Partyflock

Forumonderwerp · 711768

Wat vinden jullie van de nieuwe mode

broek in schoenen :S

Ik vind het walgelijk

Niet mijn smaak.

Inge

geen gezicht
Ik vind het er niet uitzien...

Ach jezus praat me dr nie van..kwam laatst n vrouw van mwa 30 ong binne..had ze van die sneeuwschoene zeg maar van die eskimo dinge (BLEHH!!) aan en dr broek erbij in gepropt:S:S ziet dr toch nie uit joh..je schoenen zitten ONDER te broek nie erin:S:P
laatste aanpassing

whahahaaa LELIJK!! :yes:
Wat Vinden jullie van broek in schoenen :S

kan best.. :jaja:

als je aan t paardrijden bent ofzo (6)

broek in laarzen vind ik geen gezicht...

maar smaken verschillen eh
nieuwe mode

Whehe, het is niet nieuw, het is cker al wel een jaar "in" ;)

OT: Ik vind het mooi
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Het is zeker niet nieuw nee, bijna elke meid heeft da!!!

Bij sommige is het wel mooi, maar zeker niet bij iedereen!!
dan hebben ze ook nog allemaal zon ponnykapsel, kan ook zeer geil zijn hoor, maar hoeft ook niet iedereen te hebben!!
Want eigenlijk ziet dat er dan wel erg paard-achtig uit!!

achjaaah...
ik vind er echt weinig aan hoor. of het nou mode is ofni.:no:
Is niet nieuw hoor... Alleen nu lopen er wat meer mensen mee. Vorig jaar was het al een trend, maar dan met heel andere soort laarzen (leren puntlaarzen), nu met veel suède en sloplaarzen. Maar ik vind het te gek (y).
Het gaat weer net zoals in het begin met puntlaarzen: iedereen vind het nix, en na verloop van tijd is men er aan gewend en vind met het wel mooi...

Who cares :vaag:
stelletje achterbijvers!!! wacht maar over een half jaartje vinden jullie het allemaal mooi, iig geaccepteerd!!!

:respect:
wat vinden jullie van mensen met NL in hun naam?
Ik vind het zielig en achterlijk en een verkapte vorm van wazisme

:[

ik vind het echt het meest kansloze en lelijkste wat er op dit moment is.

echt te lelijk voor woorden

te lleijk voor woorden echt waar :S bleeegh net paardrij kutjes allemaal
mij niet uilachen he dan samantha...

neej joh jij bent e rwel zo'n typetjuh voor;) ook al vind ik het nie tmooi het staat jouw wel meissie:)
bij sommigen staat het (y)

je moet wel een goeie broek ervoor aan hebben en ook mooie laarzen erbij...
en de goeie benen ervoor hebben...

bij anderen staan het nl totaal niet.
ligt er dus een beetje aan
Bij Wendy staat het dus WEL (Y) :$
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Nou ik vind het eerlijk gezegd best mooi staan :)

Maar zeer zeker niet bij iedereen! (Lees: Vrouwen van boven de 90 kilo):bloos:

Sorry maar het ziet er bij de meesten dus echt NIET uit!!:) En over een tijdje vind ik dat nog steeds zo!!! Echt zooo lelijk!!

Als je gaat paardrijden, dán doe je je broek in je laarzen jahh....whaha....Anders ziet het er echt niet uit :no:
whaha k wist niet dat t mode was
maar als k mn kisten aan doe dan heb ik mn broek er wel in :P whaha nouuuu hoor k er weer helemaal bij :p

En dan heb je ook nog van die dozen erbij die denken dat ze met de mode meelopen...:no: lopen ze met zo'n broek die heel wijd uitloopt en die stoppen ze dan in van die laarzen waarvan je denkt... hmmm die trekt me moeder aan...
achja moeten ze ook zelf weten ze lopen alleen voor lul :P

vind het lelijk... t maakt je kuite bij sommige veel dikker dan dat ze eigelijk zijn.....
uhmm... ik loop er ook mee...
maar meestal alleen als ik uit ga... k draag zoveel maar tog het meetste me nike's

Tja iedereen kan op elkaar gaan lopen zeiken dat diegene voor lul loopt.. maarja dat bepaalt diegene zelf toch? Beetje jammer dat er gelijk weer op gezeikt word..

en ja, ik draag het ook zo, ik heb schijt aan iedereen, tis toch mijn leven ofnie :[
Tja ieder zijn/haar mening he!

en ja, ik draag het ook zo, ik heb schijt aan iedereen, tis toch mijn leven ofnie

:yes:
ik vind het der niet uit zien
Artiest Mount
~RIANNE~ :respect: ;p

maar ik vind het wel leuk staan, en iedereen moet gewoon lekker dragen wat hij/zij leuk vind :yes:
laatste aanpassing
Nieuwe mode? Was 't een zware steen of viel 't mee?

lekker warm, geen tocht :)
Ik heb dr geen problemen meej
ik vind het niet lelijk
doe het zelf ook alleen laatste tijd nijg ik wel weer meer naar me nikes

onder welk graspolletje heb jij al die tijd gelegen? weet je hoe lang geleden dat "in" was..

boeren zijn dat gewoon
ik vind het niks aan, vind de mode van nu toch al geen reet aan :(

Ik vind het onwijs lelijk!
Diva, wat heb je geile puntschoenen aan op je foto:P

iedereen loopt ermee tegenwoordig!

Vind het niet lelijk staan ofzo, maar wordt meteen zo afgezaagd, omdat iedereen er mee loopt!

(k)

kvind et nie mooi, vooral als je van die korte pootjes hebt, maja iedereen moet zelf wete wattie aandoet.. ;)
waar trek je anders je rubberlaarzen voor aan? om je broek alsnog smerig te maken? Stampen in de plassen hoort met je broek erin hoor!
Afschuwelijks, Braakneigend,...
Waarom doen die nalopers altijd mee met de mode ook al ziet het er gewoon zielig uit :nee:

iedereen doet indirect met de mode mee...want de meeste winkels hebben elk jaar een nieuwe collectie
maar ik geloof niet dat je broeken kan kopen waar de laarzen bij aan genaait zijn

haha...nee daar heb je gelijk in :d