Partyflock

Forumonderwerp · 711361

wie kijkt er net zoals mij erg uit naar dit spel? het komt aankomende vrijdag (8 oktober) uit. heb m al gereserveerd en zal volgend weekend helemaal niks doen behalve achter mn x-box hangen

wat websites:

http://www.fablefan.nl/
http://www.fable-game.com/

:yes: alweer een Fable slachtoffer :yes:

ben ik ff blij dat ik een x-box heb :yes: (en een cube)
:lief: echt zoooooooooooooooo mooi dit spel,zit nu net bij de 'heroes guild'

Hehe, ja muziek maakt duidelijk een spel.

Net als goeie muziek bij een film al de helft is.

Ik heb net in the Arena gewonnen :) Kheb die neger vermoord, wie hebt dat nog meer gedaan ?

Je kon ook weglopen namelijk, maar de prijs was wel erg veel om weg te lopen :)

En ik ben nu een groot persoon ;)

het zelfde hier ...k moet nu die gevangenen terug gaan halen en dat burgtwijf zo'n zwarte roos geven !!
heb um net uitgespeeld. met heel weinig site quests. ingame tijd 8 uur en nog wa. Heel kort spel als je alleen de hoofd quests doet.

extreem vet spel, geen zelda, laat dat duidelijk zijn, maar zeker de beste game op mn x-box tot nu toe :D

alleen zijn de bazen wel erg simpel en het spel aan de korte kant....

daarentegen is albion erg sfeervol -> beekjes, bossen, elfen, monsters, kastelen, echt te gek!

wie heeft alle legendary weapons al??

zitten een paar erg ruige wapens bij :)
laatste aanpassing

k ben wat chick aan het versieren.... :D door ze eerst dronken te voeren met bier uit dat Balvarine dorp....

mooiste RPG sinds KOTOR :yes: plus dat ie nog beter is ook :p
ik ga lekker alle side-quests doen enzo,lekker rondlopen in het spel,tis zo mooi,ik wil hier nog wel lang van kunnen genieten :p

iemand die de Way of the Will volgt :D oftewel niet zo'n knight is maar een mage met vuurballetjes gooien enzo?
uhm ik ben nu een dark warrior, met als will powers berserk en assasin thrust, de rest alles op strength en speed etc :P

zie er wel stoer uit nu, dark chainmail setje, master heavy sword ofzo met 208 dmg, hoorns op me kop, rode gloed om me heen, brandend rode ogen, helemaal onder de tattoo's... ow en ik ben nu getrouwd met die sletterige mayor (in het paars :P)

als ik het uitgespeeld heb ga ik eerst een goede mage worden en dna pas de sidequests...
ow en ik w8 weer tot me ouders werken zijn, kan ik op onze breedbeeld tv spelen ipv me eigenste 50 cm televisietje :D

maar wat ik me afvraag kan je ergens zien hoe goed/slecht je precies bent behalve aan je uiterlijk??
laatste aanpassing
ik ben toestraks ook weer begonnen als evil will. ga nou ook zoveel mogelijk side quests etc doen. Ooh en waar ik net achterkwam is dat als je de eindbaas hebt verslagen en je laat de credits helemaal aflopen dus niet skippen met Y dan kan je daarna gewoon met je char doorspelen. Had ik dus niet gedaan. Nou moet ik nog ff een keertje die simpele eindbaas slopen.
haha rooien dip, wist niet eens dat je een xbox had, keer spelletjes ruilen?? :P (als fable saai word :D)
hmmm beetjej jammer spel uitgespeeld in 1 dag, heb me eigen zus neergehakt met het mes en ben supreme dark lord :P tis maar goed dat het toch meerendeel stom weg hakkuh is, en daarom de replay waarde hoog ligt, vooral met het verschil tussen goed en slecht :P

good-will here i come :P
ik had hem binnen 10 uur uitgespeeld.. dat was zonder site quests en zonder al de "leuke" dingen in de game (trouwen, huizen kopen ect.)
hey buene. Ja is goed. maar ik heb wel alleen originele spellen he :) doe nie aan die illegale troep ;)

ja spel is wel kort maar als je echt alles wilt vinden ben je nog wel dagen bezig denk ik :) dus daar gaan we maar voor he.

