Partyflock

Forumonderwerp · 713381

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

ik vroeg me af, gaan de jongens hier meestal voor de uitstraling van n meid, of speel je liever op 'safe' door te vallen voor een bloedmooi meisje???

Joh ga toch weg met je hersenen je loopt er altijd zo mee te pochen dat ik denk dat je helemaal niet zo slim bent.

Joe wantz mee zoe lick ur ballzz :-D

Chris

:/

Joh ga toch weg met je hersenen je loopt er altijd zo mee te pochen dat ik denk dat je helemaal niet zo slim bent

mevrouw de receptioniste/secretaresse, ik studeer rechten.... :D
Maar wrm neem je me zo serieus als je me dom/arrogant vindt?

mike monk ik vind je dansende foto wel leuk (F)

Ik studeer rechten:vaag:

Kind!!

mevrouw de receptioniste/secretaresse, ik studeer rechten....

Heeeey,we hebben hier met "Legaly Blonde" te maken :d
laatste aanpassing
leuk met een : bah: tekentje? :@:@:@:@:@:@

als je al niet eens fatsoenlijk het woord universum kunt spellen/schrijven, betwijfel ik of je het recht hebt, anderen zo te noemen.
maargoed, ga lekker verder met standaard zijn, 'blond'doen en je haarkleur eer aandoen!
ik wens je veel geluk!!!mwoehahahaha
niesje in het regime tegen seks met bejaarden en oude barbies...

:'( joyce

ahhh niet huilen, je bent leuk ;)

Heeeey,we hebben hier met "Legaly Blonde" te maken

hehehe...uiteraard..
laatste aanpassing

uhhhhh uitstraling want de een lady met eenmooie uitsraling valt gewoon op !!

see you in hell, jij begrijpt het helemaal!

universum

ja ik zag net ook al dat ik het fout had gespeld, wist trouwens dat 1 van jullie er wel mee zou komen (standaard). Dat is ook de reden wrm ik geen Nederlands ben gaan studeren maar rechten. Snappie?

Ik zal me standaard haarkleur eer aan doen, en me standaard gedragen...
see you in hell, jij begrijpt het helemaal!

:yes:
noem dees topic naar: Miss Innocent is not so Innocent

:o niet waar, ik ben onschuldig :jaja:....
fijne dag joycy

Miss innocent is trying to be smart:yes:
*Niet meer volgen*

ciao

Het lijkt mij, als je rechten studeert, dat je op zn minst in het bezit dient te zijn van een abn-woordenschat. student rechten zegt echt niks, het is juist je algemene ontwikkeling die bijdraagt tot een correcte vocabulaire. misschien had je toch beter eerst nederlands moeten gaan studeren...

hahahaha ik doe me best....

*probeert*

shit weer mislukt...

Het lijkt mij, als je rechten studeert, dat je op zn minst in het bezit dient te zijn van een abn-woordenschat. student rechten zegt echt niks, het is juist je algemene ontwikkeling die bijdraagt tot een correcte vocabulaire. misschien had je toch beter eerst nederlands moeten gaan studeren...

Het zit je wel hoog of niet :d
laatste aanpassing

vertel mij dan eens wanneer ik het woordje universum nodig heb ik mijn rechtenstudie, of oordeel je op 1 spellingsfout dat ik Nederlands moet gaan studeren.
Want zelfs mijn docenten maken spellingsfouten :jaja:...

Ben zelf agente geweest. Heb een versnelde opleiding gedaan.
In die negen maanden tijd snelcursus rechten gehad, iig de belangrijkste dingen.

Studentjes recht moeten er 10 jaar over doen, dus wie is er hier nou slimmer.

zal jij onderhand wel gewend zijn, dat dingen mislukken, ik bedoel je kijk-ik-ben-bloedmooi-en-heb-ook-nog-eens-uitstraling-actie heeft blijkbaar niet het gewenste resultaat opgeleverd! sommige dingen moet je niet proberen, da's allemaal te hoog gegrepen voor jou...oh, wacht, misschien kan je er met je neus bij, die steekt toch al in de wind!!!

arm wicht
Ik ga toch echt voor de uitstraling, zie vaak zat mooie meiden die echt totaal op gaan in de massa, of helemaal leeg lijken te zijn...nee, geef mij maar een mooie heldere blik in de ogen.

Ben zelf agente geweest. Heb een versnelde opleiding gedaan.
In die negen maanden tijd snelcursus rechten gehad, iig de belangrijkste dingen.Studentjes recht moeten er 10 jaar over doen, dus wie is er hier nou slimmer.

