Partyflock

Forumonderwerp · 712282

en daarmee bedoel ik dat een dj een volledig verkeerde set draait die niet past bij het feest, de stroming in de hal, de tijd waarom hij/zij geboekt is etc. (andere redenen mogen ook, mits onderbouwd uiteraard:))

Ik nomineer Dana als afsluiter in de hardhouse tijdens impulz eind 2003 na proteus, ze voldeed aan alle 3 de voorwaarden.

overigens is udc partly to blame, zij neemt immers een zak platen mee en weet van niets (al zou wat voorbereidend en onderzoekend werk naar haar voorgangers van enig professionalisme getuigen) en gaat maar draaien...
Zamruel op Requiem...het concept van die avond was, hard, duister en experimenteel, maar voor zover ik die set heb mogen aanschouwen was het toch echt te mainstream wat ie draaide :(
Iedereen op afgelopen Mindcontroller. Ongeveer.
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
- First Base op Houseparty One (op een progressive feest zo ik geen Hardhouse dj boeken, dus de schuld lag bij de organisatie)

En het voorbeeld van Miech, Dana was erg teleurstellend. Een anticlimax van 1000%
Afgelopen nature one...

Eerst op Vrijdag Rush om 9 uur in Century Circus en op zaterdag Pet Duo om 9 uur in CC :vaag:

Alles kapot rond die tijd is niet goed.
Eerst techno (billy nasty/cari lekebush) en vervolgens hardstyle. Tijdens de set van Cari was het afgeladen met hardstylers die zich echt geen raad met die muziek wisten . Techno en hardstyle moet je ook gescheiden houden

Mee eens, wat een afknapper was dat. Voor ons was de avond eigelijk al voorbij omdat we als het ware 'in een gat vielen'. In de Duistland tent zou er ook techno gedraaid worden, maar Frank Lorber draaide niet hard genoeg om de main op te vangen. Jammer, en een blunder van jewelste.

Dat was niet de eerste keer dat ik na techno ineens op hardstyle werd getrakteerd. Wat ook afknappers zijn zijn DJ's waarbij je verwachtte dat ze industrial zouden draaien en ineens met manistream op de proppen komen. Slecht.:/

andere set:

jp na lab4 tijdens een HQ paar maanden terug

was goede set, maar paste gewoon totaal niet na het trancy gestoom van lab4 (ja ik weet het, lab4 sluit nooit af)