:yes: ben al 43 jaar :yes: dat gaat snel zeg....een dezer dagen lopen ik als Gandalf the White rond :P
waar zie je je age vizjerei?? :P en waar zie je precies hoe goed/slecht je bent?? :P

ik had de maingame ook uitgespeeld in 8 uur inclusief alle filmpjes en een paar sidequests, maar deze mage gaat ALLES doen :p
select en dan statistics en dan personality of die andere.
merci :P ow en ik heb ok alleen originele spellen

Ik heb al de hele Hero Guild uitgemoord :/ alleen die Guards blijven :P maar dat is geen probleem
Vizjerei dat heb ik ook met evil char :D elke stad staat alles te koop ongeveer etcetera :P
Zit nu te wachten tot de aftiteling afgelopen is zodat ik verder kan spelen met mijn good fighter, will vind ik niet veel aan, heb een good will geprobeerd maar dat schiet niet echt op.

maar ik heb ook wat vraagjes:
-waar kan je een bright plate of chain mail kopen dan wel vinden???
-en hoe zit het nu met verhuren ik heb 3 huizen verhuurd (en een kappers zaak :P) maar ik zie geen geld binnenkomen, als ik er langs ga krijg ik nog niks, wanneer zie je hier geld van dan?
en iemand al de 6 hero dolls gevonden?? ik heb er 2, eentje van mij en eentje van briar rose :P

heb ook 4 treasure clues, moet alleen nr. 3 en 5 nog :P
en hoe zit het nu met verhuren ik heb 3 huizen verhuurd (en een kappers zaak ) maar ik zie geen geld binnenkomen, als ik er langs ga krijg ik nog niks, wanneer zie je hier geld van dan?

Elke ochtend of avond dat weet ik niet precies word er geld bij je huis wat verhuurd is neergezet als het goed is.

kijk op www.gamefaqs.com als je alle plaatsen van vanalles wilt weten :)
jah dat huren heb ik al door, dat kan pas als je het uit hebt gespeeld volgens mij?? en ik ken de site, maar die faqs zijn niet af, en ik kan de hero dolls nog steeds niet vinden :P en het is echt KUT dat ik nu niet meer naar die demon gate in de hero's guild kan, en dat je geen quests meer kan doen als je het hebt uitgespeeld... beetje jammer hoor

Idd, te kort spel....

Ik ben trouwens nu Avatar ;)

Hebt iemand al dat zwaard, uit die steen, eruit gerukt ?
jah ik heb em 2x, me good sorcerer heet ook avatar :P en dat zwaard is de harbringer... (max al je str. stats...)

heb nog een mooie quote gevonden btw over het spel:

Translation: The Powerful Warrior is Peter M., His Weapon is Fable, and
the Blank white expanse is the sea of mediocre rpg's currently plaguing
the world, however when his "weapon" strikes the "expanse", It blows up
in his face because the project was too ambitious for its own good!

And then in the BBB one, we see a little box get eaten by a larger
orange box. That orange box is then consumed by a Big Blue Box, chewed
on, and then promptly spit back out.

Translation: The little box represents "all other rpg's", the Orange
box that consumes it is "Project Ego", the RPG to end all RPG's, The
Big Blue Box is obviously BBB studios. So what does this mean? It means
that BBB tried to consume (create) "Project Ego" but soon found that
they had bit off more than they could chew and instead released a
"Chewed Down" version of "Project Ego" Namely.......FABLE!

(fable zou project EGO zijn ;))

als ik dit zo doorlees geef ik ze gelijk :)

:yes: ik ben met Lady Grey getrouwd :yes: dikke vette bruidsschat en dik paleis erbij :yes:

Feli, khoop dat je erg gelukkig word ;)
jah dat huren heb ik al door, dat kan pas als je het uit hebt gespeeld volgens mij??

Dat verhuren kan ook gewoon in de game al.

Verder is het echt schraal als je het uitgespeeld hebt ja. Hero Guild ingestort dus niks meer te zoeken.

