Partyflock

Forumonderwerp · 713381

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

ik vroeg me af, gaan de jongens hier meestal voor de uitstraling van n meid, of speel je liever op 'safe' door te vallen voor een bloedmooi meisje???

ik weet alles beter...

Jij bent gewoon leuk om te pesten, wordt zo lekker kwaad. :P

Inge

als jij DENKT dat k kwaad ben als k zeg waar t op staat, wat moet dat wel niet worden als iemand me echt pissed-off maakt?trek k je dan 'virtueel'achter je scherm vandaan om je een kopje kleiner te maken?whahaha laat me niet lachen, leuk joh, iemand die haar vooroordeel baseert op n stel uitroeptekens!ga zo door!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Volgens mij ram je nu echt op je toetsenbord als je typt. :P

Inge

als je ramt, ram je en als je typt,tik of toets je!

Er zijn reply's weggehaalt geloof ik.

Inge

ja, op jouw verzoek zeker!

Nee hoor, ik denk dat een admin heeft meegelezen.

Er zijn reply's van jou en mij weggehaalt.

Nou, ik ga lekker badderen.

Prettige dag Pure-Insanity. (meen ik hoor.) :)

Inge

hetzelfde,geniet ervan met je vriend!doei
(K)(K)(K)

Waarom zijn al mijn uitspraken nu ineens grijs??
Waarom zijn al mijn uitspraken nu ineens grijs??

tis een voorteken dat je met pensioen gaat bij PF...dus geniet nog maar ff tis zo over ;-P

je bent kleurenblind

Nou het zal allemaal wel:D

Snoepie: Stinkwijf...

Leuk dat je probeert te stoken...grafh**r!

He lekkere knoflook vreter:D

Goh zal partygirl leuk vinden dat je ineens zo onaardig bent geworden.

je moet gewoon niet lopen stoken, ik ken jou niet eens, als je tof wilt doen, moet je dat doen in mijn gezicht...

dat je ervan geniet iemand op zo'n manier te willen pakken, is goed...vooral doorgaan...

doe je goed!

*ps sterf aub*

ik ken jou niet eens

Ik haar ook niet :s

dat je ervan geniet iemand op zo'n manier te willen pakken, is goed...vooral doorgaan

Kreeftekop = Psycho :yes:
Een normaal mens geniet niet van zulke acties
laatste aanpassing

mmmzzz liefst natuurlijk een combi van uitstraling en uiterlijk... Maar ja vind zelf dat innerlijk ook een erg grote rol heeft...

Snoepie reageerd niet meer hahahaha :p

Jammer hoor..Dat je nou weer terug in je schulpje kruipt

Wel lachwekkend :d