Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
als je al niet eens fatsoenlijk het woord universum kunt spellen/schrijven, betwijfel ik of je het recht hebt, anderen zo te noemen.
maargoed, ga lekker verder met standaard zijn, 'blond'doen en je haarkleur eer aandoen!
ik wens je veel geluk!!!mwoehahahaha
niesje in het regime tegen seks met bejaarden en oude barbies...
maargoed, ga lekker verder met standaard zijn, 'blond'doen en je haarkleur eer aandoen!
ik wens je veel geluk!!!mwoehahahaha
niesje in het regime tegen seks met bejaarden en oude barbies...
Het lijkt mij, als je rechten studeert, dat je op zn minst in het bezit dient te zijn van een abn-woordenschat. student rechten zegt echt niks, het is juist je algemene ontwikkeling die bijdraagt tot een correcte vocabulaire. misschien had je toch beter eerst nederlands moeten gaan studeren...
Het zit je wel hoog of niet
laatste aanpassing
zal jij onderhand wel gewend zijn, dat dingen mislukken, ik bedoel je kijk-ik-ben-bloedmooi-en-heb-ook-nog-eens-uitstraling-actie heeft blijkbaar niet het gewenste resultaat opgeleverd! sommige dingen moet je niet proberen, da's allemaal te hoog gegrepen voor jou...oh, wacht, misschien kan je er met je neus bij, die steekt toch al in de wind!!!
arm wicht
arm wicht
Ben zelf agente geweest. Heb een versnelde opleiding gedaan.
In die negen maanden tijd snelcursus rechten gehad, iig de belangrijkste dingen.Studentjes recht moeten er 10 jaar over doen, dus wie is er hier nou slimmer.
In die negen maanden tijd snelcursus rechten gehad, iig de belangrijkste dingen.Studentjes recht moeten er 10 jaar over doen, dus wie is er hier nou slimmer.
Sorry hoor maar als je rechten studeert wil je denk ik geen agente worden
En 10 jaar er over doen?? hahaha 5 jaar ook goed, met uitzicht op een goed salaris
Meiske wees gewoon blij met jezelf en ga vooral door met jezelf beter dan anderen te vinden, want dat siert je
En sorry hoor, maar ondanks dat ik maar een receptioniste ben en geen rechten studeer heb ik een heel leuk leven en ook een heel goed salaris.
En een hele leuke vent met daarbij ook nog een kanjer van een zoon.
Kortom mijn leven kan niet meer stuk
En dat heb ik allemaal zonder mezelf beter dan een
ander te vinden!!
En sorry hoor, maar ondanks dat ik maar een receptioniste ben en geen rechten studeer heb ik een heel leuk leven en ook een heel goed salaris.
En een hele leuke vent met daarbij ook nog een kanjer van een zoon.
Kortom mijn leven kan niet meer stuk
En dat heb ik allemaal zonder mezelf beter dan een
ander te vinden!!
zal jij onderhand wel gewend zijn, dat dingen mislukken, ik bedoel je kijk-ik-ben-bloedmooi-en-heb-ook-nog-eens-uitstraling-actie heeft blijkbaar niet het gewenste resultaat opgeleverd! sommige dingen moet je niet proberen, da's allemaal te hoog gegrepen voor jou...oh, wacht, misschien kan je er met je neus bij, die steekt toch al in de wind!!!
arm wicht
arm wicht
Jeetje,je laat je wel heel erg kennen
Kun je het nou echt niet hebben dat ze blond is en rechten studeert?
Het doet je iig wel veel
hoezo ben je kieskeurig dan Jlady???
Hahaha ik wil alles!
Iemand die er leuk uitziet, een leuke uitstraling heeft, die ook nog eens de goede kleding daarbij draagt, die ook nog eens aan tal van karaktereigenschappen moet voldoen! Hahaha geloof mij ik ben ontzettend kieskeurig en knap op ontzettend veel dingen af....
hahahaha leer mij mezelf kennen!in n discussie is het toch logisch dat het over en weer gaat, en ik wijs haar alleen maar haar plaats, ik kan gewoon niet tegen over-het-paard-getilde blondjes die zo'n hoge dunk van zichzelf hebben, en dan vervolgens met hersenloze posts zichzelf te kijk zetten.al zou ze weet ik veel wat studeren, ze heeft het hoog in dr bol, zonder dat ergens op te kunnen baseren, dus is ze voor mij gewoon een brainless blond barbie....
Nou, jlady, met zo'n uiterlijk als jij mag je best kieskeurig zijn hoor!!!ben k ook best wel, neem geen genoegen met de eerste de beste goodlooking guy, de rest moet ook kloppen!!!en kieskeurig zijn is helemaal niet erg, jij gooit jezelf tenminste niet te grabbel, beetje hard-to-get, altijd strak plan meis!!!