Partyhardy246 oktober 2004 16:29ik hoorde op humanoize dat er vanavond uitgezonden zal worden een hardcore progamma ofzow op bnn wie weet daar nmeer over mzzls
Artiest Brutus Terroristicus8 oktober 2004 18:18haha prachtig dit... enne... dit is gelukkig BNN, als het Nova was dan had ik 't ook niet grappig gevonden...
Summy8 oktober 2004 18:37precies, ik snap niet waarom iedereen zich zo druk zit te maken over die presentator, je moet het gewoon van de andere kant bekijken. ik moest er wel om lachen, gebruiken jullie drrruuugs?, en zijn kop toen die gast zei dat hij wat op had het is bnn, niet een een of andere actualiteit programma!
d-russo25 november 2004 13:43vanavond komt er ook iets over een gast die hardcore maakt, en pas ze eerste plaat heeft uitgebracht het elftal of zo heet het op bnn
25 november 2004 18:10"Waar is dit eigenlijk voor?" "I love the betuwe" " achtentachtig punt WAT?" "TIS VOOR TV!!" "ow" die gozer kreeg volgens mij net een inslag hehehe
Chanthall25 november 2004 20:28*zit het nu te kijken* omg ... 'iedereen heeft 't' OJA?! wat een figuren zeg ... pfoe
d-russo2 december 2004 18:43vanavond komt er ook iets over een gast die hardcore maakt, en pas ze eerste plaat heeft uitgebracht het elftal of zo heet het op bnn ja das vanavond dus (vorige week was er voetbal)