Partyflock

Forumonderwerp · 713381

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

ik vroeg me af, gaan de jongens hier meestal voor de uitstraling van n meid, of speel je liever op 'safe' door te vallen voor een bloedmooi meisje???
aan het werk dan!!!

*spreekt >mar< streng toe*

idd 8)
Is wel leuk om te lezen hoe mensen zich zo willen bewijzen...

:o

Nou slimme mensjes en minder slimme mensjes.

Mooie dames en minder mooie dames, het was weer gezellig:D

Ik ga er van tussen, want heb nog meer te doen.

Fijne dag allemaal:flower:

*miss innocent heeft zelfkennis!*

Uitstraling is tog heel belangrijk :D

*miss innocent heeft zelfkennis!*
idd... ;p
ik heb me wel genoeg bewezen vandaag...
ik ga...
fijne dag mensen...

doeiiiiiiiiiiiiiii

Ik ga ook..
Stofzuigen :yes:
Moet van Detje :o :bloos:

*zwaaaaaaaaai*
Zo mag ik het horen!!!:d
*zwaait terug naar iedereen en wenst iedereen nog ff een heeeeeeeeel fijn weekend toe*O:)

nou..back ontopic...pfff,wat een drukte op de vroege morgen!nog iemand die zn hart wil luchten?

uistraling is zeker het belangrijkste!,ik zou zeggen een beetje van allebei maar ik moet kiezen!

Uitstraling:yes:

of speel je liever op 'safe' door te vallen voor een bloedmooi meisje???

wie zegt dat dat "safe" is??

uitgaan op uitstraling is safer vind ik..

Dat ben k niet met je eens, uitstraling(een echte mystieke,dan)laat meestal nog wat te raden over, omdat je niet direct kunt zien wat voor type hij/zij is, en als je alleen echt kiest voor de looks, weet je meestal al wel ongeveer hoe iemand is...maar da's mijn mening

Ik zeg altijd dat ik op innerlijk val maar ik heb toch steeds weer een bloedmooie man 8)

Maar ik kijk wel eerst ff naar de uitstraling en dan naar karakter :)
Jullie happen nog erger als ik normaal gesproken doe...

dan ;)

Ik val op uitstraling :)
maakt me niet uit, als ze maar lief is voor mij...

Eeeh Topicstarter?

Als je me wat te zeggen hebt,kun je het ook gewoon hier doen hoor..Niet in een pbtje

Het zit je echt wel hoog merk ik :p

dat maak ik nog altjd zelf wel uit, zielig boerentrientje

Gooi het eruit meid :p

maak je geen zorgen, is allang gebeurd.moet jij trouwens je koetjes niet melken???

Toemaar

Goedzo

je bent mn rots in de branding, zijn we op de liefdadigheidstoer?heel aardig dat je me zo opvangt in deze gecompliceerde miscommunicatie. als jij nog een gevoel wilt delen, dan horen wij van praatgroep kansloze jongeren dat graag...

Nog niet klaar?

nee, moet dat dan?

Zeker niet

Ga gerust door :yes:

:d

waar zullen we t nu eens over hebben dan?

Dat laat ik aan jou over

nou, je hebt toch zelf ook nog wel iets wat je kwijt wilt neem ik aan?anders wordt het wel erg saai hoor!verras me maar :S

Nee ik zit niet met frustraties,jammer voor jou :yes:

nee hoor,is ook logisch eigenlijk. mensen die in n hutje op de hei wonen en niets gewend zijn kunnen alleen gefrustreerd zijn over zichzelf!en laat deze koeienvlaai daar nou juist helemaal geen probleem mee hebben, je vindt jezelf zoooooooooooooooooooooo geweldig, whahahaha!:kots:

Hutje op de hei :p

Wel relaxt,was dat maar zo
Kocht ik allemaal dieren enzo :yes:

Paarden,konijnen,nog meer katten,honden,geiten,fretten

:bounce:
Uitstraling...

hoop dat jongens dat ook leuk aan mij vinden want ik kreeg vandaag weer te horen dat van m'n uiterlijk ik het niet moet hebben...

:P

:o

uitstraling is veeeel belangrijker
dus Tazziegirl... er is hoop ;)

Uitstraling :jaja:

jaaa mar, gelukkig is je spiegelbeeld een goed surrogaat om die beestenboel te creeren, dus jij bent weer ff n paar uurtjes zoet!
ik kreeg vandaag weer te horen dat van m'n uiterlijk ik het niet moet hebben...

Kreeg dat van de zomer ook nog te horen... Maar het ligt er ook wel aan wie het zegt...;p

jaaa mar, gelukkig is je spiegelbeeld een goed surrogaat om die beestenboel te creeren, dus jij bent weer ff n paar uurtjes zoet!

Begin je weer ? :/

Nog niet alles kwijt blijkbaar

Ik ga lekker douchen

Toedeloeeeeeeeeeeeee

soow!het jaarlijks ritueel!geniet ervan! het spreekwoordelijke varkentje gaat gewassen worden!doe maar duur!
Mensen met een goede uitstraling vind ik automatisch mooi, val niet op standaard mooi. Moet kunnen zien hoe iemand, beweegt, praat, loopt, omgaat met anderen en dan kan ik pas bepalen of ik iemand mooi en aantrekkelijk vind, een foto zegt me bijv. heel weinig
Douche ze!!!!
*zwaait naar >mar<*

uitstraling = magie van een persoon!

ammer heeft helemaal gelijk!
[RelkutjuH] Pussylove

die foto van dat hoertje op je pro... ben jij dat?!?!?!?!

Ik ben geen hoer hoor!weet niet waar jij uit opmaakt dat ik zo zou zijn!als iemand sexy kleding en kinky laarzen draagt, is ze volgens jou gelijk een hoer?lekker kortzichtig ben jij!

je bent wel schaars gekleed he,
wie heeft die foto getrokken?
je moeder?

heb je die foto trouwens niet in een groter formaat :d :p