Partyflock

Forumonderwerp · 709389

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Ik fiets zoals gewoonlijk vanuit school naar huis door de regen, komt er ook nog zo'n lul eikeltjes tegen mijn fiets gooien.
Dus ik vraag hem wat zijn probleem is.
Krijg ik als antwoord: "Omdat je eruit ziet als een gore nazi-slet!"
NOUJA! (Ik droeg een lonsdale zomer jasje met mijn mooie zwarte broek en witte laarsjes)
Dat pik ik dus niet, ik ben geen nazi en laat me dat ook niet zerggen door zo'n irritant kutmannetje.
dus stap ik af...geeft meneer mij een zet!Ik trap hem daarna tot 2keer toe tussen zijn benen en daarna tegen zijn knie, waardoor hij beetje valt en ik snel wegfiets.
Zegt me daarna zo'n oud wijf (voor de duidelijkheid ze was eind 40) op de fiets dat ik niet zo aggressief moet doen!!!! Terwijl ze nieteens weet hoe of wat! dus uit boosheid heb ik maar gezegt dat die "ouwe graftak" haar bek moest houden en ben ik verder gefietst.....

Ik ben er nu nog boos om!

(voor de mensen die na dit woeste stukje meteen hun oordeel klaar hebben, lees anders even het topic door)
laatste aanpassing

Gaarne even het stukje text uit het beleid plaatsen waar dat staat

Gij zult niet ongevraagd foto's kopiëren

en volgens mij interesseerd het mensen wel, want ze reageren

InteresseerT

En ja na al dat gelul over Andre Hazes zijn we ook wel weer toe aan een verzetje :D

"attention whore-gehalte"

Exactly...

Als je het mij vraagt (en met mij nog vele anderen) stijg je niet bepaald in aanzien.

zo er zijn echt vet veel berichten om 14.45 binnengekomen ff terzijde ;)

Nazi:[

(y)

Hoe oud was dat mannetje

ongeveer mijn leeftijd, kon het niet goed schatten...
volgens mij interesseerd het mensen wel, want ze reageren.

een response is niet altijd gelijk interesse!

mijn foto staat er nog, ga je mj nog verwijderen of hoe zit dat?
Ik droeg een lonsdale zomer jasje met mijn mooie zwarte broek en witte laarsjes

mooi ....moooi ???? hahahahahah anders zeg je dat ff van jezelf hahahah :vaag:
laatste aanpassing

Snap wel dat je boos bent, maar meteen schoppen en slaan is Childish! :jaja:

tis een mooie broek ja :yes: :)
Om nog maar te zwijgen over het uitschelden van een onschuldige voorbijgangster...

ow hij was dus ongeveer 18 mmm... dan vind ik het heel grappig dat hij met eikels gaat zitten gooien ;)
Hij had zeker niets te doen
laatste aanpassing

Exactly...

Als je het mij vraagt (en met mij nog vele anderen) stijg je niet bepaald in aanzien.

(y)

By the way...wat probeer je met het openen van dit topic eigenlijk te bereiken?...begrip?
Sorry maar...de manier waarop jij op zo'n situatie reageert vraagt om deze reacties...
Nee, zeker niet. Maar dat van die 'ouwe graftak' en het feit dat je het oh zo trots op internet gooit, getuigt van zelfingenomenheid

vind ik wel weer vergezocht... alsof jij iemand nooit uitscheld...

misschien was ze zo pissig dat ze het gewoon even kwijt moest hier op PF... althans zo lees ik haar bericht...

Dus ik vraag hem wat zijn probleem is.
Krijg ik als antwoord: "Omdat je eruit ziet als een gore nazi-slet!"

Ben wel benieuwd naar jouw probleem dan ...

Ik was die jongen, je bent al het 3e meisje vandaag die ik voor nazi heb uitgemaakt en waarmee ik heb gevochten.

ik hoef niet voor JOU en vele andere in aanzien te stijgen, daar houd ik me niet mee bezig.

er is me gewoon wat overkomen en dat moest ik kwijt, klaar....

en die 'onschuldige vrouw' heb ik niks gedaan,ze begon zich er zelf mee te bemoeien
Inderdaad rebel, zo stijgt ze niet in aanzien.

