Partyflock

Forumonderwerp · 710711

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Wie weet wel in Eindhoven. Utrecht maakt ook wel goede kans dit jaar.
wie het ook zal zijn dit jaar
maar geen ajax das op zekers
en ik ga niet hoog van de toren
blazen dat utreg nu ff goed draait
dat ze kampioen gaan worden
laten we dit eers maar is blijven volhouden
dat winnen op rij!!!!!!
:yes:

2 dagen zuipen en weer werken, is niet goed :no:

wel lekker :yes:
nee dat valt vies tegen he
teveel zuipen en daarna werken
had je eingelijk nog een dag rust motte hebben
om bij de komen

:lief:
Dat vroegen we ons ook af ja... :/

iig waren ze niet aan het voetballen.

Je ergerde je er kapot aan, dat je daar nou zo lang voor in de bus moest zitten...
laatste aanpassing
Moet toch toegeven dat mn clubbie niets te zoeken heeft in de Internationale top, erg jammer.
Maar dan nog is het een schande waarop ze de doelpunten echt weggeven aan Bayern :s

Kampioen worden in NL zal heel zwaar worden als er niet gauw een spits bijkomt...

1tje die tenminste eerlijk overkomt;)
Ik snap nooit zo goed waarom je niet gewoon kan toegeven dat je club, in dit geval, op het moment internationaal niet meekan met de besten.
Koeman wist het al langer maar veel mensen binnen de club denken dat de midden jaren 90 makkellijk weer geevenaard kunnen woren, maar als je steeds net de top kan bereiken (zoals 2 jaar geleden,kwartfinale CL) en dan je beste spelers worden weggekocht ( Chivu,vd Meyde,Ibrahimovic) moet je weer van vooraf aan beginnen.
Dat is het grote manco van de Nederlandse clubs.
aankoopbeleid is gewoon amateuristisch geweest dit seizoen.
Spelers moeten gewoon langer blijven bij ajax.... Zodat je Kan er tenminste een erg goed team worden opbouwd.
laatste aanpassing
Als de ploeg van 2 jar geleden er nog was, dus met Chivu en Ibrahimovic, dan was de kans groot geweest dat ze beter waren dan Bayern maar de spelers gaan steeds sneller naar Spanje,Italie, Engeland of zelfs Duitsland.
Komt allemaal door die, met alle respect, armzalige tegenstand van de HCE.
Die spelers kunnen zich niet meer opladen voor RBC-uit en die enkele topwedstrijden tegen Europese teams en Feyenoord en PSV, ze willen iedere week aan de bak!

ik denk niet dat het verval aan het missen van die 2 spelers te wijten is, er zijn gewoon te hoge verwachtingen geschept die mede voortkomen uit arrogantie!
Wij zijn nog steeds de beste :yes:

arrogant o:)
Hier ook alweer geouwehoer...;p

achjah zal denk ik komen omdat het ECHT dramatisch was gister o:)

whehe :[

:d

maar het topic gaat over wat ajaks aan het doen is (wat denke jullie ?? :[ ) TRAINE?¿ of hebben ze nu straf ?
laatste aanpassing

suk 6 :yes:

:nee:
Hypa wanneer gaan we nou is wat zuipen/?

Zeg het maar ouwe
2 Neo The One: met die 2 spelers en ook vdMeyde had je tenminste een goed,uitgebalanceerd team en Chivu had al de nodige ervaring,iets wat alleen Galasek heeft.
Dus met een verdedigingcentrum Heitinga-Chivu en Ibrahimovic nog in de spits was het allemaal een stuk sterker.

Ennee Litmanen dan als die weer de ouwe was offe Petersson...

Jullie bakken er gewoon niks van :nee:

oooooh je baaakt eeeeer niiiiiks vaaaan :)

Das Phantoooooooooom....jawoel!!!!

keyser ga je zuipen met ie cohen????
Duhhhh keyser is toch ook een neus ;p

dat dacht ik al...hij heeft wel van ie trekjes....ook wel joodse maniertjes genaamd

ja ben gierig he.....:yes:

ik gaat douche stelletje duitsers!!!
hoe kan dat nou.... het regent niet eens

ga maar naar de gaskamer............ssssssssssstttttttttttt
hypa vind me lief :P

h3y klo0tzakk3n, julli3 stAan 0p msN 0p afw3ziG maar ziijn hi3r w3l!
je hebt mijn msn niet

g33f daN!
schrijf is normaal roelloe

en wat moet je daarmee?

cAmM3n! :p

mii vInt y0u sw33t!

(k)
kef gedraag je, besneden pedo
:S

haha is een gozer pannenkoek

mii vinT di3 0pm3rkinG ni3j liefff!
Die breezahs bemoeien zich ook echt overal mee he!!! Ga aan je huiswerk,meissie.
Iets van spelling ofzo!!