Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Ja ik heb 9 jaar karate gedaan, paar keer nl en europees kampioen geweest, k ben nu 2 jaar gestopt ben nog steeds even gespierd, maar niet overdreven hoor.heb brede schouders en keiharde beenspieren, maar geen blokjesbuik ofzo.
en k ben soms onzeker, gewoon omdat ik nog nooit iemand gezien heb met dezelfde bouw. maarja, ik kan tenminste wel tegen n 'stootje'whahahaha ochtendhumor
en k ben soms onzeker, gewoon omdat ik nog nooit iemand gezien heb met dezelfde bouw. maarja, ik kan tenminste wel tegen n 'stootje'whahahaha ochtendhumor
dat vind ik fijn om te horen, bedankt! wil gewoon altijd net even iets anders zijn dan de rest, op feesten geen lonsdale+ruitrokje+kisten, maar n hotpants of kort zwart rokje, mooi truitje en kisten!
ik word er gewoon ziek van dat iedereen maar aan het standaard ideaalbeeld moet voldoen, ik ben een levensgenieter, hou van lekker eten(dat gaat er dan ook wel weer af op zijn tijd)en ben wel heel happy met mn ogen, ik ben wat forser, en niemand gelooft me als k zeg wat k weeg, maar dat zijn spieren en die gaan van zn-lang-zal-ze-leven niet weg!
ach, zolang ik mezelf ben en dat ook uitstraal, kom k vaak beter op mensen over dan van die omhooggevallen B&B's, want die lopen er allemaal hetzelfde bij, en dan gaat toch ook wel eens vervelen. sorry, heb n beetje een praatkick...
ik word er gewoon ziek van dat iedereen maar aan het standaard ideaalbeeld moet voldoen, ik ben een levensgenieter, hou van lekker eten(dat gaat er dan ook wel weer af op zijn tijd)en ben wel heel happy met mn ogen, ik ben wat forser, en niemand gelooft me als k zeg wat k weeg, maar dat zijn spieren en die gaan van zn-lang-zal-ze-leven niet weg!
ach, zolang ik mezelf ben en dat ook uitstraal, kom k vaak beter op mensen over dan van die omhooggevallen B&B's, want die lopen er allemaal hetzelfde bij, en dan gaat toch ook wel eens vervelen. sorry, heb n beetje een praatkick...
Harm is trouwens een vette naam, hoor je niet zo vaak..
Trouwens, ik ben ook alleen maar aanwezig als mijn overvolle agenda het toelaat(whahahaha,bullshit)!
maar soms zit k het weekend bij mn pa of ma, dus dan ben k even uit de lucht *** doe trouwens alsof je thuis bent haahha ohnee nu word k echt erg!
Trouwens, ik ben ook alleen maar aanwezig als mijn overvolle agenda het toelaat(whahahaha,bullshit)!
maar soms zit k het weekend bij mn pa of ma, dus dan ben k even uit de lucht *** doe trouwens alsof je thuis bent haahha ohnee nu word k echt erg!
je bent wel leuk om te zien, miss innocent, maar nix echt aparts, als je begrijpt wat k bedoel. geen kritiek ofzow, maar k bedoel met uitstraling echt de manier waarop iemand me aankijkt, dan moet er iets gebeuren...waarom loop je trouwens met je hoofd in de wolkjes? als je dat van jezelf vindt, is er weinig plaats voor zelfkritiek, terwijl je er wel nog beter van zou kunnen worden qua uitstraling, is all1 maar 1 tip hoor!verder no nonsense
zo ken ik er eentje, waar haar dag verknald is als er n nep-nagel afgebroken is, ze voelt zich te goed voor iedereen dus ze doet alleen aardig tegen degenen die, volgens haar, van hetzelfde niveau zijn. uiterlijk kijk je wel het eerst naar, maar eigenlijk zou je dat al niet eens meer op moeten vallen als je bijvoorbeeld betoverd wordt door een mysterieuze blik.
Dan denk ik altijd:so heej, die wil k wel beter leren kennen, daar valt wat te raden, en dat heb k absoluut niet met die barbies...
Dan denk ik altijd:so heej, die wil k wel beter leren kennen, daar valt wat te raden, en dat heb k absoluut niet met die barbies...
maar bewaar je tips lekker voor jezelf dan!!!
Nee,want het komt allemaal heel onduidelijk over zonder hoofdletters.
shift; alleen als er een naam achter 'meneer'zou staan, maar hier is het als lijdend voorwerp bedoeld dus kan het met een kleine letter!
Waar heb je het over??
meneer wijst me even op het betreurende feit dat ik een apostrof vergeten ben!
Ik ben geen meneer!!
laatste aanpassing
je bent wel leuk om te zien, miss innocent, maar nix echt aparts, als je begrijpt wat k bedoel. geen kritiek ofzow, maar k bedoel met uitstraling echt de manier waarop iemand me aankijkt, dan moet er iets gebeuren...waarom loop je trouwens met je hoofd in de wolkjes? als je dat van jezelf vindt, is er weinig plaats voor zelfkritiek, terwijl je er wel nog beter van zou kunnen worden qua uitstraling, is all1 maar 1 tip hoor!verder no nonsense
ik ben wel apart er is er namelijk maar 1 die er zo uit ziet als ik, dus in mijn oniversium ben ik de mooiste (lees in MIJN) !
Ik loop niet in de wolken ik spreek de realiteit...
Ik ben hier niet om complimentjes te vangen zoals jij
blond ofzo? meneer wordt hier sarcastisch bedoeld, zo van hey meneer, jij weet het weer beter(denk je althans), so don't flatter yourself. lekker boeiend die hoofdletters, je kan het toch lezen, daar gaat het om. anders moet je maar lid worden van de 10 voor taal-vakbond ofzo. 2 miss innocent: je spreekt de waarheid of HEBT het over de realiteit. en weer een nieuwe ontdekking:een nieuw universum met maar 1 egotripper!jammer he, dat die wekker 's ochtends afgaat en je tot de conclusie komt dat je een barbie-next-door bent???