Die demon door in de guild is heel makkelijk, gewoon je lamp erbij aansteken en je kan binnen.

Dat zwaard in de steen hoef je blijkbaar niet perse max strength voor te zijn. Als je daar heen gaat met bijvoorbeeld 1 str of iets meer en je praat daar met iedereen en je probeert het zwaard eruit te trekken dan lukt dat niet. Daarna moet je naar hero guild gaan al je strength enzo 2 omhoog doen en daarna zou het moeten lukken. (zelf nog niet geprobeerd dus weet niet of dat waar is)

ik vind die mayor maar een hoer btw... ik heb dr laatst net zo lang voor dr bek geslagen tot ze met me wou scheiden.

Hehe, spanke die hoer :P
mjah mijn evil is met haar getrouwd omdatie geen wijf kan krijgen, vind het een beetje gek, hij kan namelijk 2 vrouwen meer tegelijk bevredigen dankzij die hoorns
laatste aanpassing

haha die jack of blades was een eitje
ik speel dit nu als mage... ben nu iets van famous spellwarrior...

bright plate spullen vind je bij het toernooi in de arena... je kunt alleen kopen als je een keer na een ronde teruggaat naar de cellen... wel zorgen dat je genoeg geld bij je hebt! (40000)
ze verkopen daar ook hele vette augmentaties, 2 gekocht... 1tje voor hardere klap, dus meer punten, en eentje extra scherp (gaat makkelijker door bescherming heen, dus meer schade)
dippie... volgens mij lukt dat niet met dat zwaard (het lukte mij niet met str 7)

kierewietje, ik kreeg met strength 7 er ook niet uit, pas toen ik toughness ook op 7 had kreeg ik hem er uit ...probeer het nog eens met toughness op volle sterkte :)
dippie... volgens mij lukt dat niet met dat zwaard (het lukte mij niet met str 7)

Ja alle 3 bij strenght dus ook toughness en health op 7 dan moet het lukken.

En die andere manier dat weet ik ook niet maar dat had ik ergens gelezen.

Health op 7 is niet nodig volgens mij , toughness en strenght moet voldoende zijn .

:yes: oewyeah k ben Legendary :yes: en :S vaag maar k heb die Jack of Blades vermoord met me lightning spell op enerhoogse :S en nu check ik me skills en is ie vol dus Mastered :P

Bij mij valt er geen moer meer te beleven....

:/ guild hier is nog steeds uitgemoord. LOL
denk ook niet dat die guild nog terugkomt :) vage shit. Is die guild master zon mietje dat ie niks meer wil ofzo.

k heb nu zo'n HALO boven mijn hoofd en vlindertjes om mijn hoofd dwarrelen.
over 10 min. staat ie op de HD van m'n x-box

kan ik eindelijk ook eens voor het eerst dit spel aanschouwen :D

is dit spel niet gewoon té mooi? :o

het is Te mooi, en eigenlijk Te kort

Te kort is het zkr :(

hangt er vannaf of je ECHT van het spel geniet :/ zoals ik,ben al meer als 10 uur bezig en ben nog vrij in het begin,maar doe veel leuke dingen die niet missie-gericht zijn :D
zo speel ik vannaf vroeger(1990) al me spellen;alles eruit halen,heb je ook een goede herinnering aan de game :yes:.
kijk bij sommige games kan het gewoon niet omdat ze zo linear zijn maar dit is echt een unieke game in elk opzicht vind ik (y)
maar goed,nu nog ff Halo 2,Splinter Cell 3,Halflife 2 en Metroid Prime 2 en het jaar was erg geslaagd qua games (y)

Eindelijk met die lady grey getrouwd....vind ik in de kelder van "the grey house" het skelet van een persoon met daarbij een briefje dat die lady grey een vieze moordenaar is :S (weet iemand of je daar nog iets mee kunt doen?)

Ik vond al meteen dat zij en ik goed bij elkaar pasten :P

Ben trouwens nu een "famous spellwarrior named runemaster" en zo evil als maar kan, maar wil de titel "Necromancer" hebben maar dan moet je eerst iets uitvoeren in the temple of skorm.