Partyflock

Forumonderwerp · 711948
Soms is de zondag saai.... Maar gisteren een super zondag ook gehad. Eerst in Nijmegen en daarna op de Waalkade naar de kroeg:D:D Later kwam er nog een hele groep vrienden... veel gelachen en lol gehad:D:D
Maakt het hele weekend nog beter dan het al was....

Veel mensen op zondag naar de kroeg??

meestal hele zondag beetje uitrusten!
en eerst uitslapen tot een uurtje of 4-5
maarja we zijn meestal ook pas rond 10-11 uur thuis van een feest

en dan sávonds meestal bij vrienden hangen

of zoals afgelopen zondag dat we pas om 15uur thuis waren van de zino's toen was het alleen maar slapen daarna
ja het was zeker vet zondag zeker vaker doen gr dave
Met jou altijd Hyper Hyper:P
Dat weet je toch :D

Afgelopen zondag was erg gezellig!

Eerst naar het stadion geweest en daarna naar een Free Fight Gala.
He T Time dat ziet er ook gezellig uit voor een zondag...:P

Ja ik heb een seizoenskaart zodat we op zondagen naar het stadion kunnen... Zijn bijna alle wedstrijden op za.avond:(

Ik heb zondag altijd nodig om bij te komen en vaak heb ik dan ook geen zin om op te maken enzo. Dus blijf ik lekker thuis, en een dvdtje kijken is dan wel het lekkerst.

Heerlijk blijven liggen tot een uurtje of 1... douchen,eten en om half 3 een potje voetballen!! FF de laatste energie eruit!! en 's avonds ff naar de kroeg... en het zondagje is weer gevuld!!

Goudlokje 5 oktober 2004 15:19
He T Time dat ziet er ook gezellig uit voor een zondag..

Dat is het idd. D'r komen toch elke zondag tussen de 100 en 200 mensen op af. Altijd een goed sfeertje, dus altijd lagguh om ff na te ouwehoeren over het weekend.

Nee, k heb zondag meestal een kater van al die drank en daar is zondag een mooie dag voor;)
Zondag meestal na een korte nachtrust een lekker potje voetballen. Vervolgens met het hele elftal een pilsje in de kantine drinken. 1 voor 1 druipen de mensen dan weer af.
Tegen de tijd dat ik er ook genoeg op heb ga ik naar huis, bestel een pizza'tje of wat chinees, eventueel met de overgebleven mensen, en soms alleen.
Daarna lekker in bedje liggen, in slaap vallen en me de hele maandag brak voelen.
Bij mij is dus de MAANDAG meestal saai

He sweetygirl, Als je geen zin heb om zin te maken.. wil ik je wel komen vermaken :9