Partyflock

Forumonderwerp · 713381

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

ik vroeg me af, gaan de jongens hier meestal voor de uitstraling van n meid, of speel je liever op 'safe' door te vallen voor een bloedmooi meisje???
beetje onzeker?
als het klikt is het okee.. zoniet.. dan misschien hooguit een 1 night stand..

IK vind uitstraling, uiterlijk en het inerlijk allemaal belagrijk.
als dat allemaal een beetje gelijk is, dan is het goed!!!

2 mickey: waaruit maak je op dat k onzeker zou zijn?
ik denk dat elk persoon die een beetje met beide benen op de grond staat, wel onzekerheden heeft.
zeker als je tegenwoordig lekker stevig en gespierd bent, en er allemaal van die sprieten het zogenaamde rolmodel moeten gaan uithangen....
In eerste instantie op uiterlijk en een beetje op uitstraling...
Maar eerlijkheidshalve meer op uiterlijk...

Je zou dus eerder voor het bloedmooie meisje gaan, i.p.v. dat minder supermodelachtig meisje, die een hele aparte blik in haar ogen heeft???
wat vind jij belangrijk aan een meisje haar uiterlijk?
Eigenlijk let ik t meest op ogen, gezicht, figuur en haar...

Ze moet definitly mooie ogen hebben en mooi haar...

Ook een lief gezicht en een mooi figuur...

Hoewel dat verschilt paar vrouw uiteraard het moet wel bij haar passen...
denk dat ik het opmaak uit de text die je neerzetten in je openings bericht?

jij bent breed en gespierd?
das weer eens wat anders..
vind ik persoonlijk erg mooi hoor.. (y)

Ja ik heb 9 jaar karate gedaan, paar keer nl en europees kampioen geweest, k ben nu 2 jaar gestopt ben nog steeds even gespierd, maar niet overdreven hoor.heb brede schouders en keiharde beenspieren, maar geen blokjesbuik ofzo.

en k ben soms onzeker, gewoon omdat ik nog nooit iemand gezien heb met dezelfde bouw. maarja, ik kan tenminste wel tegen n 'stootje'whahahaha ochtendhumor

volgens mij ben jij trouwens echt GROOT...
hehe.. valt wel mee hoor.. 1.92 ofzo..
hij (die naast me op de foto staat)is nogal kleiner dan mij

en geloof me.. onzeker is niet nodig.. ook al val je niet in de catagorie BARIE-girl

(y)

dat vind ik fijn om te horen, bedankt! wil gewoon altijd net even iets anders zijn dan de rest, op feesten geen lonsdale+ruitrokje+kisten, maar n hotpants of kort zwart rokje, mooi truitje en kisten!

ik word er gewoon ziek van dat iedereen maar aan het standaard ideaalbeeld moet voldoen, ik ben een levensgenieter, hou van lekker eten(dat gaat er dan ook wel weer af op zijn tijd)en ben wel heel happy met mn ogen, ik ben wat forser, en niemand gelooft me als k zeg wat k weeg, maar dat zijn spieren en die gaan van zn-lang-zal-ze-leven niet weg!

ach, zolang ik mezelf ben en dat ook uitstraal, kom k vaak beter op mensen over dan van die omhooggevallen B&B's, want die lopen er allemaal hetzelfde bij, en dan gaat toch ook wel eens vervelen. sorry, heb n beetje een praatkick...
no thanks :)

HOTPANTS?!? :kwijl:

sorry hoor.. moest ff :bloos:
das nou NET het enige kledingstuk dat ik echt ONWIJS kickuh vind :p

en lulkick is niet erg.. je klets maar een eind weg hoor..
k'zal je effe adden als je dat goed vind :)

hij is bezegeld!welcome to the mysterious world of Denise....
hahaha..
welcome in the nightlife of harm..
ohh okee ik draai onregelmatige diensten, dus ben er ook wel eens NIET hoor :p
laatste aanpassing

Harm is trouwens een vette naam, hoor je niet zo vaak..
Trouwens, ik ben ook alleen maar aanwezig als mijn overvolle agenda het toelaat(whahahaha,bullshit)!
maar soms zit k het weekend bij mn pa of ma, dus dan ben k even uit de lucht *** doe trouwens alsof je thuis bent haahha ohnee nu word k echt erg!:S

Ik bied 5 euries :/
laatste aanpassing

en een stoomcursus nederlands denk k...
Ik ga voor uitstraling.

denk k...

Voor jou :yes:

gutgutgut, meneer wijst me even op het betreurende feit dat ik een apostrof vergeten ben! het gaat niet om interpunctie, maar om de spelling!!!de t is weggehaald zie ik, klasse! en nou geen gedonderstraal gewoon leuk doen en lief zijn...:P

de t is weggehaald zie ik, klasse!

Ik was net wakker,dan mogen er fouten gemaakt worden :yes:

meneer
:vaag: :vaag:

Tip: shift toets :)

shift; alleen als er een naam achter 'meneer'zou staan, maar hier is het als lijdend voorwerp bedoeld dus kan het met een kleine letter!
fouten zijn menselijk, maar bewaar je tips lekker voor jezelf dan!!!
en niet chagrijnen anders kom k je topickat stelen...

ik ga voor het smoeltje,dus uitstraling,de rest krijg je er bij

Ik heb het beide ;p

Huh? wat ruik ik?