Sorry hoor maar als je rechten studeert wil je denk ik geen agente worden (F) Ik denk ook dat je met jouw snelcursus geen advocaat ofzo kan worden.
En 10 jaar er over doen?? hahaha 5 jaar ook goed, met uitzicht op een goed salaris ;)

Ik ruik jaloezie

hahaha nee niet het gewenste resultaat, omdat hier mensen zijn die zo dom zijn om het serieus te nemen...hehehehe....

Ik vind het alletwee toch echt wel belangrijk!
Ben zelf heel erg kieskeurig!

Snoepie kicks ass!universum gebruik je in de context van de overtreffende trap bijv:......groter dan het universum, dat kan in allerlei dingen wel voorkomen hoor!maar genoeg gekletst, zullen we weer ff ontopic gaan en dat blonde nitwittertje bij het grofvuil zetten????

hoezo ben je kieskeurig dan Jlady???

grofvuil komt donderdag pas... :o (bij mij dan)
Noem eens een voorbeeld dan waar ik universum zou moeten gebruiken in mijn rechten studie?

Meiske wees gewoon blij met jezelf en ga vooral door met jezelf beter dan anderen te vinden, want dat siert je:s

En sorry hoor, maar ondanks dat ik maar een receptioniste ben en geen rechten studeer heb ik een heel leuk leven en ook een heel goed salaris.
En een hele leuke vent met daarbij ook nog een kanjer van een zoon.
Kortom mijn leven kan niet meer stuk:flower:

En dat heb ik allemaal zonder mezelf beter dan een
ander te vinden!!

zal jij onderhand wel gewend zijn, dat dingen mislukken, ik bedoel je kijk-ik-ben-bloedmooi-en-heb-ook-nog-eens-uitstraling-actie heeft blijkbaar niet het gewenste resultaat opgeleverd! sommige dingen moet je niet proberen, da's allemaal te hoog gegrepen voor jou...oh, wacht, misschien kan je er met je neus bij, die steekt toch al in de wind!!!

arm wicht

Jeetje,je laat je wel heel erg kennen :/
Kun je het nou echt niet hebben dat ze blond is en rechten studeert?

Het doet je iig wel veel :d
2 >mar<: je bent weer lekker op gang.....;)

Uiterlijk of uitstraling... Beide, het oog wil ook wat...;p
laatste aanpassing

En dat heb ik allemaal zonder mezelf beter dan een
ander te vinden!!

1 vraag: Wat probeer je nou te bewijzen?
eerst dat je slimmer bent, nu dat je gelukkiger bent?

2 >mar<: je bent weer lekker op gang.....

Idd:/
Heb de stofzuiger al klaar staan,moet nodig aan de slag :d

Ik probeer helemaal niets en ik hoef zeker niets te bewijzen.

Wie wil er hier nou wat bewijzen??

Ik ben een blondje dat nog rechten studeert ook:vaag:
Volgens mij ben jij degene die hier wat wil bewijzen.
En trouwens iedere kneus op pf kan zeggen dat hij/zij rechten studeert:s
laatste aanpassing

hoezo ben je kieskeurig dan Jlady???

Hahaha ik wil alles!
Iemand die er leuk uitziet, een leuke uitstraling heeft, die ook nog eens de goede kleding daarbij draagt, die ook nog eens aan tal van karaktereigenschappen moet voldoen! Hahaha geloof mij ik ben ontzettend kieskeurig en knap op ontzettend veel dingen af....

hahahaha leer mij mezelf kennen!in n discussie is het toch logisch dat het over en weer gaat, en ik wijs haar alleen maar haar plaats, ik kan gewoon niet tegen over-het-paard-getilde blondjes die zo'n hoge dunk van zichzelf hebben, en dan vervolgens met hersenloze posts zichzelf te kijk zetten.al zou ze weet ik veel wat studeren, ze heeft het hoog in dr bol, zonder dat ergens op te kunnen baseren, dus is ze voor mij gewoon een brainless blond barbie....
moet nodig aan de slag

Was me al ddlijk....
laatste aanpassing

Nou, jlady, met zo'n uiterlijk als jij mag je best kieskeurig zijn hoor!!!ben k ook best wel, neem geen genoegen met de eerste de beste goodlooking guy, de rest moet ook kloppen!!!en kieskeurig zijn is helemaal niet erg, jij gooit jezelf tenminste niet te grabbel, beetje hard-to-get, altijd strak plan meis!!!

hahahaha... ik vind het wel grappig...
Jullie happen nog erger als ik normaal gesproken doe...

en ik wijs haar alleen maar haar plaats,

Heb je echt niks beters te doen dan?

in n discussie

Welke discussie trouwens :/
Jullie happen nog erger als ik normaal gesproken doe...

Niets beters te doen op zaterdagmorgen...8)
laatste aanpassing

jaa stofzuigen :vaag:

:d