale avatar moet nemen. Misschien is een spongebob iets voor jou?
Stampedevagina: Zo is 't prima. Ik heb geen grote bek gehad; dat jij mijn post opvat als een grote bek geeft alleen maar aan welke normen en waarden jij hebt. En over afkraken hebben we 't al helemaal niet gehad...maar prima, t'is op zich wel geinig om te zien wat voor intellectuele achterstand je aan de dag legt. 
laatste aanpassing