Partyflock

Forumonderwerp · 711599

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

ik ga vanavond aan de ghb weet iemand wat leuks er mee of zeg je liever nee thanx!
een geil halfbloed je op zijn tijd of niet dan??:D
als je weinig neemt word je geil, neem je te veel ga je spacen. En altijd rustig drinken, is heavy shit, niet om mee uit te sloven.

NEE!!!! :[ ik zou zeggen doe het niet/nooit meer!!! ik ben er bijna mn broer mee verloren :(
het kan een tijd goed gaan en dan ineens fout en dan is t vaak ook goed fout, pas er aub mee op!!!
Nee ben er helemaal mee gekapt
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Alcohol en GHB -> erg gevaarlijk, alcohol versterkt de werking van ghb ...(5 tot 10?) keer.

XTC en GHB -> kan je GHB beterverdragen omdat xtc juist activerend is en ghb juist het tegenovergestelde.

En als je met 1, of nog beter 1/2 buisje begint en dan langzaam op drinkt, en jezelf goed in de gaten houden (je weet zelf het beste wat je voelt, ook op zo'n moment is mijn eigen ervaring) dan is de kans aanzienlijk kleiner dat het fout gaat.

Ennuh mocht je het gevoel hebben te willen slapen, NIET doen!!! Vraag des noods aan vrienden om je wakker te houden. Probeer ten alle tijden als je teveel op hebt om wakker te blijven. Al kan dat dan wel erg moeilijk zijn.
Vraag des noods aan vrienden om je wakker te houden

Ik hoorde dus dat dat juist fout is.
Als iemand een slaapkick heeft moet ie gewoon rusten. Op een feest is dat natuurlijk schandalig als je gaat pitten.