Wat heeft dat oude vrouwtje jou persoonlijk misdaan dat ze uitgescholden dient te worden voor oude graftak.

Snap best wel dat mensen op die manier een hekel krijgen aan Lonsdale jongeren. Zo werk je stigmatisering natuurlijk in de hand.

En om vervolgens in je eigen topic gewoon verder te gaan met kortzichtig reageren. :no:
Baby with a temper

Zelfkennis siert de mens! (y)
rebel, meid word psycholoog.ik wil wel eens weten wat jij in een dergelijke situatie zou doen....

Denk dat de meeste mensen niet in die situatie komen!
vind ik wel weer vergezocht... alsof jij iemand nooit uitscheld...

misschien was ze zo pissig dat ze het gewoon even kwijt moest hier op PF... althans zo lees ik haar bericht...

(y)

als iemand mij voor nazi uit zou maken kan deze maar beter rennen voor zijn leven. dan kan je het daar hier nu niet meer eens zijn, maar ik wel wel ff zien als het irl met je gebeurd hoe je dan reageerd....
mijn foto staat er nog, ga je mj nog verwijderen of hoe zit dat?

Say: Pleaaaassssse!!!

:)
Of die foto nou hier of in je profiel staat maakt natuurlijk ook geen kut uit :S

please? je zet hem erop en zet erbij nazi-slet?

Denk dat de meeste mensen niet in die situatie komen!

ik zeg een dergelijke, lezen...

hahahah vet grappig

jeetje wat een probleem zeg :/
daar ga je je handen toch niet vuil aan maken?? en dat ouwe vrouwtje heeft groot gelijk, want wie begint er met geweld?? pcies..

nee hij pikt net die ene foto eruit waar ik kisten aanheb, om zo te laten zien dat ik misschien een nazi ben en de tekst van die gast goed te keuren, dus oprotten met die foto hier

Vind je het gek dat sommige mensen een verkeerd beeld krijgen van personen in Lonsdale kleding?!

nog EEN keer, HIJ gaf MIJ eerst een zet! dus IK voel me op dat moment bedreigd en schop HEM uit reflex 2keer in zijn noten en op zijn knie.
want wie begint er met geweld?? pcies..

pcies.... dat ventje

Vind je het gek dat sommige mensen een verkeerd beeld krijgen van personen in Lonsdale kleding?!

WTF?!
hahahaha ga jij je lekker druk maken meid hahaha wij hebben wel LOL zo ...Thanks :flower:

happerdehap

dit had je moeten zeggen:

Ik lach om de verchillende reactie's en opmerkingen.(hoe zet je zo'n lachsmile?)

Maar wat is er verder met die jongen gebeurt als ik vragen mag?

:yes: :yes: :yes: :yes:

ooooooooooooooh jeeeeetje een zetje :O

ik maak me druk om wat sommige mensen over mij beweren ja....

die jongen die was te voet dus die zal waarschijnlijk met pijnlijke ballen zijn doorgelopen
laatste aanpassing

hahahaha ga jij je lekker druk maken meid hahaha wij hebben wel LOL zo ...Thanks

happerdehap

:D
ik zeg een dergelijke, lezen...

Wat nou LEZEN??
1) Mij zal je NOOIT Lonsdale zien dragen (en meer mensen niet) omdat het nou eenmaal met iets ge-associeerd wordt met...
2) Mocht het zo zijn dat ik OOIT toch in deze situatie kwam, dan zou ik nog niet zo reageren als jij hebt gedaan.
o wat leuk enig dolletjes
Weet nog een goeie film vor je

ANGER MANAGEMENT!!;)

ach ja die oudere van tegenwoordig he:P

Kan begrijpen dat je boos was idd..

want wie begint er met geweld?? pcies..

pcies.... dat ventje

een zetje is al geweld?? vind je t gek dat t zo een zootje wordt op deze aardbol. lach m uit en draai je om.
als t nou echt om wat enorms ging...

ooooooooooooooh jeeeeetje een zetje

*zucht* geen zetje maar een zet, en een jongen duwt eenmaal harder dan een meid,mijn hakjes van de schoen hielden t maar net :[

hey daar is linda.............