Kapsones je ruikt het goed (Y)
Jij kan het hebben hoor Miss Innocent :kwijl:

Ok, gelukkig maar ik dacht al dat er wat mis was met mn reukvermogen. :p Ik heb ook uiterlijk en uitstraling :jaja: niet veel goeds van beide hoor :p

je bent wel leuk om te zien, miss innocent, maar nix echt aparts, als je begrijpt wat k bedoel. geen kritiek ofzow, maar k bedoel met uitstraling echt de manier waarop iemand me aankijkt, dan moet er iets gebeuren...waarom loop je trouwens met je hoofd in de wolkjes? als je dat van jezelf vindt, is er weinig plaats voor zelfkritiek, terwijl je er wel nog beter van zou kunnen worden qua uitstraling, is all1 maar 1 tip hoor!verder no nonsense

Met een leuk uiterlijk maak je een goede eerste indruk, maar ik wil toch iets meer.
Vrouw moet toch wel rationeel kunnen denken en wat bagage bezitten.
En dan kan ze nog zo mooi zijn ....als ze 9 van de 10 keer een pest humeur heeft is daar ook niet veel aan.
uitstraling en uiterlijk :D
mickey'D, al dames hier gevonden ? :p

zo ken ik er eentje, waar haar dag verknald is als er n nep-nagel afgebroken is, ze voelt zich te goed voor iedereen dus ze doet alleen aardig tegen degenen die, volgens haar, van hetzelfde niveau zijn. uiterlijk kijk je wel het eerst naar, maar eigenlijk zou je dat al niet eens meer op moeten vallen als je bijvoorbeeld betoverd wordt door een mysterieuze blik.
Dan denk ik altijd:so heej, die wil k wel beter leren kennen, daar valt wat te raden, en dat heb k absoluut niet met die barbies...

maar bewaar je tips lekker voor jezelf dan!!!

Nee,want het komt allemaal heel onduidelijk over zonder hoofdletters.

shift; alleen als er een naam achter 'meneer'zou staan, maar hier is het als lijdend voorwerp bedoeld dus kan het met een kleine letter!

Waar heb je het over??

meneer wijst me even op het betreurende feit dat ik een apostrof vergeten ben!

Ik ben geen meneer!! :/
laatste aanpassing

je bent wel leuk om te zien, miss innocent, maar nix echt aparts, als je begrijpt wat k bedoel. geen kritiek ofzow, maar k bedoel met uitstraling echt de manier waarop iemand me aankijkt, dan moet er iets gebeuren...waarom loop je trouwens met je hoofd in de wolkjes? als je dat van jezelf vindt, is er weinig plaats voor zelfkritiek, terwijl je er wel nog beter van zou kunnen worden qua uitstraling, is all1 maar 1 tip hoor!verder no nonsense

ik ben wel apart er is er namelijk maar 1 die er zo uit ziet als ik, dus in mijn oniversium ben ik de mooiste (lees in MIJN) !
Ik loop niet in de wolken ik spreek de realiteit...
Ik ben hier niet om complimentjes te vangen zoals jij (F)
Miss Innocent, ik ben een Nederlander dat al me leven op kreta woont

k kan zeggen dat je mooi uit ziet.
maar wat hiervooor werd verteld was goed.

je ziet er uit als een "gewoone" dame.

verder als je van "binnen" ook (Y) bent
dan ben je (Y)(Y)(Y)

Niks van aantrekken. ze is toch vaag in haar kop aan die lange verhalen te zien. :jaja:

Hahahaha Mike de monk :respect:

Sommige dames hebben hier wel een hele dunk van zichzelf.

En laat eigendunk nou net dat gene zijn dat je heel lelijk maakt.

*wist niet dat mensen me zo serieus namen*

Tuurlijk ben ik "gewoon" ben 1 van de blonde sloeries waar er al genoeg van zijn..8)
Maar goed dat neemt niet weg dat ik slimmer ben dan het gemiddelde blondje ;p

blond ofzo? meneer wordt hier sarcastisch bedoeld, zo van hey meneer, jij weet het weer beter(denk je althans), so don't flatter yourself. lekker boeiend die hoofdletters, je kan het toch lezen, daar gaat het om. anders moet je maar lid worden van de 10 voor taal-vakbond ofzo. 2 miss innocent: je spreekt de waarheid of HEBT het over de realiteit. en weer een nieuwe ontdekking:een nieuw universum met maar 1 egotripper!jammer he, dat die wekker 's ochtends afgaat en je tot de conclusie komt dat je een barbie-next-door bent???
ps. k woon 5min ver weg van chersonissos!
soms ben ik het echt zat dat iedereen op elkaar lijkt!

wel leuk om nederlanders op kreta te zien
lekker chicks van Nederland (vriendin ook)

en ook zweedse chicks!

Rel kutje blijf aub jezelf en doe zeker geen moeite om een barbiepop te zijn!!

Heb liever wat vlees aan de botjes dan dat ik me eten eruit moet kotsen.:vaag:

Sommige dames hebben hier wel een hele dunk van zichzelf.

En laat eigendunk nou net dat gene zijn dat je heel lelijk maakt.

dit bedoelde ik dus met het gemiddelde domme blondje...8)
Monk (L) Miss Innocent

een nieuw universum met maar 1 egotripper!jammer he, dat die wekker 's ochtends afgaat en je tot de conclusie komt dat je een barbie-next-door bent???

Ja maar wel een barbie met hersenen... :bounce:

lekker boeiend

Idd vind ik ook,maar hoor wie het zegt

en een stoomcursus nederlands denk k

;)
Miss.. wat vind je van mij?
zie ik er leuk uit? :$

http://www.stolenmonk.com/web/mikestar.jpg
http://www.stolenmonk.com/web/mike.jpg

Wat een topic weer hehehe

Chris