Ga idd eens tracks van het Cenobite label checken ofzo, want dat is namelijk trancecore....wat ook nog kan is Bionic 1, 2 en 4...die zijn ook in die richting.
Ga je idd eens verdiepen in iets, ipv van gewoon loze termen te noemen, terwijl je niet eens weet waarover je lult eigenijk.
gelukkig zijn er mensen als Tristan, Rutger, Gio enzo, die wel weten hoe het zit.
om maar even on-topic te komen...geen van beide! unleash the beast in een geinige track maar meer ook niet, en Prednison attack is vet, maar komt nu echt me neus uit na 1,5 jaar...
Jep trancecore, daar is wel een site over te vinden. Volgens mij is die ook van Ferox en de rest. Dat is best nog wel een goede hc stroming, alhoewel ik sommige toch te happy vind.
Ferox & Ki-Real Damn People
luister dat nr maar dat is trancecore, op zich nog niet eens zo'n slecht nr! Ik vind trouwens de benaming trancecore een btje fout maar goed..
Unleash the beast is gewoon heeele zwakke hc, en mag dan ook wel gewoon een slappe naam gegeven worden: hoe zullen we t noemen??
Maar goed over prednison attack, <<< natuurlijk 10000000x beter.
Ferox & Ki-Real Damn People
luister dat nr maar dat is trancecore, op zich nog niet eens zo'n slecht nr! Ik vind trouwens de benaming trancecore een btje fout maar goed..
Unleash the beast is gewoon heeele zwakke hc, en mag dan ook wel gewoon een slappe naam gegeven worden: hoe zullen we t noemen??
Maar goed over prednison attack, <<< natuurlijk 10000000x beter.
Kan me er op zich in vinden dat mensen de muziek a la korsakoff in het trancecorehoekje drukken.
Ik zelf doe dat soms ook wel eens.
Trancecore was toendertijd Cenobyte, dat weet ik ook, maar trance was toen ook nog heel anders. Ik weet niet of je de muziek die op immortality stond trance kunt noemen, maar daar leek het wel wat op(kwam ook bij dezelfde plek weg) als ik me dat goed herinner.
Nou is de hedendaagse trance heel anders dan toen, net als de hardcore van nu en lijken de melodiën op die van hedendaagse trance, dus dat ze die soort trancecore noemen is toch niet meer dan logisch..?
Het probleem zal waarschijnlijk zijn dat DIE substroming binnen de hardcore een eigen naam moet houden en dat vind ik eigenlijk ook meer dan terecht, maar dan hadden ze er toen eigenlijk een originelere naam voor moeten verzinnen. Iets verder vooruitkijken, net zoals die muziek zn tijd ver vooruit was...
Ik zelf doe dat soms ook wel eens.
Trancecore was toendertijd Cenobyte, dat weet ik ook, maar trance was toen ook nog heel anders. Ik weet niet of je de muziek die op immortality stond trance kunt noemen, maar daar leek het wel wat op(kwam ook bij dezelfde plek weg) als ik me dat goed herinner.
Nou is de hedendaagse trance heel anders dan toen, net als de hardcore van nu en lijken de melodiën op die van hedendaagse trance, dus dat ze die soort trancecore noemen is toch niet meer dan logisch..?
Het probleem zal waarschijnlijk zijn dat DIE substroming binnen de hardcore een eigen naam moet houden en dat vind ik eigenlijk ook meer dan terecht, maar dan hadden ze er toen eigenlijk een originelere naam voor moeten verzinnen. Iets verder vooruitkijken, net zoals die muziek zn tijd ver vooruit was...
Hoe durf je deze vraag te stellen???
Prednison heb ik dan al wel heel vaak gehoord, maar Unleash the Beast is gewoon een kutnummer!!
Dus Prednison Attack!!!!
Prednison heb ik dan al wel heel vaak gehoord, maar Unleash the Beast is gewoon een kutnummer!!
Dus Prednison Attack!!!!
laatste aanpassing